3 - ...I nowa forma...

793 80 6
                                    

- Naoki -

No, tutaj pisać będzie AikoShukumei. Już wstawiam jej część. A na obrazku... Ashley. Tylko ze jakoś nie mogę znaleść jego wyglądu z uszkami... Trza będzie narysować ^^

Znaleźliśmy się na mojej prywatnej wyspie. Znajdowała się na niej willa w środku dżungli oraz ogromna plaża dookoła wyspy. Wprowadziłem kotka do środka. Poczym pokazałem mu jego posłanie. Ale chyba moje łóżko spodobało mu się bardziej bo gdy już zasypiałem wskoczył na nie rozkładać się na większą połowę. Obróciłem się w jego stronę i zaczołem głaskać go po mordce. Jak ja kocham koty. Gdy pierwszy raz go ujrzałem to było jak miłość od pierwszego wejrzenia. Zakochałem się w jego pięknych oczach i puszystym futerku. Gdy tylko dowiedziałem się że ma zostać uśpiony nie mogłem sobie tego wybaczyć. I teraz leży obok mnie. W moim domu. W moim łóżku. Ludzie jak ja się cieszę że go mam. Pewnie złamałem kilka praw ale nie dbam o to. Nikt nie wie gdzie znajduje się moja wyspa. A na pewno jak juz to tylko kilka osób wie że ja wogóle posiadam. Zasnąłem.
Obudziłem się wczesnym rankiem. Przejechałem ręką po głowie Ashleya i zjechałem niżej chcąc pogłaskać jego grzbiet. Coś tu zimnego i szorstkiego. Otworzyłem szerzej oczy. A to co ujrzałem, przerasta ludzkie pojęcie. Obok mnie nie leżał już piękny irbis tylko nagi czarno włosy mężczyzna.

Dość to krótkie, a Aiko nawet żadnego komentarza od siebie nie napisała... Dobra, ja będę kolejna. Komenty? Gwiazdki?

(N&A) Eksperyment (Yaoi)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz