“Potoleşte-te!” ţipă Liberty deodată, iar eu am ascultat-o.
- Azi e joi! Am zis uimită. Nici eu nu ştiam de ce. Poate din cauza faptului că în vacanţă nu prea ştiam pe ce planetă sunt. Mami zisese că e mult mai bine aşa, pentru că până la urma asta înseamnă vacanţa, eliberare.
- Da, azi e joi, râse micuţul. Vai, Rose, eşti cu totul pe altă planetă, zise tot râzând, după care scoase limba la mine.
- Frederico! Îl mustră mamă, dar era mult prea amuzată că să poată părea, măcar, serioasă.
- Ok, scuze, Rose.
- Hahaha. Ok, poate că sunt un pic aeriană . . .
- Un pic? Zise mami, făcând pe nevinovată.
- Hei! Chiar tu ai zis că e bine ca vara să uiţi de tot. Eu asta fac.
- Da. Deci, ce planuri aveţi pentru azi? Mâine vine Santiago. Sper că nu vă supăraţi, dar va dormi aici.
- Cu tine? Am întrebat eu şiret.
- Nu!
Şi … a roşit!
- Atunci? Eram clar nedumerită.
- Păi, tu vei dormi cu fratele tău, iar Santiago va dormi la el în cameră.
- Iupii! Voi dormi cu Losi! Voi dormi cu Losi!
- Da, am râs eu şi l-am luat în braţe. Te iubesc, micul meu copilaş.
- Şi eu. Pe tine şi pe mami. Şi pe Santiago.
- Şi eu vă iubesc puii mei. Şi Santiago vă iubeşte, ştiţi bine asta.
- Da, ştim, am zis eu sigură, pentru că ştiam că asta e adevărat.
El a fost ca un tată pentru noi.
- Deci, ce faceţi azi?
- Eu mă plimb. Ooo, ba nu, trebuie să mă duc la azil. Azi e ziua mea acolo.
- Draga mea, ştii cât de mândră sunt de tine, şi ştiu cât de mult îi ajuţi pe cei de acolo, dar nu crezi că ar trebui să mai iei şi o pauză?
- Mami, în ultima săptămână nu am mai fost pe acolo.
- Dacă zici tu . . . . Dar tu, Fred, ce faci azi?
- Mă duc cu Edy la bunicii lui să ne jucăm. Te superi?
- Nu. Atâta timp cât nici pe părinţii lui Edy nu-I deranjează.
- Nu. Mulţumesc! Zise, sari de pe scaun, o îmbrăţişă pe mami şi o pupă pe gură, după care fugi spre camera lui, ţipând în urma lui un “Mă duc să mă îmbrac!”, acompaniat de râsetele noastre.
- Mami?
- Hmm?
- Ce e între tine şi Santiago? Am întrebat serioasă, privind-o drept în ochi.
- Nimic, şi ştii foarte bine că ţi-aş spune, zise ea un pic . . . tristă?
- Mami, dar ştim cu toţii că vă iubiţi.
- Cu toţii? Întrebă ea surprinsă.
- Da. Eu, Fred, Elsa, toţi prietenii noştri de aici şi din Spania. Numai voi nu vreţi să recunoaşteţi.
- Rosalinda, tatăl tău . . .
- Tati ar fi vrut să fii fericită, am zis, simţind cum lacrimile îmi înţepau ochii, dar mi le-am reprimat. Pentru mami trebuie să fiu puternică! Dar în schimb lacrimile şiroiau pe obrajii ei. Iartă-mă, nu am vrut să te supăr, am zis şi am luat-o în braţe. Uram să o văd supărată, şi mai ales să o văd supărată din cauza mea.
CITEȘTI
Mă predau ție ~ ON HOLD ~
Teen FictionAveam 16 ani cand l-am vazut, l-am intalnit si i-am vorbit prima oara. Un an mai tarziu alaturi de el simteam placere si dorinta pura. El ma urca pe culmile extazului si ma dobora in crunta agonie. Sunt buna prietena cu . . . cu fiica si sotia lui.