Hoofdstuk 12

1K 39 3
                                    

" Nee dat snap ik, ik denk dat ik er ook nog niet klaar voor ben om haar te delen"  antwoorde hij eerlijk.

Het zou voor hem natuurlijk ook moeilijke moeten zijn.

" heyy, niet zo sip ave ! We komen er samen wel uit, zin om een broer en zussen dag te houden?"
Ik fleurde meteen op, een lach verscheen op mijn gezicht. Ik was niet meer alleen.
Ik was populair op mijn oude school, maar of dat echt was? Geen van die meiden hebben mij nog een bericht gestuurd en nu voel ik me pas echt gelukkig, ik merk dat dingen echt zijn.
Vaak las ik dingen als " een paar echte vrienden is beter dan een hele boel neppen" en nu pas zie ik hoe waar het is. Zonder echte vrienden, of het er 1 of 5 is, ben je niet gelukkig.

"Jaa lijkt me leuk scott ! Alleen dit weekend ben ik bij me oma dus volgende week?"
" ja leuk! Ik hou het vrij"
We glimlachte naar elkaar.
" Dit weekend weg?" Onderbrak Kira.
" ja watdan?" Vroeg ik haar verbaast.

Kira keek me aan alsof het het ergste van de wereld was en ik was niet zeker waarom.

" Niks hoor" zei ze snel en stond op.
" waar ga je heen?"
Ze draaide zich om en wuifde het weg. Daarna liep ze verder.
Beide, Scott en ik, staarde haar verward na.

" Ik ga wel even met haar praten" opperde Scott.
Ik gaf en korte knik en hij liep weg, de zelfde richting als Kira op.

Aan mijn rechter kant waren Hayden en Liam druk met elkaar bezig. En aan mijn linker kant was Mason druk aan het praten met een jongen. Ik herkende hem ergens van, maar ik kon het niet plaatsen.

Om niet als een zielige loner alleen in de kantine te zitten, stond ik op en liep naar mijn kluis, om veel te lang te doen over boeken wisselen.
Gelukkig had ik een spiegel hangen in mijn kluis en begon uit verveling mijn make-up bij te werken.

" Avelin?" Klonk een stem achter me.
De stem kwam me maar al te bekent voor.
Ik draaide me traag om, bang voor het gezicht die het zal zijn.

" wat doe jij hier" het kwam er bitchy'er uit dan bedoelt. Ik zag dat hij even van zijn stuk was gebracht door mijn arrogante houding maar herpakte zichzelf snel.

" ik zit hier op school Mae"
Hij liep naar me toe om op een meter afstand tot stilstand te komen, te dichtbij als je het mij vraagt.
" Noem me geen Mae, Thomas"
Hij begon te grijnzen, het was duidelijk dat hij zin om een van zijn irritante spelletjes met mij te spelen. Of hoe ik het liever wil noemen : me compleet vernederen.

" Maar princess van me, ik mag je noemen zoals ik wil" een blik van walging en afschuw verscheen op mijn gezicht.
Hij had het duidelijk opgemerkt.
" wat doe jij eigenlijk hier? Kon je niet zonder me en ben je me gevolgd?" De grijns op zijn gezicht werd breder.
" De gelukkigste dag van mijn leven was toen je ging verhuizen" ik keek hem recht in zijn ogen aan en probeerde geen blijk van zwakheid te geven. Hij keek terug, met zijn lichtblauwe ogen. Ik moet toegeven, Thomas was zeker niet lelijk. Met zijn bruine haar en lichte ogen wist hij vele meiden voor zich te laten vallen. Jammer genoeg had hij een verschrikkelijk innerlijk en ik kon het weten.
" En toch staan we hier weer" hij had duidelijk amusement in zijn ogen en hij genoot van mijn walging.

" Thomas, Training komen!" We draaide tegelijk ons hoofd om Mason's jongen te zien.

" je bent nog niet van me af" was het laatste wat hij zei, daarna liep hij naar de kantine boy. Ik moest echt zijn naam weten.

" Hij was knap" ik draaide me om om hayden te zien.
" zeker, jammer genoeg zijn innerlijk niet" ik draaide me hoofd snel nog even naar de plek waar hij heen liep, maar er was niks meer van hem te zien.
" hoe ken je hem?"
" Me oude school"
" Mmm Theo heeft concurentie" grapte Hayden.
" dat wint hij makkelijk" lachte ik.
" alsof je het over de duivel hebt" ik draaide me hoofd om en zag Theo aan komen lopen.
" duivel? Eerder engel" ik gaf haar een grijns en ze rolde met haar ogen.
" Pas maar op met hem" Het was duidelijk dat Hayden iets voor me achterhield wat over Theo ging. Ze mocht hem duidelijk niet.

" Heyy, na school he" zei Thei vluchtig toen hij langs liep.
" Theo !" Riep ik hem na maar hij negeerde het.
" wat is er na school?" Vroeg Hayden nieuwsgierig.
" Niks, ik ga niet. Heb me ma beloofd vroeg thuis te zijn"
" Jij bitch, zeg he dat nieteens? Je leert snel!"
" ik wil het hem zeggen! Maar hij negeerd het compleet, niet mijn schuld"
Hayden lachte.
Toen de bel ging liepen we naar het lokaal en volgde we een blokuur geschiedenis, mijn favoriete vak.
Daarna waren we uit.

" We appen het hele weekend Hay! Je moet me op de hoogte houden hier"
" ga nou maar ! Ik bel je over een kwartier " antwoorde ze en ik rende naar mijn auto.
De les was 5 minuten uitgelopen en als ik niet opschoot zou Rani me vermoorden.

" Mooie auto "
Meteen stond de afschuw weer op mijn gezicht.
" dankje" ik opende het portier en gooide hen met een knal dicht.
" Hij zou mooier op een vuilnis belt zijn, daar ziet hij zijn soort. Troep" Thomas gunde me daarna geen blik meer en liep stug naar zijn jaguer.
Rijkeluis joch.

Me keiharde muziek, om mijn gedachte van Thomas zijn stonme gedrag te houden, reed ik naar huis.

" 5 minuten eerder had je hier kunnen zijn Avelin Mae "
" de les liep uit " verontschuldigde ik me.
" zet je auto snel in de garage en stap bij mij in, de spullen liggn al in de auto"

Ik deed wat ze zei en al snel reden we weg. Samen op de weg voor een uur. Dit werd elkaar awkward vragen stellen en beide niks durven antwoorde.

-------

Wat vinden jullie van Thomas xD
Sorry dat ik al zo lang niet had geupdate! Maar ik had toetsweek en gewoon geen tijd om te schrijven sorry !
Ik zal nu meer mijn best doen.

P.s BEDANKT BEDANKT BEDANKT VOOR DE 410 READERS EN 30 STEMMEN !!!
Voor sommige lijkt het misschien niet veel maar ik kan mijn geluk bijna niet op! Thannkss guys !❤️

P.p.s TEENWOLF IS WEER BEGONNEN !

Teenwolf ; The sisterWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu