~ Capitolul 22 ~

1.1K 55 0
                                    

-         Sa stie ce mai fac.

    Cu asta, m-am aplecat asupra caietelor de pe banca, prefacandu-ma interesata de modelul geometric de pe ele.

    Domnul T. intra in clasa, intorcandu-se intr-o parte pentru a avea loc pe usa, si ne spuse succint ce continea materia de anul acela.

    In pauza, m-am dus in corpul alaturat pentru a-mi vizita cateva prietene cu care mai iesisem si-n vara, si la sfarsitul ultimei ore, déjà ardeam de nerabdare sa-l vad pe Kellan.

    Odata ce-a sunat clopotelul si profa de latina a iesit din clasa, am iesit si m-am grabit spre baie. Intr-un echilibru precar, mi-am scos boxerii si sutienul, bagandu-I in buzunarul lateral al gentii.

    Parul, mai mult de amuzament decat pentru aspect, l-am lasat impletit, am scos o guma, m-am parfumat putin si am iesit.

    Bobocii intorceau capul, cei de varsta mea sau mai mari fluierau incet, iar cei care ma cunosteau faceau exces de zel in a ma saluta cat mai evident. Le zambeam, insa apoi imi dadeam ochii peste cap.

    Iesind din curtea liceului, m-am uitat dupa el. Cu luminile de avarie pornite, era la cativa metri mai incolo.

    Nemaifiind brusc grabita, m-am indreptat incet spre el, leganandu-mi soldurile, fiind constienta de cum ma priveau si cei din jur.

-         Asa te imbraci tu la scoala? Chicoti Kellan, sarutandu-ma usor.

-         Stii ca pot mai mult de atat, l-am privit provocator in ochi, zambindu-I insinuant.

    El ma sorbi din priviri, baga in viteza si pleca.

-         Incotro?

-         Mi-e cam foame.

-         Restaurant, pub sau o pizzerie?

-         Pizza!

    Razand, ne-a dus la o pizzeria in afara orasului, in capatul opus de unde era apartamentul nostru.

    “Apartamentul lui” sopti Liberty. “Al lui.”

    Pentru o clipa, inainte sa coboram, m-am aflat in dilema. Sa-mi iau geanta, pentru a-I arata minunile dantelate, sau sa-I arat lipsa lor in mod direct? Am optat pentru dat seama pe propria-I piele, si am lasat geanta in masina, luandu-mi portofelul si telefonul, lucru ce nu-I scapa privirii agere a lui Kellan.

-         Astepti un telefon important?

-         Nu se stie niciodata de unde apar ocaziile.

    Ii sclipira ochii periculos, insa neimpresionata, am intrat in local si am ales o masa din spate, acolo unde lumina era difuza.

    O chelnerita draguta veni si ne inmana meniul.

-         Mi-e o foame de lup! Am exclamat nestiind ce pizza sa aleg.

-         Si mie, insa cand mi-am ridicat privirea, ochii lui erau atintiti asupra mea, nu la meniu.

-         Eu vreau din asta si un fresh de grape-fruit. Tu?

-         Ca si tine.

    In timp ce asteptam comanda, mana lui Kellan imi mangaia coapsa. Zambind innocent, mi-am pus mana peste a lui, tragand-o mai sus. Limbile ni sau atins atunci cand mana sa, condusa de a mea, imi acoperi feminitatea.

    Apoi, incet, i-am pus-o inapoi pe picior.

    Atunci cand ne-am desprins din sarut, pupilele-I erau dilatate la maximum. Ma stranse usor de interiorul coapsei, iar eu mi-am muscat buza, zambind.

Mă predau ție ~ ON HOLD ~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum