Hoofdstuk 16

997 33 5
                                    

De volgende ochtend stond ik extra vroeg op zodat ik extra snel naar Scott kan. Met de minuut werd mijn nieuwsgierigheid groter naar mijn kracht en ik wou zo snel mogelijk mijn krachten openen. Ik deed een licht blauwe broek met witte croptop en roze hoodie aan. Ik hield mijn haar en make-up heel natuurlijk want vandaag had ik totaal geen zin, in eigenlijk alles. Theo verwarde me en ik was eigenlijk ook wel weer bang voor mijn krachten. Zoals harry potter boeken vertellen " kracht geeft verantwoordelijkheid". Wat als ik dit niet heb? Waarschijnlijk maakte ik mezelf te druk zoals ik eigenlijk altijd wel deed.
Haastig rende ik naar mijn auto en reed naar school. Ik wist dat Scott er al zou zijn omdat hij wat moest regelen voor het lacross team.

" Scott !" Riep ik toen ik hem eindelijk zag lopen.
" Avelin, wat doe jij hier zo vroeg?" Hij keek me verbaast aan. Ik had dan ook niet aangekondigd dat ik zou komen. " ik weet de oplossing" kondigde ik aan. " oplossing voor wat?" Nog steeds had hij een verbaasde blik op zijn gezicht. " Er praat steeds iemand tegen me, Ze legt me uit hoe mijn kracht moet worden geopend, door jou"
" door mij?"
" jaa met je alpha ogen moet je het openen" zei ik enthousiast.
" Oow, nou laten we het proberen" hij veranderde zijn ogen naar de kleur rood en mijn ogen deden mee. Maar verder veranderde er niks.
" het is denk ik niet gelukt" fluisterde Scott.
" Het was ook te mooi om waar te zijn" concludeerde ik teleurgesteld
" We vinden wel een oplossing Ave maak je geen zorgen" probeerde hii me te troosten.
" Scott kom je?" Rieo Thomas vanaf de andere kant van de gang. Een kleine afschuw verscheen op mijn gezicht.
" ik spreek je zo weer goed?" Vroeg Scott. Ik knikte en hij liep naar Thomas ik keek ze achterna sn Thomas staarde terug naar mij. Hij knipoogte en bijna meteen verscheen er walging op mijn gezicht. Hij had het door en begon te grijnzen. De arrogante klootzak ook. Ik sjokte naar mijn kluis.
" Je ziet er leuk uit"
" dankje" zei ik stug.
" kan wel wat aardiger princes" hij pakte mijn heupen vast en ik voelde zijn warme adem in mijn nek.
" Moest je niet wat met Scott doen?" Ik sloeg zijn handen van me af en creeërde een beetje afstand tussen ons.
" Ik moest hem allesn naar de coach brengen" zei hij schouder ophalend.
Ik draaide me weer om zodat ik hem kon negeren en verder mijn boeken kon uitzoeken.
" ooww niet zo kill, mae. Ik weet dat je nog van me houdt"
Ik moet toegeven ik hield van hem, maar wie niet? Op de oude school was de echte badboy. Elk meisje wou hem. En hij gebruikte ze allemaal. En zo naief als ik toen nog was trapte ik erin om daarin gedumpt en als vuil aan de kant gezet te worden.
" Ik heb nooit van je gehouden" loog ik.
" Vorig jaar riep je wel anders" hij grijnsde naar me. Het was zo aantrekkelijk als hij dat deed.
" Mae je mag niet staren" hij haalde me uit mijn gedachten om hem alleen maar breder te zien grijnzen.
" Laat me maar gewoon met rust"
" Ben je nou echt boos dat ik je heb gedumpt?"
" Klootzak" mompelde ik onder mijn adem.
" Wat zei je?"
" niks" ik rolde met mijn ogen.
Hij zette een stap dichterbij en plaatste zijn hand op mijn heup. Hij boog zijn hoofd wat naar voor waardoor ik zijn mond tegen mijn oorlel aanvoelde.
" Hier heb ik de reputatie ook al mae. Pas dus op je woorden" fluisterde hij in mijn hoor. Zijn aanraking en zwoele stem veroorzaakte rillingen over mijn rug.
Ik legde mijn handen op zijn borst en duwde hem van me af.
" Maar dit keer kan je me niet krijgen"
Hij glimlachte zijn tanden bloot.
" We zullen zien mae" hierna liep hij weg.
" Noem me geen mae" riep ik hem nog achterna maar hij negeerde me.

"Wat moet je met hem?" Ik draaide mijn gezicht naar de stem toe.
" jaloers?" Vroeg ik uitdagend.
" Waar moet ik jaloers op zijn? Ik heb je toch al" hij zette een stap dichterbij en drukte zijn lippen op de mijne. Het voelde goed met Theo.

" klef !"
Lachend haalde ik mijn lippen van die van Theo af.
" Heey Hayy, ga jij maar naar liam " grapte ik.
" wil je me weg hebben" zei ze nep-verdrietig. Ik gaf haar een speelse klap op haar arm en hierdoor fakte zij enorme pijn. Theo keek ons de heletijd aan met zijn oh zo sexy 'wtf' face.

" Lieverdd" riep Liam terwijl hij hayden rond haar middel greep en ronddraaide. Ze waren dan ook echt couplegoals.
De bel ging en we liepen allemaal naar ons lokaal. Vandaag tot 16:00 school, het was een echte hel. Bij biologie trok ik het dan ook niet meer. We bespraken de hout- en bastvaten van plante en ik geloof dat het niet saaier kon. Ik zat helemaal achteraan en me ogen openhouden was moeilijk. Om de zoveel seconde vielen ze dicht en na een tijdje gaf ik in en viel in slaap.

" Het is gelukt" de vrouw met zwart krullend haar sprak me weer aan.
" wat is gelukt?"
" je krachten zijn geopend nu moet je ze ontwikkelen" vertelde ze. " Ga naar het bos geef je over aan je gevoel en laat je leidde"
" En dan?"
" Dan merk je het va..." En toen verdween ze en opende ik mijn ogen in totale schok.

" AVELIN NABLIJVEN" mevrouw jonker keek woedend en wees naar de deur. Met een zucht pakte ik mijn tas en mijn spullen en liep het lokaal uit. Ik kon de ogen voelen branden in mijn rug. De moeheid was nog niet verdwenen en slaapdronken begon ik te lopen, ik had geen idee waarheen en toen ik mijn ogen opende stond ik in het bos op een boomstronk met een paar lichamen erom heen. Mijn ogen stonden wijd van schok en ik wou schreeuwen maar het lukte niet. Gefrustreerd probeerde ik te bewegen wat ook niet werkte.

" verzet je niet" de zwart harige vrouw kwam achter een boom vandaan.
" de boom geeft je je ontwikkeling"
Ik begon me te ontspannen en voelde toen pas de engergie door de me lichaam gloeien. Ik sloot me ogen en concentreerde me op mijn ademhaling. Ik stapte zonder het door te hebben van de boomstronk af en de boom begon te groeien. Toen ik mijn ogen opende was de boom volledig ontwikkeld en gegroeid tot de hoogste, breedste en mooiste boom met de witte bloemen erin die leken te glimmen in het zonlicht. Bijna meteen kwamen er vlinders en vogels op af die door de boom veranderde in sterker engergierijkere dieren. Ik voelde de engergie gloeien door me heen en toen ik naar me hand keek Ag ik een witte vloed om mij hen zweven. Ik was gekleed in een witte jurk en kon met mijn gedachte alles. Vliegen, dingen laten zweven, dieren helen en met ze praten en toen besefte ik het. Ik was de maan, de nacht, een nakomeling van de maangodin waar je altijd over leest in boeken. Ik was inderdaad de balans en Scott mijn bodyquard, mijn advisseur. Tegelijkertijd was ik die van hem. Wanr ik gaf de balans hij was de onderwereld. Hij was een ware alpha wat betekende dat hij Alpha is van iedereen. De legende begon steeds logischer te worden op dat ene nadeel dan: wie verstoorde het balans?

-----------
Hopelijk vinden jullie het wat? Ik hoor graag van jullie.

Ook wil ik even zeggen dat ik van plan ben om dit verhaal zo snel mogelijk af te ronden en aan een nieuwe beginnen.

Hebben jullie een voorkeur?
Badboy verhaal of
Weerwolf verhaal.

Badboy verhaal kan cliché zijn, weerwolf verhaal niet.

Ik hoop dat jullie reageren of gewoon even willen babbelen :p

Vraagje: waar wonen jullie? Nederland of belgie?

Vote, comment, follow❤️

Xx
Am

Teenwolf ; The sisterWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu