" oohh" met knallende hoofdpijn opende ik mijn ogen.
" goodmorning ! " hoorde ik een vrouwelijke stem zeggen.
De stem knarsde door mijn hoofd. Met veel moeite deed ik mijn ogen open.Kira stond voorovergebogen over mijn bed heen.
" wilde nacht?" Vroeg ze sarcastisch.
" wat is er?" Kreeg ik er nog net uit.
" Scott vroeg of ik je wou halen, we hebben een pack bespreking"
" pack bespreking?" Herhaalde ik stomverbaasd, zit ik dan in de pack?" jaha ! Nou schiet op" zei Kira ongeduldig.
Zo snel als ik kon liep ik naar mijn badkamer en nam een douche. Ik deed mijn zwarte broek met zwart shirt en rood met zwarte blouse aan. Ik gleed mijn voeten in mijn zwarte adidas superstar. Ik was vandaag gekleed naar het zwarte gat in mijn hoofd." ready !" Riep ik naar Kira terwijl ik de badkamer uitliep.
" top ! " antwoorde ze en ze liep al de deur door om naar buiten te gaan. Ik volgde haar stilletjes.Zonder iets te zeggen stapte we de auto in, de sfeer was niet awkward maar beide hadden we geen zin om te praten, okal wou Kira het niet toegeven ik wist dat het voor haar ook een zware nacht was.
Al snel kwamen we bij Scott zijn huis aan.
" kom we gaan achterom die deur is altijd open" ik volgde Kira de achtertuin in." Heyy partyganger ! " begroette Hayden me.
Ik lachte naar haar en gaf haar een knuffel, wat zal ik zeggen ik hou van knuffels.
Tegen de ander zei ik cassual gedag." Okay, fijn dat iedereen er is" begon Scott. Speechde hij echt elke keer?
" deze vergadering dient vooral om alles op een rijtje te zetten, daarna gaan we op onderzoek uit" ging hij verder. Hij nam een kleine pauze, keek de groep rond of iedereen luisterde.
" Avelin kwam voor een reden naar dit dorp" mijn ogen werden wijd van de schrik, ging hij nu echt alles vertellen? Hayden gaat me haatte omdat ik het niet had vertelt, ik voelde haar ogen al branden op mijn huid." ze is mijn tweelingzus, samen geboren om de wereld tot vrede te brengen met de " onder" wereld" weer nam hij een dramatische pauze.
Niemand keek er echt op, blijkbaar wist iedereen dat Scott speciaal was en dat ik hier niet zomaar bijhoorde. Op Hayden na had iedereen begrip. Hayden was gewoon telleurgesteld dat ik het niet eerder had vertelt." We zijn er achter gekomen dat we een nieuwe vijand hebben, germanos. Wat hij is, wie hij is... We weten eigenlijk zo goed als niks. Ons doel nu is informatie vinden en dan een aanvals plan bedenken" iedereen knikte.
De meeting werd abrupt verstoord door de deur die openzwaaide.
Een vrouw met zwart krullend haar liep naar binnen, ik ken haar...
" Hey jongens, sorry dat ik stoor" ze liep naar Scott en gaf hem een kus op zijn voorhoofd. " hey lieverd" Zei ze vrolijk tegen hem.
Mijn ogen werden nog groter als net, dit was mijn moeder. In paniek keek ik Scott aan, die een gebaar maakte dat ik calm moest blijven.
" ik zal jullie met rust laten" zei ze lief en liep de keuken uit waar we onze meeting hielden.Scott zette onze oren aan en fluisterde " je hoeft haar nog niet te ontmoeten, rustig aan laat het over je heen komen" het maakte me inderdaad rustig, maar misschien moest ik niet rustig doen? Misschien moest ik haar nu ontmoeten. Mijn vechters skills zijn puur bagger dus als we in gevecht komen met germanos ben ik als dood opgeschreven, straks hebben we elkaar nooit ontmoet? Zou zij het erg vinden? Zou ik het erg vinden... Dan daar in de hemel als ik daar uberhaupt terecht kom....
Ik probeerde mijn gedachtegang rustig op een rijtje te krijgen. Ik moest hier een prive gesprek met Scott over hebben, wanneer was het juiste moment?
----------
Klein hoofdstuk, maar beter iets dan niets toch?Ik gok dat het vaker kleinere hoofdstukken zullen worden omdat ik gewoon echt in tijdsnood zit, hopelijk vinden jullie het okee :D
Comment iets leuks🙈💋
JE LEEST
Teenwolf ; The sister
FanfictionAvelin gaat verhuizen naar Beaconhills, omdat haar 'ouders' graag dichterbij familie wil wonen. Althans dat is wat haar werd vertelt. Al snel komt ze erachter dat Beaconhills niet normaal is. Dat zij niet normaal is. Al snel komt ze erachter waaro...