" wow.." Stamelde ik uit. Hij grinnikde en ik voelde zijn lippen opnieuw op de mijne drukken. Met zijn tong vroeg hij toestemming en ik beantwoorde deze met mijn mond een beetje op te doen. Opnieuw zoende we. En ik wou niet dat het eindigde, zijn smaak was verslavend zijn zoen was verslavend, hij was verslavend.
Er harde bonk liet de zoen stoppen. De deur.
" Shit! Bill vermoord je als hij je ziet" in paniek bedacht ik een smoes een manier om uit de problemen te blijven maar op de momenten dat je je brein het hardste nodig heb lijkt het altijd alsof het je in de steek laat. Zo nu ook deze keer.
" Het balkon " fluisterde ik, ik voelde opluchting, okal zat hij nog steeds op mijn bed. Ik had een plan, een slechte maar het was een plan.
" wat?" Stamelde hij uit.
" je moet van het balkon afspringen" zijn ogen werden groot en stonden verbaasd. Maar er was geen andere mogelijk en hij wist het." kom" ik liep op het balkon af en opende de deuren. Theo nam een sprintje en sprong van het balkon af. Ik rende achter hem aan tot de rand van hem balkon om te kijken of hij niet gewond was, maar hij was nergens meer te bekennen.
" wat doe jij op het balkon?" Ik draaide me met een ruk om, geschrokken van de plotselingen stem.
" i-ik kon niet slapen" stamelde ik hakkelend uit. Ik kon echt niet liegen...
" ga naar bed Avelin" Rani klonk vermoeid, ze keek ook vermoeid.
Ik zag een lichte knik en liep op mijn bed af.De hele avond had ik aan Theo gedacht. Zou hij mij leuk vinden? Hoe graag ik het ook wou weten het was niet mijn eerste prioriteit. Er waren andere dingen, raardere dingen die ik op dit moment veel liever wou uitzoek. Okal zou het niet erg zijn als hij vaker langskwam.
De ochtend begon slecht. Rani en Bill ontweken, maar telkens als ik het vroeg ontkende ze het. Ze hielde iets achter en ik was niet van plan mijn onderzoeks resultaten met hun te delen, nee! Ik zou naat Scott gaan. Als iemand moest weten of zijn moeder een 2e kind heeft of misschien zijn tante is hij het. Ik had gevraagd of hij vanmiddag met me kon praten en hij reageerde met een simpele " oke "
De schooldag ging sloom, maar dat gebeurt als iets saai is niet waar? Hayden was ziek vandaag en Theo was nergens te bekennen. Gelukkig was school nu over.
" heey Avelin" Scott kwam aangelopen. Hij had een spijkerbroek met zwart shirt aan met witte gympen, niet verkeerd.
" heey, waar zullen we gaan praten?" Het klonk beter in mijn, thats for sure. " laten we naar het bos gaan, daar is het rustig" als ik hem niet kenden zou dit erg raar klinken, gelukkig ken ik hem wel.
" okee, ik rij achter je aan" hij knikte en liep naar zijn crossbrommer. Ik liep naar mijn auto, via de andere deur klom iemand op de passagiers stoel." ik ga mee" ik keek op en via de spiegel keek ik haar aan. Ik gaf een knik totaal in schok van haar spontane opduiking en bezorgd.
" wat is er gebeurd met je gezicht" ik keek haar met grote ogen aan.
" het is niks " klonk haar stem stug.
" niks? Je heb een blauw oog een bloedend lip en een snee van je nek tot je borst dus zeg mij niet dat dit niks is!" Kira is niet makkelijk te breken maar het was me gelukt, de tranen stonden in haar ogen en in een reflex trok ik haar in een omhelzing. Ze huilde alles eruit, al haar frustratie.
Ze stopte met huilde en Scott wuifde dat we hem moesten volgen. Ik startte de auto en reed achter hem aan." duss, jij en Theo he" de spanning in de auto was om te snaaien en ik wist dat dit een manier was deze te ontdooien, maar ik hield niet van dit soort gesprekken. Kira zag er kwetsbaar en verdrietig uit dus liet ik het deze keer.
" watdan? Heeft hij iets gezegt?" De nieuwsgierigheid was duidelijk in mijn stem te horen en Kira hoorde het. Een glimlach verscheen op haar gezicht. Ze had me precies waar ze me hebben wilde om een spelletje te spellen.
" owe nee niks hoor" antwoorde ze mysterieus. En ik kon mijn nieuwsgierigheid amper in bedwang houden.- • -
Sorry voor dit wat kortere hoofdstuk maar mijn mobiel viel uit en moest overnieuw beginnen en ik moe ... Je snapt het probleem denk ik wel haha.
Ik probeerde er het besge van te maken :)Wat ik even wou zeggen was: DANKJE DANKJE DANKJE ! Dit verhaal is nu 79x gelezen en ik ben zo blij!!
Jullie kunnen altijd vragen stellen als iets niet duidelijk is of on gewoon leuk wat te babbelen !
Ook mag je het best melden als er spelfouten in het verhaal zit, ik zal het dan zo snel mogelijk proberen weg te halen.
En zoals onder elk verhaal staat:
-vote
-comment
-followXxx amber!
JE LEEST
Teenwolf ; The sister
FanfictionAvelin gaat verhuizen naar Beaconhills, omdat haar 'ouders' graag dichterbij familie wil wonen. Althans dat is wat haar werd vertelt. Al snel komt ze erachter dat Beaconhills niet normaal is. Dat zij niet normaal is. Al snel komt ze erachter waaro...