~ Capitolul 12 ~

1.6K 74 1
                                    

    Am mers tacuta pe langa ea. As fi vrut s-o contrazic, dar nu aveam nici un argument. Avea dreptate. Dansul era eliberarea mea, dintotdeauna. Oare ce s-a schimbat? Am ajuns curand intr-o alta sala, acolo unde se predau dansurile de societate. Dupa o alta conversatie asemanatoare (facusem si aceste dansuri pentru aproape 3 ani) am ajuns acolo unde imi era cu adevarat sufletul: dansurile latino.

-         Hei straino! Ma saluta fostul meu partener, Radu.

-         Hei, nici chiar asa! Ma trase intr-o imbratisare de urs, din care am iesit cateva minute mai tarziu, nu, nu glumesc, cu respiratia taiata.

-         Oh, uite cine-I aici! Aparu si profa.

-         Oameni buni, e ora 8 seara! Ce mai faceti pe-aici?

-         Strangem, mai avem cativa copilasi. Mai nou, de vreo jumatate de an, avem si ore seara, pentru liceenii de dupa-amiaza, imi raspunse Radu.

-         Stii ce?! Ai ajuns exact la timp pentru o reprezentatie pentru incepatori! Exclama profa bucuroasa.

-         Ce?! Cum?! Acum?! Nu nu nu! Nici… nici nu am echipament si nici nu am exersat de ceva timp, nu! Am refuzat vehement, dand din cap cu incapatanare.

-         Rosalinda, nu te prostii, isi dadu si profa ochii peste cap. Stii bine ca avem aici echipament de rezerva iar tu si Radu mereu v-ati potrivit, asa ca nu-mi fac griji.

-         Hai, Rose, chiar mi-e dor sa dansez cu cineva care chiar stie sa dea din solduri! Exclama el exasperat de soarta ce-l apasa. Izbucnind in ras si bombanind, m-am schimbat si pentru urmatoarea jumatate de ora, nu numai ca am facut reprezentatii, dar am si dansat cu Radu pentru a ma convinge ca trebuie sa ma reintorc. Imediat, chiar!

-         Ok, ok, cred ca m-ati convins! Nu promit nimic, insa e mare posibilitate sa ma intorc.

-         Yeeeey! Sarira si Radu si profa, Melania (nu avea decat vreo 35 de ani), pe mine, dezechilibrandu-ma un pic.

   Am ramas, din dorinta de a-mi aminti de zilele bune si pentru ca Radu ma rugase sa-l astept si pe el inca o jumatate de ora, pentru a iesi la un suc. I-am privit pe toti acei copii, fete sau baieti, de la 8 pana la 17-18 ani, cum faceau primii pasi pe cel mai frumos drum pe care cineva-l poate alege, dansul, si-mi aminteam cu bucurie si chiar si un pic dor de cum si eu fusesem la inceput la fel de tematoare si neindemanatica. Si cum ma mai miscam acum …

-         Hai, bella! Ma striga Radu, caci se schimbase in hainele lui, isi lua ramas-bun de la Mel si-si puse bratul, intr-un mod nu prea atent, pe umerii mei, facandu-ma pentru o clipa sa ma aplec in fata. Wow, da’ stiu ca te-ai schimbat! Exclama el, dupa ce ne-am pus fata in fata pe terasa unei cafenele.

-         Nici chiar asa! Si tu te-ai mai inaltat si dezvoltat! Te-ai facut chiar dragut, l-am tachinat eu. Ma privi chioras in schimb.

-         Dragut?! Doar dragut?! Ha! Auzi la ea. Dragut!? Ce tupeu! Nu, serios! E ceva la tine, care iti ofera mister. Poate parul mai lung, cei 2 centimentrii in plus sau poate felul in care te-ai mai dezvoltat.

-         Sau poate doar ti se pare.

    Am stat pana la 11, caci atunci se inchidea cafeneaua si a insistat sa ma duca acasa. Desi era de mers vreo jumatate de ora, am ales amandoi mersul pe jos. Ajunsi in fata blocului, se puse in fata mea.

-         Rose, te rog, intoarce-te. Stiu ca-ti place dansul si stiu ca-ti lipseste, se vedea pe fata ta azi! Esti facuta pentru asta, nu stiu de ce nu ai continua.

Mă predau ție ~ ON HOLD ~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum