Hoofdstuk 14

999 35 4
                                    

Warning ! Sexuele toon in dit hoofdstuk.
--------------------
De dag ging sloom, na lang piekeren viel ik eindelijk in slaap om verstoord te worden door een harde klap.

" Vertel me is, hoe doe je het?"
Ik opende me ogen en ging rechter op het bed zitten.
" hoe doe ik wat" antwoorde ik zo arrogant mogelijk.
" Hoe denk jij balans te kunnen brengen" zijn vraag klonk eerder als een statement. Hij keek me doordringend aan, maar ik was niet van plan te verraden dat ik het zelf ook nog niet wist. Ik wou hem bang maken, bang voor wat komen ging. Maar ik wist niet hoeveel hij wist, hoeveel ik kon liegen en hoevaak hij me erop zou kunnen betrappen.

" Gaat je niks aan" was mijn uiteindelijke antwoord.
Theo lachte. Dit was overduidelijk het antwoord dat hij verwachte en het antwoord waarop hij een plan had gebaseerd.

" Ik had je slimmer ingeschat lieverd" grinnikte hij.
" Noem me niet zo" blafte ik naar hem. Intimideren lukte me overduidelijk niet, dit betekende alleen niet dat hij meteen gewonnen gehad. Ik zou me niet laten kennen en het hem zo moeilijk mogelijk proberen te maken. Hopelijk tijdreken. Iemand zal toch doorhebben dat ik er niet ben? Me komen redden?

" Ik denk dat jij niet in de positie bent om eisen te stellen, niet waar prinses?" Hij had door dat ik niet van zoetsappige bijnamen hield en meteen gebruikte hij dit tegen me. Ik kende dit spel en zou het koste wat het kostte meespelen.

" mag ik wat vragen?" Ik probeerde zo onschuldig mogelijk te klinken.
" wat?" Vroeg hij ongeduldig.
"Hoorde mij zoenen bij de missi?"
" ik kan doen wat wil " beweerde hij.
" Dus je wou me zoenen?" Mijn afleiding werkte en ik wou dit zo lang mogelijk volhouden tot ik een beter plan had.
" euhmm.." Hij was duidelijk van zijn voet gebracht en wist niet wat hij moest zeggen.
" hoe vond je het?"
" prima?" Het klonk meer als een vraag dan een antwoord.
Ik stond op van het bed en liep rustig naar hem toe.
" Goed genoeg voor een tweede keer?" Vroeg ik met zijn zwoelste stem. Hij keek me verbaast aan. Maar hij was een jongen en jongens laten lust snel de baas over zich nemen. Zo ook Theo.

Hij pakte me vast bij mijn heupen en drukte zijn lippen op de mijnen. Ik sloeg mijn armen om zijn nek en beantwoorde zijn zoen.
Misschien was Theo dan slecht, goed zoenen kon hij en ik wist niet hoelang ik nog leefde en ik wou wel geleefd hebben.
" spring" beveelde hij me tussen het zoenen door. Ik deed dat hij vroeg en sprong. Hij ving me op bij me kont en ik klemde mijn benen om zijn middel. Hij kuste mijn nek stevig. En ging steeds lager naar mijn sleutelbeen, ik liet een lichte kreun ontsnappen.
Hij stopte met kusjes geven en keek me doordringbaar aan. Ik keek hem recht in zijn ogen terug en gaf hem een kleine glimlach. Dit was genoeg voor hem. Het teken dat het goed was.
Hij liep voorzichtig naar het bed en liet me erop vallen. Hij klom bovenop me en ik pakte zijn gezicht om hem weer te zoenen.
Ik liet zijn gezicht los en trok zijn shirt uit. Ik staarde naar zijn buikspieren. Hij was zo gespierd en hii de perfecte lijnen. Ik gaf een kus op een van zijn abs.
Hij duwde mijn kin omhoog met twee vingers en nam de leiding weer over. Hij beet op mijn onderlip en nu was het zijn beurt om mijn shirt omhoog te trekken.
Hij staarde me verbaast aan.
Ik droeg altijd wijde shirts dus mijn cupmaat had hem zeker verbaast. Hij grinnikte.
" niet verkeerd, princess"
" ik kan van jou hetzelfde zeggen" wist ik eruit te krijgen tussen mijn zware ademhaling.
Ik kuste nu zijn nek en hij maakte mijn BH los. Ik frunnikte aan mijn riem en niet veel later vloog de broek van zijn lichaam.
" Ik hou echt van je Avelin" zei hij met een smirk op zijn gezicht. Ik keek hem verbaast aan. Meende hij dit?
Hii herpakte zichzelf snel door zijn lippen op de mijne te drukken. Ik voelde zijn bobbel langs mijn been en draaide ons om. Hij lag nu beneden en ik zat op hem. Ik grijnste naar hem en zoende hem. Ik drukte mijn heupen op dit van hem en bewoog ze.
" Shit man, wat doet dit nog aan" zei hij en niet veel later lag mijn broek aan de andere kant van de kamer.
" Ready babe?" Vroeg hij lief. De killheid en dominatie waren inhem verdwenen. Ik knikte.
Hij draaide ons weer om en bijna meteen zat hij in me. Het duurde ongeveer driekwartier. Toen kwamen we tegelijk.
Ik geef toe, hij was de eerste en niet veel mensen zullen begrijpen waarom ik het deed. En om eerlijk te zijn was het niet om tijd te rekken. Hoe hij daar stond, zo dominant. Het was aantrekkelijk. En ik droomde al van hem de eerste dag dat ik hem zag. Er was een aantrekkingkracht tussen ons die niet te beschrijven viel en ik wist dat hij het ook voelde. Ik was vastberaden het hem te laten voelen en om hem een toontje lager te laten zingen. Want ik kon hem wel aan, en dat wist hij nu ook.
Kortom, het was geweldig, en hij is geweldig.

-----------

Sorry voor dit korte, sexuele hoofdstuk lol.... Ik begrijo dat niet veel van jullie dit zullen snappen, waarom ze dit deed, dus als je vragen heb stuur me een bericht.
Verder zal ik deze week niet veel tijd hebben om te schrijven vandaar nu dit kleinere hoofdstuk.

Vote, comment, follow ❤️😁😘✌️

Xxx

Teenwolf ; The sisterWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu