36 - ...Koniec Celibatu...

418 43 5
                                    

- Ashley -

Em... Macie święte prawo mnie zamordować, bo nie pisałam od dawna. Nu ale ni miałam pomysła.... Chyba. Fajna szczenka ma być XD Huehuehue

Rzuciłem się z nim na łóżko. Nie chciałem dziś niczego przyspieszać, wszystko miało być czułe, delikatne, i z miłością.
Całowałem jego usta, policzki, nos i czoło. Ale wydawało się, że mojemu skarbowi bardzo zależało na szybkim rozwinięciu akcji...
Splotłem swoje palce z jego, przytrzymując jego ręce.
Nao spojrzał na mnie błagalnie. Dyszał, co chwilę oblizując wargi. Bardzo łagodnie złożyłem kolejny pocałunek na jego ustach, następnie złapałem za nie zębami. Wyrwał mu się jęk. Spojrzałem na niego z czułością.
- Kocham cię, wiesz? Bardziej niż cokolwiek innego.
- Ja ciebie też... - westchnął, podczas gdy pieściłem jego szyję i obojczyk. Kilka chwil później oboje byliśmy nadzy. Związałem jego ręce za pomocą jego ubrania. Śpieszyło mu się, a wolałem zrobić to powoli, nasycić się nim.
Rozwiązałem go, gdy jego ciało było śliskie od potu. Zamieniłem się z nim miejscami, siedziałem oparty o ścianę, a Nao na moich kolanach. Podczas gdy jedną ręką i ustami sunąłem po jego ciele, on gryzł i ssał palce drugiej dłoni. Gdy później mocno zacisnąłem zęby na jego sutku głośno jęknął i gwałtownie przycisnął swoje biodra bliżej do moich. Nasze członki się zetnęły, położyłem na nich dłoń i zacząłem nią poruszać. I ja zacząłem jęczeć. Naślinione przez mój skarb palce zaczęły krążyć przy jego pośladkach. Gdy wsunąłem w niego palec prawie krzyknął. Uniósł się lekko i błyskawicznie nabił na mnie, przyjmując mnie całego. Jego biodra poruszały się tak szybko, że ledwo nadążałem...

To musiało być ^^
A teraz takie małe ogłoszenie. Jako że "Eksperyment" powoli zbliża się do końca, postanowiłyśmy zrobić mały konkurs. Do wygrania będzie One-Shot z naszą parką, w wybranej sytuacji, napisany z wybranej perspektywy...
Zadanie? Zgaduj zgadula, w wiadomościach prywatnych piszcie nam, na ile oceniacie nasz wiek... Wygrywa oczywiście ten, kto zgadnie lub pomyli się najwyżej o rok w obojętnie którą stronę. Może i głupi konkurs, no ale jest :p
I jeszcze jedno: Nowa opowieść o Nao i Aśce!
Tym razem jest to "Gra w butelkę", zapraszamy do czytania ^^

(N&A) Eksperyment (Yaoi)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz