~ Capitolul 16 ~

1.4K 72 1
                                    

    Am stat pana pe la 10 la studio, iar apoi ne-am oprit la o pizzerie. Mi-era o foame de lup, lucru ce-l remarca si Radu si pe seama caruia se amuza toata seara.

-         Un bou prajit te-ar ajuta mai mult? Intreba aparent grijuliu. Mi-am ridicat fata din felia de pizza pentru a ma uita urat la el. In fata lui nu era decat un pahar cu apa.

-         Amuzantule. Stii ca am un apetit sanatos. Ii lucira ochii. Eu mi i-am dat peste cap pe-ai mei.

-         Este si normal, pentru o fata atat de bine dezvoltata ca tine.

    Cum felia mea era terminata, am luat una si i-am indesato in gura. Se stramba putin, insa apoi isi dadu seama ca si lui ii era la fel de foame. Asa ca, am mai comandat o pizza.

-         Ce ziceai? I-am zambit rautacios.

-         Stii ce?! Si eu am depus effort.

-         Ok, deci macar suntem chit.

-         Printeso, mereu suntem. Doar ca nu pe aceleasi teme. Imi oferi acel zambet care reusea sa faca jumatate din fete sa-si intoarca dupa el capul.

-         Pastreaza-ti dintii stralucitori pentru altele. La mine nu tin.

-         Oh, si incerc de atata timp! Care sa fie oare cauza insuccesului meu?

-         Tocmai faptul ca te cunosc de atata timp? Si sa ma sarut cu tine ar fi ca si cum l-as saruta pe fratimio. Facu ochii mari.

-         Vrei sa zici c-ai incercat?! 

    Am luat primul lucru care mi-a venit in mana, adica cutia cu servetele, si-am aruncat-o spre el.

-         Cat de scarbos poti deveni?! Nu, normal ca nu. Insa vroiam sa fiu explicita si clara. In plus, zau asa, te vezi pipaindu-ma?

-         E o intrebare capcana? Se scarpina el in barbie.

    Primi un alt obiect, de data aceasta recipientul de sare, in cap. Ma rog, il prinse la timp pentru a nu face contact direct.

-         Ok, ok. Da, stiu, ai dreptate. Insa e naspa sa ai o cea mai buna prietena atat de frumoasa, sexy si atragatoare si sa nu poti sa faci nimic decat sa dansezi cu ea.

-         Doresti sa schimbam partenerii, poate? I-am zis fluturand din gene.

-         Ah, nu! Asta in niciun caz! Doar ziceam si eu, asa, ca sa intelegi cat de greu este.

-         Poate pentru tine. Mie apropierea din dans imi este suficienta cat sa nu vreau si mai mult. I-am zambit dulce. El se stramba.

-         Insinuezi cumva ca nu as fi atragator?

    L-am studiat atenta, facandu-l sa se incrunte si mai tare, ceea ce insa nu-I stopa, chiar deloc, atractia.

    Radu era brunet, de fapt saten, cu un par nici drept dar nici ondulat, matasos, in care-mi facea placere sa ma joc ori de cate ori aveam ocazia. Avea o fata lunguiata, inteligenta si frumoasa, ce, desi nu emana masculinitate sau putere, era frumos conturata si avea acel ceva care te facea sa nu ii uiti prea usor figura. Avea ochii verzi deschis, ceea ce facea un contrast perfect cu parul si cu tenul bronzat. Avea corpul suplu al unui dansator, de 1,89 al unui adolescent ce facuse si inca practica inotul. Avea un corp frumos, bine proportionat si dezvoltat, ai carui muschi formati, insa nu exagerati, se imbinau perfect cu alura lui de baiat cuceritor, insa sincer.

    Intr-un final, am oftat si am dat afirmativ din cap.

-         Ba da, nu am de ce sa te mint. Insa nu ti-o lua in cap!

Mă predau ție ~ ON HOLD ~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum