12. kapitola - Vlevo vpravo překvapení!

215 17 1
                                    

Mám pro vás jednu radu.

Nikdy. Nenechávejte. Tetu Daphne. Řídit.

S Kris jsme se doma až překvapivě rychle oblékly. Já rudé průsvitné šaty nad kolena, ona ty samé, akorát jasně žluté, načež nás vyzvedla moje jedinečně potřeštěná teda Daphne, zmíněná jen o pár řádků výše.

Seznámení proběhlo, takže je čas pokračovat.

Nyní se řítíme rychlostí 160 kilometrů za hodinu po až překvapivě vylidněných ulicích Bostonu, a já se jako malé plaché štěně krčím na sedadle spolujezdce a mám přivřené oči.

Kris si jízdu očividně velmi užívá, stejně jako teta Daphne.

Celým autem otřásají tóny nejnovějších hitů a moje „kamarádky" si do toho zpívají.

Anebo bych spíš měla říct, že do toho řvou? Myslím, že v jejich případě to stejně nakonec vyjde úplně nastejno.

Tyhle dvě si očividně padly do noty.

Nohy mám přikrčené k tělu, objímám je svýma rukama a přitom se tiše modlím, abych tuhle jízdu přežila.

Nemá cenu je prosit o to, aby vyply tu třeštící hudbu, které budu mít za celou noc plné zuby, ale zbytečná taky byla zmínka o tom, že bychom měly zpomalit, jinak se zabijeme.

Jediné, čeho se mi dostalo, byl papírový pytlík a možnost otevřít okýnko, abych se nadechla čerstvého vzduchu.

Kdyby měly alespoň ty dva neurony, tak by jim možná došlo, že bych ten zatracený pytlík ani nepotřebovala, kdyby byly tak laskavé a zpomalily.

To ale ne, ony ještě zrychlí.

Tomuto se říká ohleduplnost, kdybyste někdo náhodou nevěděl.

Probere mě prudké škubnutí.

Okamžitě vyletím ze sedačky do vzduchu, na kterou se o pár sekund později také spadnu.

„Sakra!" Vykřikneme s Kris zároveň, načež se teta Daphne začne hlasitě smát.

„Takže, kočky, jsme tady! Vystupovat, vystupovat, rychle! Jak to tak vypadá, tak party už začala." Popožene nás.

Rychle se s Kris odkurtujeme, a vystoupíme.

Za dlouhou zelenou zahradou s květinami se přede mnou se tyčí obrovský dům.

Jeho stěny jsou vykládány oranžovými cihlami, jako podpěry slouží 2 sloupy u vchodu, nad kterým je kolosální balkón.

A když říkám kolosální, tak to tak opravdu myslím.

Kolosální.

S jistotou by se tato stavba dala označit jako megalitické životní dílo nějakého světoznámého architekta.

Víc detailů nezkoumám a bez ohledu na mé spolucestující se vydám k domu plného lidí.

Lidi jsou všude.

Před domem, za domem, v domě.

Uslyším vzdálené šplouchnutí.

Aha, takže je tady i bazén.

Asi bych si měla začít psát seznam věcí, co tu nejsou, spíš než co tu jsou.

Takhle bude stoprocentně kratší.

Bazén.

Pobaveně prokulím očima. S bazény a party společně mám trochu neblahé zkušenosti.

Papírová láskaKde žijí příběhy. Začni objevovat