28.

444 15 6
                                    


Lieve mam,

Sorry dat ik je niet van te voren heb gewaarschuwd, Afscheid nemen was te moeilijk voor me.
Papa en jij hebben altijd geweten dat ik een lot had, vandaag is mijn lot voltooid.
Ik hoop dat je het me kan vergeven, ik hoop dat oma niet nog verder haar grot in trekt om deze wreede dingen van de wereld te kunnen ontwijken. 

Ik hoop dat papa nog steeds in me gelooft.

er is een kans mama, een kans dat ik ooit weer terug ben.
Mijn plan is nog niet verloren maar het kost tijd. 
Laat tijd niet de baas over je zijn.
Blijf leven, Ik wil zo graag leuke verhalen horen als ik terug ben.
Verhalen die ik stiekem al zou kennen omdat ik vanaf boven meekijk.

Vertel Scott dat het niet zijn fout is, Ik weet dat hij zijn leven liever gaf. 
Maar dat is het hem juist, hij is te goed om te kunnen gaan.
Zonder hem verliest de wereld een echte vriend. Iets wat er bijna niet meer is.
Scott, ik wou dat ik je tweeling had kunnen zijn. ik wou dat je mijn grotere broer kon zijn.
Mijn vriendjes kon afkeuren en me gesprekken met vriendinnen zou afluisteren.
Ik weet dat jij het ook wou, het spijt me dat ik er niet meer moeite voor deed nu het kon.
maar spijt heb je altijd achteraf.
En als je toch besluit om de me grote broer te zijn, lees dan niet verder. 
Ik zou niet willen dat je iemand vermoord door mij, je bent te goed, te echt om te doden.
Jij bent een ware alpha, geloof daarin, geloof in jezelf.

Hayden, Ik hou van je. en wat Liam ook zegt, ik hield meer van je dan hem. je wist me op te vrolijken als het onmogelijk leek. je vroeg nooit door als ik het niet wou, je was er altijd op het juiste moment. ik hoop dat jij het zelfde dacht over mij, ik denk altijd niet dat ik ooit aan jouw zou kunnen tippen. er is niemand zoals jij, dat is jouw kracht niet een onzekerheid.

Kira, zorg goed voor Scott, zoals jij ook altijd voor mij zorgde. je was de coolste nicht die er was.
ik ben blij dat je me in de roedel wou hebben, dus voel je alsjeblieft niet schuldig dat ik er nu niet meer ben. want zelfs als je me er niet bij betrok, zou ik nu weg zijn. dat was altijd de bedoeling. 
het gaat er niet om dat hoe ik weg ging.
Maar wie wat deed toen ik er nog was, en Kira, jij deed veel voor me.

Theo, je bent een wilde. maar je heb een goed hart, dat is geen zwakte. je bent alles behalve zwak, Ik heb je nooit iets kwalijk genomen, mocht je dat denken. ik vond je geweldig.
Je was de liefde van leven, de enige eigenlijk. maar dat zegt meer dan je denkt.
Ik vind je leuk, vind alsjeblieft jezelf ook leuk.


ga alsjeblieft niet huilen als je dit leest, dit is niet het einde. Ik kom terug echt waar !
Maar tot die tijd moet je niet wachten.
een begrafenis vind ik te somber, organiseer een feestje.
Kom wel in het zwart, Hier is alles zo wit. 
Maar het is wel mooi. het voelt alsof ik verlost ben.
en geloof het of niet, germanos zal hier ook zijn.
Het ziet eruit als een groot wit dorp, met een gevangenis. 
Hoe ik dit weet? Ik was er al even voor ik dit schreef. 

me pent trilt een beetje, ik hoop dat je het kan lezen.

Ik wil niet weg mam, maar ik weet dat ik moet gaan.
het is moeilijk om niet egoïstisch te zijn, ik hoop dat je trots bent dat ik het heb gedaan.
Okal zal je me missen, weet dat ik jouw ook mis. 
Ik had mijn leven er graag voor over, om die van jullie veilig te stellen.

Huil niet lieve mama, mijn naam moet niet zielig worden.
Zie me als een held, in een slechte film.
Een film waar je van hield, maar kwijtraakte alsof het het lot was.


Het lot is vervelend, maar het lot bracht me jullie, dus zo vervelend kon het niet zijn.

Avelin.

Teenwolf ; The sisterWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu