Dupa ce ne-am schimbat amandoi, am plecat in explorare.
- Poti sa-mi dai telefonul tau, te rog?
- Apropo de telefon, nu te-am vazut cu al tau. Si tu esti dependenta de telefon.
- Nici chiar asa.
- Oooo, ba da. Poftim.
- Hei, mami, ce faci?!
- Hei scumpo. Bine, acum ieseam cu Fred sa mancam ceva. Tu? Unde sunteti pana la urma?
- La “Paradisul acvatic”! am zis entuziasmata.
- Oh, deci e clar. Veniti maine?
- Cred ca da. Nu stiu, probabil.
- Bine scumpo. Sunteti bine, nu?
- Da, mami.
- Ok. Sa aveti grija de voi si vedeti ce faceti pe acolo. Vorbesc serios! Fiti cuminti!
- Da, mama, am zis pe tonul copilului satul de morala parintilor.
- Te iubesc. Pa-pa.
- Si eu. Pa.
- Scurta conversatie.
- Destula pentru seara asta.
- Nu serios. Ce-I cu tine? De ce nu ti-ai luat telefonul?
- Sincer? Voiam sa ma relaxez, iar un telefon care sa sune, amintindu-mi mereu de responsabilitati si tot ceea ce reprezinta realitatea, nu ma prea atragea.
- Te referi si la acea relatie, nu?
Am tresarit. Uitasem ca intr-un moment de slabiciune, ii destainuisem lui Radu o mica portita spre secretul meu.
- Nu e o relatie. Insa da, despre ea vorbeam. Simteam nevoia unei pauze. Uneori, poate deveni …
- Sufocanta?
- Da. Desi nu ar trebui, uneori e prea … posesiv. Si stii ca nu-mi place.
- Libertatea intruchipata, stiu.
- Nu rade, eu vorbeam serios.
- Si eu la fel, Rose. De cand te stiu, si aveai 9 ani pe atunci, ai fost genul independent si liber, caruia nu-I plac regulile sau barierele.
- Asta e, ce sa-mi faci. Pune un leu intr-o cusca si-si va pierde regalitatea.
- Adevar graiesti. Ce vrei sa mananci?
- Nu am pretentii, atata timp cat e de mancare si e comestibil.
- Hai sa cautam ceva cu specific local.
- Cred ca ar fi mai usor sa intrebi pe cineva, nu crezi? L-am intrebat, vazand ca voia sa scoata din nou harta.
- Vrei sa insinuezi cumva ca nu as sti sa citesc o harta?
- Nu nu nu nu. In niciun caz! M-am aparat eu. Ziceam doar ca-I mai usor sa intrebi pe cineva. Si mai rapid. Si mie mi-e foame.
- Planuiesti sa te ingrasi?
- Nu, de ce?
- Tu nu mancai de obicei decat foarte putin si cuvantul “foame” pare foarte strain venind din gura ta.
CITEȘTI
Mă predau ție ~ ON HOLD ~
Teen FictionAveam 16 ani cand l-am vazut, l-am intalnit si i-am vorbit prima oara. Un an mai tarziu alaturi de el simteam placere si dorinta pura. El ma urca pe culmile extazului si ma dobora in crunta agonie. Sunt buna prietena cu . . . cu fiica si sotia lui.