- Exact la timp, am auzit o voce din spatele meu, iar când m-am întors aproape m-am lovit de Kellan, care ieşea în prosop din baie. Ok, şi arăta foarte bine.
- Sunt punctuală, nu am ce face, am zis cu scârbă în voce, dar nu prea mi-am dat seama spre cine era îndreptată. El a trecut pe lângă mine, parcă având grijă intenţionat să nu mă atingă şi se îndreptă spre dormitor. Camera, sau mai bine zis apartamentul pe care-l rezervase avea o baie, un dormitor, living şi o bucătărie.
- Vino aici, strigă el din dormitor, iar eu, după ce m-am descălţat şi-mi lăsasem rucsacul (îl luasem de ochii familiei) m-am îndreptat, furioasă pe mine pentru amalgamul de sentimente contradictorii ce mă stăpâneau, spre dormitor, iar când am intrat am rămas o clipă şocată.
Pe o masă ce era între patul mare, matrimonial, şi biblioteca în care era o plasmă şi un sistem audio şi multe alte cărţi şi CD-uri, erau lumânări parfumate, ce imediat ce le-am simţit aroma m-am mai relaxat, era o sticlă de vin alb şi mâncăruri uşoare, dar care arătau nemaipomenit.
M-am îndreptat fără niciun cuvânt spre perna ce era de o parte a mesei, ştiind că cel puţin faţa nu-mi trăda sentimentele şi m-am aşezat, el stând în faţa mea, pe o altă pernă.
El mi-a turnat vin în pahar, iar când l-a ridicat, a spus pe un ton sincer şi pătimaş:
- Pentru noi!
Dar eu, ridicându-mi paharul, am zis:
- Pentru familiile noastre! Şi atunci am putut vedea sclipirea de durere şi furie din ochii lui. Dar a ciocnit, după care masa a decurs într-o tăcere deplină. Nu am putut mânca mult, nu eram genul care să mănânce seara, iar când am terminat el a dus vasele în bucătărie, iar eu l-am urmat pentru a le spăla.
După aceea, el s-a îndreptat spre dormitor, dar eu am mai zăbovit puţin în bucătărie, cu mâinile sub jetul cald de apă, încercând să mă relaxez şi rugându-mă în gând ca el să nu mai fie atât de brutal ca ultima oară.
Când mi-am adunat destul curaj, am ieşit din bucătărie şi m-am dus în dormitor, cu inima galopând şi cu mintea vraişte.
Kellan era în pat, mă aştepta, iar când m-a văzut intrând în cameră s-a ridicat, a venit lângă mine, mi-a mângâiat obrazul şi gâtul, după care mâna lui a alunecat pe ceafă, înfingându-şi degetele în părul meu. M-a sărutat uşor, cerându-mi voie înainte să intre în gura mea, iar apoi, încet, savurând fiecare clipă, a tras de maieul meu în sus, iar eu mi-am ridicat mâinile ca el să îl poată da jos. M-a luat în braţe şi s-a îndreptat cu mine spre pat, unde mă aşeză cu grijă, iar apoi mi-a descheiat încet, cu senzualitate, nasturii şi fermuarul de la pantaloni şi îi trase, îngenunchind în faţa mea. El rămăsese în prosop.
După ce şi blugii fuseseră aruncaţi lângă bluză ( de ce niciodată nu pot fi şi hainele mele puse frumos pe un scaun sau ceva, ci trebuie întotdeauna să aterizeze pe podea?! ) îmi sărută talpa, apoi fiecare deget de la picior şi urcă uşor, negrăbindu-se până când ajunse la genunchi, iar apoi, după ce s-a uitat în ochii mei după vreo urmă de repulsie sau de împotrivire, şi negăsind (era imposibil să nu mă simt în al nouălea cer când limba lui trasa linii de foc pe pielea mea) îşi continuă urcuşul, până când ajunse aproape de feminitatea mea. Îmi luă şi celălalt picior, pe care-l dezmierdă la fel de încet, oprindu-se în acelaşi punct. Apoi s-a ridicat cât să fie la aceeaşi înălţime cu mine şi m-a sărutat, de data asta mult mai sălbatic, pasional şi se lăsă pe mine, iar eu mi-am tras picioarele în pat şi m-am aşezat în mijlocul acestuia, cu el peste mine. M-a săruta sălbatic, parcă vrând să scape de toată acea pasiune ce există între noi şi pe care niciunul nu o putea nega, iar apoi coborî spre sâni, pe care-I descătuşă din închisoarea dantelată a sutienului şi îi linse până când se întăriră, câteva secunde mai târziu. Eu mă zvârcoleam sub atingerile lui, şi simţeam din ce în ce mai acut nevoia de eliberare. Dar nu am zis nimic, nu voiam să ştie că adoram ce făcea el cu corpul meu.
CITEȘTI
Mă predau ție ~ ON HOLD ~
Teen FictionAveam 16 ani cand l-am vazut, l-am intalnit si i-am vorbit prima oara. Un an mai tarziu alaturi de el simteam placere si dorinta pura. El ma urca pe culmile extazului si ma dobora in crunta agonie. Sunt buna prietena cu . . . cu fiica si sotia lui.