Tym razem pytania od YoshikoAbe:
Do Aśki:
Y: Masz jakieś fantazję erotyczną związaną z Nao?
A: Ehehe... No... Właściwie... *Burak & szepcze* Chciałbym, żeby to on kiedyś zaczął... No wiesz...
Y: Planujesz stworzyć trwały związek z Nao?
A: Tak, i nic mnie nie powstrzyma!
Y: Co byś zrobił gdyby Nao przespał się z jakąś obcą osobą?
A: Chyba... Bym tego nie przeżył. Ale najpierw zginęłaby tamta osoba :3
Y: Zdarzyło ci się kiedykolwiek zobaczyć coś kompromitującego w życiu Nao? Jak tak to podziel się tym z nami.
A: Zobaczyć nie, ale... *chichocze* Uroczo śpiewa pod prysznicem
Y: Nie boisz się, że ci co mieli cię uśpić, będą zagrożeniem dla ciebie i Nao?
A: Jeszcze o tym nie myślałem... *Cicho warczy* Mimo to, nie pozwolę, by coś mu zrobili. Obronię go za każdą cenę!
Do Nao:
Y: Jakie jest twoje najlepsze wspomnienie związane z Ashem?
N: Nie mów jemu tego *rozgląda się* To jest zarazem najwspanialsze I najsmutniejsze wspomnienie. Jego narodziny. Na samym początku zajmowałem się jego matką, a gdy zmarła podczas porodu on od razu przytulił się do mnie. Był jeszcze taki mały i mieścił mi się na rękach. To było cudowne.
Y: Jesteś wkurzony na swoją przyjaciółkę, za to że pomaga Aśce w sprawach seksu?
N: Tak! Jak ona mogła! Wiedziała ze dopiero poznaje świat ludzi, a już od razu wciska mu do głowy takie głupoty! Oczywiście nie będę się na nią gniewać wiecznie, jest dla mnie jak siostra. Wkurza, ale jak siostra.
Y: Czy Ashley będzie twoim pierwszym?
N: Moim pierwszym czym? Musisz wyraźniej zadawać pytania. (Dop. Zboczek: Taak, Nao jest tak samo tępy i uroczy w tych sprawach jak Aiko :* )
Y: O czym marzysz?
N: O tym co każdy. O pokoju na świecie, nowej technologii oraz dalszym życiu z moją kicią!
Y: Co najbardziej podoba ci się w Ashu jako mężczyźnie?
N: Jego budowa mięśni, włosy, oczy, jego dotyk, po prostu wszystko! *Rumieni się* Ale to wcale nie było wyznanie miłości!
Do Ayleen:
Y: Co sądzisz o Nao i Ashu jako parze?
A: Oni są taaacy uroczy! *Zaciesz* Wspaniale do siebie pasują!
Y: Dlaczego pomagasz Aśce?
A: No bo Nao to idiota. Głupek, tępak. Znam go właściwie od zawsze i wiem, że do niego dziewczyny nie pasują. A Ash jest przecież niedoświadczony, trzeba mu pomóc, bo inaczej nigdy się nic nie stanie między nimi!
Y: Czy za swoją pomoc liczysz na pikantne szczegóły z życia intymnego chłopaków?
A: No, właściwie to chętnie... Ale nie wiem, czy mi coś zdradzą... W każdym razie będę czekać ^^
***
A oto były kolejne pytania... Chcę tylko jeszcze dodać, że możecie dodawać pytania pod każdym rozdziałem, kiedy chcecie i ile chcecie. Pozdrowionka!
CZYTASZ
(N&A) Eksperyment (Yaoi)
RomansCzęść druga tasiemca o waszych ukochanych Nao i Aśce ^^ Eksperyment 1-19-8 Gdzieś w przyszłości ludzie zajęli się swoim marzeniem. Marzeniem, o przemianie ludzi w zwierzęta. Jednak, pierwszym krokiem była przemiana zwierząt w ludzi. Eksperyment ten...