Era trecut de inceputul de septembrie. Aveam mai bine de o 2 luni de cand ma intalneam cu Kellan. Si mai era o saptamana si incepeam scoala.
- Am o idée, imi spuse in acea seara, in timp ca stateam pe malul unui rau si priveam cum stelele apareau si se inmulteau.
Lasandu-ma cu gura gascata si total uimita, alesese in seara asta ca loc de intalnire malul lacului. Fara lumanari sau alte cele, probabil am fi dat foc la tot ce e pe aici, doar noi doi, o patura pufoasa si muzica. Undeva aproape se auzea apa din rau cum forma o micuta cascada, iar luna plina inainta incet, inconjurata de ale ei doamne stralucitoare.
- Tu ai multe idéi. Stateam cu capul pe pieptul lui. El imi dadu una peste frunte in joaca.
- Nu acel gen de idei. Uneori ma gandesc daca Rose cea inocenta imi placea mai mult.
- Dar tot eu sunt aia. Si stii bine ca e pe aici pe undeva.
- Hai la mare.
- Peste o saptamana incep scoala.
- Si? Nu am de gand sa te rapesc toata luna acolo. Cateva zile. 5.
- De ce?
Isi dadu ochii peste cap, exasperat.
- Pentru ca vreau sa stau cu tine.
- Stai déjà. Si peste mine, chiar.
M-am ridicat in fund si m-am apropiat de el, punandu-mi un picior peste el, apasandu-l usor pe abdomen. Aplecandu-ma, mi-am trecut degetele peste pieptul lui cu camasa descheiata la primii 3 nasturi. Am dat putin din fund, vrand sa ma fac mai comoda.
- Sau uneori si dedesupt. M-am aplecat deasupra buzelor lui. Luna ii incalzea din nou trasaturile, insa ii facea ochii mai salbatici, mai fiorosi. Isi intinse gatul, insa m-am ferit. Mi-am sprijinit ambele maini in coate de-o parte si de alta a lui, incepand sa ma joc cu parul lui. Neputand sa ma sarute, Kellan a ales sa ma muste de gat. Mi-am lasat o clipa privirea in jos, privindu-l urat. El imi oferi acel zambet de vinovat in fata caruia nu puteam decat sa tac. Mi-am reintors privirea asupra firelor de par si a felului in care ele se impleteau pe degetele mele, iar Kellan isi puse de data asta mana pe pulpele mele, stragand. Mi-am dat capul pe spate, fara sa realizez. Kellan se ridica intr-o clipa si-mi saruta gatul, punandu-si mainile pe fundul meu, strangand si mai tare.
- Ah, mi-a scapat printre buze, iar el atunci fu pregatit pentru a imi poseda si buzele. Stand inca cu genunchii indoiti, aveam mai mult echilibru decat el, lucru ce-mi folosi doar pentru o clipa, cat sa-l imping. Se lasa indepartat, insa apoi, cu o putere in care incerca sa nu ma raneasca, isi puse mana pe talia mea, ma ridica putin iar apoi ma puse langa el, venind repede peste mine.
- Stii ca-mi place sa posed, imi zise incercand sa ma sarute.
- Stii ca nu-mi place sa ascult, i-am zis zambind incapatanat, punandu-mi mainile pe pieptul lui, prefacandu-ma a-l indeparta, incercand de fapt sa-I desfac si restul nasturilor.
Insa el imi prinse mainile. Imi facu cu ochiul si scoase un “Nt” care aproape m-a facut sa rosesc. Mi le duse deasupra capului, prinzandu-le de incheietura, chiar pe iarba umeda. Vru sa isi bage un picior intre ale mele, insa intalni impotrivire. Se apasa pe mine, in timp ce incerca sa ma sarute. Gaseam in el de data asta ceva dominant, poruncitor, care insa ma facea sa vreau si mai mult sa-I rezist, desi aceasta atitudine ma facea sa-l vreau pe el si mai mult. Vazand ca nu reusea nicicum, imi apuca mana cu degetele-I lungi si puternice si-mi zmuci capul, fiind chiar sub al lui. Iar cand m-a sarutat, pot sa zic ca am vazut artificii. Pot sa zic ca picioarele mi s-au inmuiat si astfel el s-a pus de data asta pe mine, ca spatele mi s-a arcuit, rugator, si ca buzele mi-au cedat, pieptul scotand un sunet inabusit de el de infrangere, de dorinta si de predare. Oh, cat imi doream sa-mi las garda jos, sa ma las macar o data iubita, dominata, posedata!
CITEȘTI
Mă predau ție ~ ON HOLD ~
Teen FictionAveam 16 ani cand l-am vazut, l-am intalnit si i-am vorbit prima oara. Un an mai tarziu alaturi de el simteam placere si dorinta pura. El ma urca pe culmile extazului si ma dobora in crunta agonie. Sunt buna prietena cu . . . cu fiica si sotia lui.