Hoofdstuk 21

637 18 1
                                    

" je verdient het" antwoorde hij stug.
" Achhh de reden maakt niet uit " loog ik. " bedankt T" ik gaf hem een snelle knuffel als waardering.

" Nog steeds weet je me bijnaam" grinnikte hij.
" zou hem nooit kunnen vergeten"
Hij begon te blozen, niet omdat het zo'n lieve opmerking was, integendeel eigenlijk. Alleen hij en ik weten wat voor iemand hij was vroeger. En ik had mezelf belooft het tegen niemand te zeggen. Hij was hier populair. De badboy van de school. Het verbaasde me niet, hij was prachtig !

Jammer genoeg was hij vroeger een echte hartenbreaker, fuckboy #1. De meeste fuckboys deden leuk zodat ze je konden neuken en daarna was het klaar hoorde je gewoon niks meer van ze. T maakte er een kunst van, elk meisje dumpte hij op de verschikkelijkste manieren, chanteerde ze met fotos en filmpjes die waren gemaakt tijdens hun " nacht" het was verschrikkelijk, toch viel iedereen voor hem.

" Ave ! " ik draaide me opgelucht om.
" Hayden !" Me uitweg van thomas !

Meteen liep ik naar haar toe en begon een intens gesprek over alles. Hayden was echt me soulmate zo ver het kon in een vriendschap.
Hayden vertelde vaak over liam, ze waren echte couplegoals, jaloersmakend. Maar ik gunde het niemand meer dam haar.
" Daar staat liam, hij oogneukt je ga hem even vermaken het is walgelijk " lachte ik. Hayden gaf me een scheve " serieus?" Blik en liep toen naar liam.

Zoekend om me heen zocht ik mensen om bij te kunnen staan. Ik haat het om alleen te zijn op een feest, dat is echt het toppunt van eenzaamheid.

" hey schoonheid" ik voelde twee armen om mijn middelslaan en een hoofd op me schouder rusten.
" Hey theoo"
" is dat alles wat ik krijg?" Een alcohol lucht vulde mijn neusgaten.
" Theo je bent dronken"
" geef me gewoon een kus! Of moet ik je weer ontvoeren, toen kon je niet van me afblijven"
Met een ruk draaide ik me om en gaf hem een klap in zijn gezicht.
" Rot op" susde ik boos naar hem toe. Ik wilde schreeuwen, maar wou geen scene trappen.
" wat?" Vroeg hij stomverbaasd met zijn hand naar zijn wang rijkend. " je houdt van me, dat weten we allebei. En je stuurt mij weg? Mij?" Mijn irritatie steeg bij elke woord dat hij uitkraamde.
" ga weg" zei ik dit keer wat harder met mijn vinger wijsend naar de uitgang.

Scott kwam aanlopen en nam Theo mee, die verdomde wolfs oren horen ook alles.
Ik voelde me vies door Theo, ik boos me armen om me heen. Ik had die avond nooit moeten doen, verdomde aantrekkings kracht. Waarom heb ik mezelf niet in de hand? Waarom kan een jongen ongewilde acties in mij oproepen? Ik walgde van mezelf, snapte niet hoe ik het kon doen en achteraf er blij mee zijn.

Hij had me ontvoerd, me behandelt als stront wn toch gaf ik hem mijn " schat "
Ik voelde me een complete debiel. Ik hield mezelf al die tijd voor gek. En ik durf te wedde dat ik het deed omdat al me oude vriendinnen het al hadden gedaan, We spraken me er altijd op aan. Theo vond ik echt leuk en ik zag me kans schoon even hoog te zijn als me fake vriendinnem. Dom dom dom....

Ik was nog 2 uur op me feest geweest, had met iedereen een praatje gemaakt en me blij gedragen. Daarna was ik weg gesniekt.

Ik wou me hoofd leeg maken. De groep zou boos op me worden als ze wisten dat ik alleen was maar het boeide me niet, ik ging zo weer terug naar het feest. Misschien merkte ze het nieteens het was aardig druk, blijkbaar viel ik op op school want iedereen wou komen. Ik durf te wedden niet door me innerlijk maar me kont want het meredeel zijn jongens.

Misschien was het beter om onder de schijn te blijven, geen jongens maar vrienden. Me op school richten en opzoek naar de balansbreker.

Ik moest nog 2 jaar en dan zou ik toch naar de universiteit gaan en daarbij hoort verhuizen. Geen jongens meer die spelen, ik wil wat echts en dat kost tijd.

Met een gerust gesteld hart keerde ik terug naar het feest. Niemand had door dat ik weg was en de party was nu on ! Drankjes en dansjes everywhere !

------------
Jahoor ! Hier is weer een hoofdstuk !

Laat een leuke reactie achter💋

Teenwolf ; The sisterWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu