Am fost trezita de razele blande ale Soarelui care-si facea usor aparitia. M-am ridicat, neamintindu-mi pentru o clipa unde eram, desi ma simteam bine, dar apoi cand am privit marea . . .
Nu cred ca am vazut ceva mai frumos in viata mea! Razele rosiatice ale Soarelui se reflectau in apa, iar Soarele parea a se uni cu marea. Am coborat de pe veranda si am inaintat prin nisipul rece, iar cand apa imi atinse picioarele m-am simtit mai vie ca niciodata. Si am stat asa mult timp, doar uitandu-ma la Soare, cu apa dandu-mi viata si energie, si simtindu-ma mai completa, mai intregita si mai fericita decat niciodata. Ciudat, ha?
Kellan pov.
Ceva ma deranja. Acel ceva ce imi dadea pofta de viata nu mai era langa mine.
Mi-am deschis ochii somnoros, am dat patura la o parte, m-am ridicat de pe leagan intinzandu-ma. Nu avea cum sa fie mai mult de 5 dimineata, iar eu eram tare obosit.
Dar toata oboseala si amorteala mi s-au risipit cand am privit spre mare unde era Rose.
Picioarele ei suple si lungi, ce se ascundeau sub camasa cam scurta, erau in apa ce puteam pune pariu ca e prea rece, pana la jumatatea gambelor, dar ea nu avea treaba. Razele Soarelui ii incalzeau nuanta aurie a pielii, iar contranstul dintre piele si par era atat de izbitor, atat de atragator! Parea un demon cazut din Rai.
Pur si simplu nu ma puteam hotari sa o deranjez, parea atat de adancita in ceva ce eu nu puteam vedea, sau simti, dar dupa vreo cateva minute in care eu o admirasem, s-a intors spre mine, dar doar cu trunchiul, caci picioarele au ramas in aceeasi pozitie. Parul i-a fluturat puternic in vant si s-a asezat pe umar, continuand in jos peste san. Mi-a daruit un zambet angelic, iar acum ea era cu fata la mine, Soarele ii crea un fel de aura in jurul capului, adancind senzatia unui ingero-demon. Ochii negri straluceau, iar cand a vazut ca ma uitam la ea s-a intors cu tot trupul si a inceput sa alerge spre mine.
Privirea imi ramasase atintita acum spre fata ei vesela, putin imbujorata, proaspata in ciuda putinelor ore de somn, iar cand mi se arunca in brate, incolacindu-si picioarele in jurul mijlocului meu, prinzandu-si mainile pe dupa umerii mei si ascunzandu-si capul in adancitura dintre umar si gat, mi-am bagat fata in parul ce acum mirosea atat ca mine, ca si pielea ei, cat si a Soare, a mare.
Ea isi puse mainile pe umerii mei, se uita fix in ochi dupa care, incet, se apropie si ma saruta. Ma bucuram ca era atat de impulsiva si ca acum ea lua initiativa. Ca veni vorba de initiativa, ea se impingea tare in mine, facandu-mi semn sa ma las jos pe leagan, si exact asta am facut, dar numai dupa ce am asezat-o pe ea dedesupt.
Inainte sa-mi dau seama, faceam dragoste, dar la sfarsit a trebuit sa ma fortez mai mult decat niciodata sa nu ma eliberez in ea.
Rose pov.
Pur si simplu nu ma puteam abtine. Il voiam. Voiam sa simt placere. Voiam sa ma simt satisfacuta. E urat din partea mea, nu? Da, stiu, dar macar sa ma aleg si eu cu ceva bun din toate astea : experienta si placerea.
Dupa ce s-a terminat, m-am ridicat si m-am dus in casa, m-am uitat la ceas, 5:28, si m-am dus sa fac cafea. Dupa ce-am facut-o si am baut putin, am lasat cana pe masa si m-am dus sa fac un dus.
Dupa dus, mi-am terminat ceasca de cafea, am spalat-o si m-am dus in camera sa ma imbrac. In timp ce eu imi puneam sutienul, Kellan a intrat in camera si mi-a sarutat spatele, iar eu, desi am incercat cat am putut, nu am putut sa nu ma infior de placere. Dar m-am dat cu doi pasi in fata, si am continuat sa ma imbrac. Cand am fost gata, m-am intors, l-am sarutat salbatic, in timp ce mainile mi se infipsesera in parul lui, iar apoi, la fel de furtunos pe cum incepusem, am sfarsit sarutul. L-am mangaiat pe obraz, lasand mana sa alunece pe piept si apoi pe abdomenul tare.
CITEȘTI
Mă predau ție ~ ON HOLD ~
Teen FictionAveam 16 ani cand l-am vazut, l-am intalnit si i-am vorbit prima oara. Un an mai tarziu alaturi de el simteam placere si dorinta pura. El ma urca pe culmile extazului si ma dobora in crunta agonie. Sunt buna prietena cu . . . cu fiica si sotia lui.