De wekker ging, dit betekent dat mijn eerste schooldag begon. Na mijn ontmoeting met Kira haar vrienden heb ik ze weinig gesproken. ' we moeten iets regelen' zei Kira als ik er naar vroeg. Mischien mochten ze me toch niet? De zenuwen speelden op en met tegenzin stapte ik uit bed. Na een te lange douche kwam ik in tijdnood. Fijn... Nu zie ik er ook nog eens belabberd uit.
" hi, ik heb een afspraak met de directeur" Ik keek de receptioniste vriendelijk aan. Zij keek met een verveelde blik terug. " daar" riep ze bot terwijl ze met haar vinger naar een blauwe deur wees. Ik gaf een kort knikje en liep er heen.
" Hallo, euhmm ik ben nieuw en"
" Avelin niet waar? " onderbrak de directeur me. " ga zitten dan pak ik je rooster erbij". Ik liep verder het kantoor in. Het tikken op het toetsenbord maakte mijn zenuwen nog erger dan ze al waren, waar ben ik eigenlijk bang voor? Afwijzing? Eenzaamheid?
Ik dacht terug aan me vriendinnen, die me niet meer hadden gebelt of gesmst sinds ik weg was. Ben ik zo makkelijk te vergeten?" ha hier is ie !" Ik ontwaakte uit mijn gedachten. Het papiertje werd voor mijn neus geschoven. " deze les is nu bezig, dit zijn de vakken eronder staat je lokaal en daaronder je leraar". De directeur legde alles uit maar ik kon me niet goed concentreren waardoor ik mijn lokaal erna niet kon vinden.
De bel ging en iedereen stormde de gang op. Owgosh ! Meer chaos... Ik vind mijn lokaal nooit.
" Ave !" Met een ruk draaide ik me om.
" Hayden " een glimlach verscheen op mijn gezicht, ik was niet alleen.
" laat je rooster zien" ik gaf haar het papiertje die zij daarna aandachtig bestudeerde. " je heb precies hetzelfde rooster als mij! Kom we gaan naar het lokaal". Ik volgde haar braaf.Het uur was saai maar hayden maakte het draagbaar, het klikte echt tussen ons. De bel van de pauze galmde door het gebouw en met veel kabaal verliet iedereen het lokaal. Onwennig pakte ik mijn tas en stopte mijn boeken erin.
" schiet op Ave! Anders zijn alle plekken weg in de aula" we liepen de gang op en een grote tienermassa liep door elkaar heen naar de aula. Daar aangekomen was er inderdaad geen plaats.
" Hayden, Avelin hier !" Liam zat aan een tafel en wenkte ons om te komen.
Hayden liep er meteen op af, ik volgde langzaam. We pauze brachten we met zijn drieen door. De rest van de dag bracht ik met Hayden door.
Geen Kira
Geen Scott
Geen Stiles of malia
En geen Theo.
Waar konden ze zijn?
Kira beantwoorde geen een van mijn berichten en ik vond het raar om de andere te bellen, aangezien ik ze niet goed kenden...De dag ging nog sloomer toen ik thuis was. Er was niemand thuis, er was geen Kira alleen verveling. Mijn gedachte dwaalde af naar de avond met Theo. Na die avond had ik niks meer van hem gehoord. Zou hij een ander hebben? Vond hij me eigenlijk wel leuk? Zal ik hem een berichtje sturen?
Ik besloot mijn hoofd leeg te maken en een douche te nemen. Luid keels zong ik mee met justin bieber. Je kan veel over hem zeggen maar hij kan zingen! En hij is knap maarjaa smaken verschillen niet waar? Na ongeveer een uur gedoucht te hebben kwam ik eronder uit. Met mijn lichaam gewikkeld in een handdoek liep ik naar mijn kamer.
" Zoo, bloot"
Ik schrok op.
" Theo? Hoe kom je hier binnen?"
Hij wees naar het raam.
" wat doe je hier?" Ik klonk verbaasd, ik was verbaasd.
" Ik wilde je zien". Hij stond op van mijn bureau stoel en liep op me af mijn wangen kleurde rood, vuurrood.
Ik volgde elke move die hij maakte in spanning wachtende wat komen zou." Hier, dit setje is leuk"
Ik draaide me om en zag dat hij een hangertje uit mijn kast haalde.
Hoe kon ik ook denken dat hij misschien iets in mij zag, hij was veel te knap voor mij. Ik liet mijn gedachte weereens op hol slaan wat leidde tot telleurstelling.Ik pakte het hangertje aan. Een zwarte broek met rood/ zwart geruit blousje hing eraan. Mijn favoriete outfit, hij had smaak.
" ik trek hem wel aan"
Ik begon naar de badkamer te lopen.
" je kan je ook hier omkleden, ik zal niet kijken"
De rode kleur kwam terug op mijn gezicht.
" als jij koffiezet maak je jezelf nuttig" ik zal me nooit durven omkleden voor hem, te onzeker... Ik kon het Rani al horen zeggen " je bent prachtig" maar wie gelooft zijn ouders? Ik niet... Mijn onzekerheid was groot maar het hoorde bij het tienerleven... Toch?Theo liep langs me naar beneden, een zucht verliet mijn mond. Zo snel als ik kon kleedde ik mij aan, wie weet hoe snel hij terug was?!?!
Ik liep naar beneden waar hij klaar zet met koppen koffie. Heerlijk! En niet alleen de koffie.
Ik kwam tegenover hem aan tafel zitten." Waar was je vandaag?" Vroeg ik nieuwsgierig.
" ik had wat dingen te regelen " antwoorde hij kortaf en lichterlijk bot. Ik besloot me er niks van aan te trekken en begon een nieuwonderwerp. De middag was gezellig tot ik het voor elkaar kreeg mijn drinken over zijn shirt heen te gooien, well done..." oh my god... Het spijt me!"
" geeft niet, heb je een leenshirt?"
Ik schudde mijn hoofd, Bill was veel langer en dikker als Theo zijn kleren zou hij nooit passen en ik denk dat hij het niet leuk vind om een jurkje aan te krijgen..." Oow" verliet zijn mond. Hij trok met een soepele beweging zijn shirt uit en legde deze op de verwarming om te drogen.
Sixpack sixpack sixpack
Zijn buik was prachtig, jaloers makend. Ik staarde wat hem liet lachen.
Hij was echt perfect... Was er dan echt niks slechts aan hem?Een brandende gevoel in mijn ogen liet mijn blik afwenden van zijn perfecte lichaam.
" Avelin, wat is er?" Klonk een bezorgde stem.
Ik liep zo snel mogelijk naar de badkamer en zette de deur op zijn slot.
Ik draaide mijn gezicht in de spiegel en bekeek mijn gezicht.
Mijn ogen vuurrood, tanden zo scherp en puntig. Het was een verschrikkelijk aanzicht. Wat was dit toch?
JE LEEST
Teenwolf ; The sister
FanfictionAvelin gaat verhuizen naar Beaconhills, omdat haar 'ouders' graag dichterbij familie wil wonen. Althans dat is wat haar werd vertelt. Al snel komt ze erachter dat Beaconhills niet normaal is. Dat zij niet normaal is. Al snel komt ze erachter waaro...