Dwa dni nie rozmawiałam z Niallem. Oczywiście próbował się że mną skontaktować, ale odrzucałam wszystkie połączenia. Przychodził też pod dom, ale udawałam, że mnie nie ma. Muszę to wszystko przemyśleć. Może powinnam go wysłuchać. Jeśli mnie zdradził to mu nie wybaczę. Ale z drugiej strony nie wyglądał, żeby kłamał. Moje rozmyślenia przerwał dzwonek do drzwi. Postanowiłam, że otworzę. Wysłucham go.
- Nat, wysłuchaj mnie. - Niall wyglądał jakby nie spał przez te dwa dni.
- Dobrze wejdź.
- Nat, naprawdę cię nie zdradziłem.
- To już mówiłeś.
- To wszystko wymyśliła Kayli. Chciała rozpieprzyć mi mój związek z tobą, bo tego dnia co zostawiła telefon chciała, żebym do niej wrócił. Nie zgodziłem się i wrzuciłem ją z domu. Zanim wyszła powiedziała, że się jeszcze zemści. I właśnie to robi.
- Nie wiem co o tym myśleć.
- To zdjęcie, faktycznie jest prawdziwe.
- Wiedziałam
- Ale było zrobione kiedy byliśmy razem.
- A te wiadomości? Jak to wytłumaczysz?
- Kiedy byłem w toalecie wzięła mój telefon i pisała sama że sobą.
- I chcesz mi powiedzieć, że znała twój kod?
- Nie. Jak mnie poprosiłaś, żebym go wyłączył, bo nie możesz to zapamiętać. Zrobiłem to.
- Skąd mogę mieć pewność?
- Po prostu mi uwierz.
- Niall...
- Czekaj, to nie wszystko. Jak się pakowałaś, chciała do mnie wrócić. Nie chciałem się zgodzić, bo mnie zdradziła. Stwierdziła że ona zdradziła mnie, a Ty myślisz, że ja zdradziłem Ciebie więc ma dla mnie propozycję.
- Jaką?
- Chciała Ci powiedzieć, że to ona wszystko uknuła, wzamian za spotykanie się z nią potajemnie.
- Zgodzileś się?
- Oszalałaś. Nigdy bym Ci tego nie zrobił. Proszę uwierz mi.
- Wierzę ci, ale jeśli się dowiem, że to wszystko co powiedziałeś było kłamstwem możesz się ze mną pożegnać.
- Nat to prawda, ale Kayli nie daje mi żyć. Ona zrobi wszystko by Cię ode mnie oddalić.
- To nie pozwolimy na to.
CZYTASZ
Liczysz się tylko Ty
Fanfictionnieznany: "Wiem, że nawaliłem, ale kochanie wybacz" ja:znamy się? nieznany: Proszę nie udawaj, że mnie nie znasz, Kayli. Kocham Cię ja:Słuchaj naprawdę nie wiem kim jesteś, musiałeś pomylić numery. A tak wgl. mam na imię Nat. nieznany : Jestem Ni...