~ Capitolul 10 ~

2.2K 93 3
                                    

    Curand am adormit, dar spre deosebire de dimineata trecuta, am fost trezita de un sarut usor pe frunte. Mi-am deschis ochii incet, acomodandu-ma treptat cu lumina Soarelui, ce-mi batea in fata si mi-am ridicat capul, doar pentru a intalni ochii profunzi si incalziti de o flacara interioara foarte puternica, ai lui Kellan.

    - ‘Neata, i-am zis eu, zambind si intinzandu-mi gatul pentru un sarut, sarut ce nu a reusit sa ma trezeasca. M-am ridicat si, cu spatele la el, m-am intins ca o pisicuta, dar el veni si-si puse mainile in jurul mijlocului meu, in acelasi timp in care imi saruta gatul, iar eu, fiind surprinsa, am scos un mic tipat.

    - Hei, nu-I correct! Am zambit eu, reusind cumva sa scap din bratele lui si ducandu-ma sa fac cafea.

    Oh, Doamne, ce somn mi-era! Uitandu-ma la ceas, am vazut ca era 5 jumate.

    - Du-te si fa-ti dus, fac eu cafeaua, se auzi vocea, somnoroasa, a lui Kellan.

    - Mersi, i-am zis, dupa care m-am indreptat spre baie pentru a face dusul ce, in sfarsit, a reusit sa ma trezeasca. Cand am iesit, infasurata doar intr-un prosop ce abia imi acoperea fundul, in casa domnea mirosul imbietor al cafelei cu lapte. M-am dus spre bucatarie, mi-am luat cana aburinda din mana lui si, sufland putin, am luat prima inghititura din bautura de care se pare ca in ultima vreme eram cam dependenta. Dar, nu am avut timp de mai mult de atat caci Kellan veni, imi lua cana din mana, punand-o cu atentie pe masa, dupa care ma lua si ma ridica pe cealalta masa, cea goala, iar eu mi-am infasurat picioarele in jurul mijlocului lui, iar mainile mi le-am impletit cu parul lui. Mainile lui rataceau pe spatele meu, in parul meu, iar apoi, dupa ce scapa de prosop, pe sanii mei. Stiam ca e gresit, stiam ca trebuia sa plec, dar cu el nimic nu mai avea sens.

    In timp ce ne sarutam, mainile lui au alunecat pe fund, dupa care m-a ridicat si m-a dus pana pe canapeaua lata din living, acolo unde ma poseda usor, tandru, fara sa se grabeasca sau sa se gandeasca ca eu peste 10 minute trebuia sa fiu in pat la hotel. Dar, trecura 10, 20 de minute, iar noi faceam dragoste, fara sa ne pese de ceva sau de cineva.

    Dupa ce am terminat, am mai stat 5 minute in bratele lui pentru a ma putea linisti, iar apoi m-am imbracat repede si el m-a dus pana la hotel. In camera, Helena dormea linistita, iar eu, dezbracandu-ma, demachiindu-ma si ascunzand totul repede, m-am bagat in pat pentru o jumatate de ora de somn.

    Dar acea jumatate de ora s-a transformat in vreo 7 ore, pentru ca mami, atunci cand m-a vazut dormind atat de profund, nu a mai avut inima sa ma trezeasca, iar eu am fost trezita la ora 1 de fratimio, care venise sa ma intrebe daca vreau sa iau pranzul cu ei.

-         Pranzul? Aproape am tipat eu. Dar cat e ceasul? Am intrebat buimaca.

-         Hahaha! Rase micutul. E 1, mai Losi, si mami m-a pus sa vin si sa te intreb daca vrei sa iei pranzul.

-         Ah, da, cobor si eu in 10 minute.

    M-am intins din nou ca o pisicuta, am iesit din pat, si in 10 minute, asa cum promisesem, am coborat la masa.

-         Hei, ce faceti? De ce nu m-a trezit nimeni? Am intrebat eu, amuzata, dar si cu putin repros disimulat.

-         Dormeai prea frumos si atat de adanc, incat m-am gandit ca nicio ora de alergat nu e mai importanta ca somnul fiicei mele.

-         Vai, de cand esti tu sentimentala? Am intrebat, iar restul au ras.

-         Oricum, eu am alergat cu Santiago.

-         Ok. Hm, mersi ca m-ati lasat sa dorm, caci, sincer acum, eram cam obosita.

-         Ti-e foame? Schimba ea subiectul. Sper ca da, caci noi, sau cel putin eu, as putea manca chiar si o vaca.

Mă predau ție ~ ON HOLD ~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum