Hejo kochani ;* No to tak. Zostałam nominowana przez Nika-shadow ^^, a żeby nie przedłużać bierzemy się za pytanka :P
Jakiego typu muzyki słuchasz? Ulubiony zespół?
Typ muzyki... ciężko mi powiedzieć. Po prostu to co wpadnie w ucho ;) a jeżeli chodzi o ulubiony zespół to: Skillet.Jaki masz kolor oczu?
Zielono-szare, czy tam szaro-zielone *.*Ulubiony kolorek?
Mam kilka, ale najbardziej to czarny :3Marzenie?
Wybaczcie, nie powiem, ale dodam tylko że jest związane z moim najlepszym przyjacielem ;*Jak radzisz sobie ze stresem i smutkiem?
Pfff... dość ciężkie pytanie. Najczęściej staram się to ukryć, ale przy moich BF. czasem pękam. Żeby np o tym nie myśleć zajmuję się najczęściej szkicowaniem :)Masz jakieś plany na przyszłość?
Na najbliższą. Zdać 2 klasę gim. Z paskiem na świadectwie ;P i zdobyć moją miłość... no i wygadałam się o marzeniu xD
***********************************
I nominacja 2Tym razem od xDashee ^.^ a więc do dzieła ;)
Jaki jest twój ulubiony tekst/cytat z serialu/filmu/anime?
Oj trochę tego jest hehe ale dam 3 takie naj.:
"Żyje cicho krwawiąc; krwawie cicho żyjąc" - sala samobójców
"Bo przecież nie musi Cię kochać cały świat, czasem wystarczy tylko jedna osoba" - Mapety
"Nikt nie zna przyszłości, więc głupotą jest bać się nieznanego" - Yoh AsakuraJakie są trzy cechy, których nie lubisz u ludzi?
Egoizm, chamskość, obojętnośćJeżeli byś mogła spotkać swojego ulubionego idola/idolkę, co chciałabyś mu powiedzieć/przekazać i jak chciałabyś spędzić z nią/nim czas? I kto by to był?
Oczywiście że Neymar (piłkarz FC Barcelony jakby ktoś nie wiedział :P). W sumie to nwm co bym mu powiedziała, ale na pewno chciałabym sobie z nim pograć ^^Ulubione jedzonko?
Tortilla =) mniam...Masz piosenkę która Cię wzrusza za każdym razem jak jej słuchasz? Jak tak, to jaka to?
Tak, mam, a mianowicie: Ola-jej ostatni rokJak wyobrażasz się za 10 lat?
A czy ja wiem... W sumie to nigdy się nie zastanawiałam. Zobaczymy co przyniesie los ;3Jakie jest twoje największe marzenie?
Chyba takie jak napisałam wcześniej ♡Jeżeli byś mogła to w jakim filmie/serialu (czymkolwiek) chciałabyś zagrać?
Chyba główną bohaterkę jakiegoś horroru o.0 =)Wierzysz w rzeczy nadprzyrodzone?
Sama nwm... czasem myślę że tak, a innym razem że nie *.*Jaki jest twój ulubiony gatunek muzyczny?
Słucham wszystkich po trochu d^.^bWymień 5 swoich wad
Trochę za dużo gadam; "zdarza się" przeklinać :P ; po prostu nie podoba mi sie mój nos xD; według mnie za gruba; jak ktoś mnie tak perfidnie wkurzy to dam w twarz (a trenuję boks... Wiec hehe)
***********************************
Tak więc miśki to tyle ;* Ale na koniec trzeba przecież kogoś nominować, co nie ;3• PatiGabi
• tilliana01
• NataliaFamulska
• Marysia-chanA pytanka są takie:
○Ulubione zwierzę?
○Którego koloru najbardziej nie lubisz?
○Jakie masz hobby?
○Ulubiony film/serial/anime?
○Ile masz cm wzrostu?
○Największe marzenie?
○Ulubiony gatunek muzyczny i wykonawca/zespół?
○Jaki masz kolor oczu i włosów?
○Jak wyglądałby twój wymarzony chłopak? (Włosy, oczy, styl unierania i charakter)
Oczywiście jak nie chcecie to nie odpowiadajncie na niektóre pytania. To wolny kraj :P :*
CZYTASZ
Słodki flirt-Moja historia
FanfictionHistoria dla fanów słodkiego flirtu, a w szczególności Kastiela. Główna bohaterka po latach spotyka swojego najlepszego przyjaciela. Między nimi była dziecięca miłość zniszczona poprzez rozstanie. Czy dawne uczucie przetrwało próbę czasu? Czy może...