Am iesit 15 minute mai tarziu si, infasurata in prosop, m-am intins in pat, dand drumul la televizor.
- Fred, deschide tu, te rog, am strigat cand primele batai in usa s-au auzit.
- Imediaaat, striga Fred, fugind pe hol. Buna, Radu. Ce faci? Se auzi apoi vocea fericita a micutului.
- Hei, amigo! Uite, am venit s-o iau pe Rose. Tu ce faci?
- Iarasi pleaca Rose? Intreba cel mic trist.
- Adica?
- Rose nu prea mai sta pe acasa.
- Hei hei! Am iesit grabita din camera. Nu stiati ca nu-I frumos sa vorbiti de altii pe la spate?
- Hei, Rose. Nu vorbeam pe nimeni. Doar ne puneam la curent cu noutatile.
Radu veni spre camera mea si, facandu-I loc sa intre, se aseza in pat, luand telecomanda.
- Simte-te ca acasa, am zis ironica, inchizand usa.
- Deci, nu prea mai stai pe acasa, hm?
- De cand ar fi asta treaba ta?
- De cand esti o fata naiva si lipsita de experienta si viata m-a blestemat scotandu-mi-te in cale.
- Eh, stai linistit, inca traiesc si am grija de mine.
- Asta, insa, nu e raspunsul la intrebarea mea.
“Ce naiba are astazi toata lumea de vrea numai raspunsuri tampite?!” M-am intrebat exasperata, trantindu-ma langa Radu.
“Radu macar ti-e prieten si-ti vrea binele” imi zise acru Liberty.
- Nu am voie sa ies?
- Bineinteles ca ai. Dar ieseai si inainte si Fred nu zicea nimic. Acum, se pare ca iesi si mai mult.
- Si, din nou, nu vad unde-I problema ta.
- Printesa, stii ca-ti vreau doar binele. Atata timp cat tu esti ok, eu nu mai intreb nimic.
“Sunt ok?”
- Da, sunt foarte bine, multumesc. Dar tu ce faci aici? N-ar trebui sa te pregatesti?
- M-am pregatit déjà. Am venit sa ma asigur ca nu ne tragi clapa.
- Cat de dragut din partea ta, i-am zis dulce, rasplatindu-l cu una intre coaste.
- Au! Asta a durut!
- Asta era ideea! Nu sunt bebe. N-am nevoie de bona.
- Stiu asta, dar eu aveam nevoie de o partenera care sa poata tine pasul cu mine.
- Cata modestie si cat egoism!
- Doar sinceritate, papusa.
- Oricum voiam sa vin. Chiar am nevoie.
- Nici n-a inceput bine scoala si déjà ai nevoie sa te imbeti? Grav!
- Nu sa ma imbat, m-am strambat la el. Sa ma distrez, sa beau, sa dansez, sa fiu libera.
- Stii ce? Nu te mai intreb nimic. Mai rau ma bagi in ceata.
Am ras, pupandu-l pe obraz, dupa care m-am dus la baie sa ma machiez.
CITEȘTI
Mă predau ție ~ ON HOLD ~
Teen FictionAveam 16 ani cand l-am vazut, l-am intalnit si i-am vorbit prima oara. Un an mai tarziu alaturi de el simteam placere si dorinta pura. El ma urca pe culmile extazului si ma dobora in crunta agonie. Sunt buna prietena cu . . . cu fiica si sotia lui.