Cand am iesit din dus, pregatita sa ma spal pe dinti, m-am privit in oglinda ce era deasupra chiuvetei. Si, desigur, dupa ce am terminat cu toate cele necesare dinaintea somnului, am facut o poza. Insa una din acelea care spune “Vino si ia-ma! Acum!”, insa am realizat apoi, cu oarecare tristete, ca nu puteam sa i-o trimit. Nu acum.
Schimbata si bagata in pat, am adormit prea greu, gandindu-ma in continuare la Chad si la ce puteam face pentru a ne ajuta pe amandoi.
A doua zi dimineata mi-a dat trezirea Kellan, pe la 6 jumate.
- Neata, frumoaso. Ce faci? Ma incanta vocea lui de indata ce-am apasat pe “raspunde”.
- Neata si tie. Dormeam. Cat e ceasul? E macar legal sa ma trezesti la ora asta? Am zis pe acea voce incarcata de somn si de dorinta de a ma baga inapoi in lumea viselor. Suna atat sexy, fiind ragusita, cat si ciudat, fiind mai groasa decat de obicei. Kellan imi marturisise ca-mi adora vocea dis-de-dimineata si, de asemenea, faptul ca dimineata aveam buzele mai pline si foarte moi. Stai asa, ma mai suna cineva.
El incepu sa rada usor, si mi-am dat seama ca adoram sa-l aud razand.
Cand m-am uitat la telefon, mi-am dat seama ca de fapt era alarma pe care eu o pusesem cu o zi inainte.
- Asa, gata. Unde ramasesem? Am intrebat inca somnoroasa.
- La un “multumesc pentru trezirea mult mai frumoasa decat cea a telefonului”? imi raspunse meditand.
- Neah, nu cred. Dar merci. Melodia ca ton de apel e cu mult mai draguta decat sunetul alarmei.
- Eh, macar am facut si eu ceva bun. Ce faci?
- Asta-I intrebare capcana?
El rase din nou, si am realizat ca si eu incepusem la randul meu sa zambesc.
- Nu. Dar probabil e pusa gresit sau nu ai tu chef s-o intelegi. Cum esti? Ai dormit bine?
- Hmm, excellent chiar, i-am zis, dand vocii o nota senzuala, in timp ce ma intindeam. Tu?
- Nu asa bine. Eliza e racita, si toata noaptea a trebuit s-o pazim, ca a facut febra si o durea si stomacul.
- Oh Doamne! Si acum ce face?
- Cand am plecat eu de acasa, adica acum 10 minute, era putin mai bine, reusise sa adoarma. Se va duce Gwen cu ea la medic.
- Am inteles. Vrea s-o insotesc?
- Nu stiu. Dar banuiesc ca o poti suna, insa dupa 10. Chiar nu am dormit azi-noapte si probabil e obosita.
- Aham… ok.
- Rose …?
- Hm?
- Stiu ca am zis ca nu o sa mai fiu asa posesiv, dar …
- Dar?
- De ce ieri erai in tricou de baiat? Si ai facut cu mana taxiului?
M-a bufnit rasul. L-am simtit cum se foieste usor, si-si curata gatul.
- Pentru ca fusesem cu un prieten, s-a intamplat sa ne udam si cum nu am ajuns acasa, mi-a dat un tricou de la el?
- Adica … adica ai fost la el acasa?
- Da. Dar nu ai de ce sa-ti faci griji, eu imi tin promisiunile. Este un prieten foarte bun si, intamplator, imi este si partener de dans.
CITEȘTI
Mă predau ție ~ ON HOLD ~
Teen FictionAveam 16 ani cand l-am vazut, l-am intalnit si i-am vorbit prima oara. Un an mai tarziu alaturi de el simteam placere si dorinta pura. El ma urca pe culmile extazului si ma dobora in crunta agonie. Sunt buna prietena cu . . . cu fiica si sotia lui.