Neile, kes ei jaksa oodata

478 53 3
                                    


Kui Katarina kuningannaks valiti, polnud see niisama juhuslik valik. Kõik tõepoolest uskusid, et üks väike tüdruk Maalt suudab peatada igaviku toimuva sõja ja kui ei suuda, siis on neil vähemalt keegi, keda selles kõiges süüdistada. Kõigi rõõmuks suutis Katarina paljude aastate möödudes siiski oma suure tarkuse ning võimuga vaenu lõpetada, kuid see läks talle kalliks maksma. Ta kaotas oma ainukese ja kõige lähedasema sõbra Maagias. Arno, tema mees, ega ka keegi teine ei suutnud Katarinat enam kunagi rõõmustama panna.

Katarinal oli viis last, kes täiskasvanuks saades abiellusid kõik mõnel teisel planeedil elava magiaaniga. Igal lapsel oli mõni eriline võime, mitte kõik võimed nagu nende emal. Maagia targad ennustasid ja hoiatasid, et kui kõik võimed taas kokku saavad ühes isikus, siis on planeetide vaen jõudnud taas haripunkti ning see laps peab taas riskima kõigega oma elus, et lõpetada suur sõda, mis võiks kogu Maagia hävitada. Katarina ei tahtnud uskuda, et kogu tema vaev sõda lõpetada oli asjatu, kuid targad olid veendunud, et mitte miski ei suuda lõpetada igavesti kaklevate planeetide püüdu saavutada ülemvõim. Noor kuninganna oli piisavalt tark teadmaks, et targad ei eksi kunagi, seetõttu saatiski ta kõik oma lapsed erinevatele planeetidele, et võimalus nende kõigi taaskohtumiseks oleks peaaegu et võimatu. Siiski, niipea kui Katarina suri hakkasid planeedid hauma salajasi plaane sõja alustamiseks. Ka nemad teadsid ettekuulutust tulevast sõja lõpetajast ja otsustasid seetõttu võimalikult kiiresti tegutseda, kuid suurt sõda polnud lihtne alustada, kui kogu rahvas sellest väsinud oli. Seetõttu läks selle kõigega üle tuhande aasta, kuid tarkade ennustus pidas paika nagu alati.



Kaks elu: Suur sõdaDonde viven las historias. Descúbrelo ahora