Dankwoord + A/N

3.4K 270 90
                                    

Zonder Omhaal is officieel afgelopen en deze authors note is vooral om in uit te huilen en mensen te bedanken en zo.

Ten eerste: IK HEB EINDELIJK IETS AFGEMAAKT en ik denk dat dat voor mij écht een van de belangrijkste dingen van dit verhaal is geweest. Ik heb er namelijk echt een handje van om er midden in een project mee te kappen en dat heb ik hier ook gedaan, ja.

Daarom wil ik durban_skies bedanken. Ze is niet alleen een geweldige vriendin, maar ook een ontzettend motiverend persoon. Donderdag 16 juli heb ik Vera gezworen dat ik dit verhaal nooit zou verwijderen. Ondanks dat hij er een tijdje af is geweest omdat het schrijven echt niet lekker meer liep, is ze me blijven inspireren en motiveren en ik heb hem afgemaakt. EN DAT JE LACHT OM MIJN GRAPPEN DANK U.

MissTop40, snaaimate, ook jou ben ik erg dankbaar. Misschien omdat jouw lievelingseten ook kipsaté is, of omdat jij rauwe champignon ook lekker vindt. EN DANK JE VOOR JE KEANE LYRICS.

Lysithae OMDAT JE GEWOON HEEL ERG LIEF LEUK EN AARDIG BENT.

Rani1999 omdat je mijn verhaal in het Vlaams hebt voorgelezen en ik me dood heb gelachen.

algieee DANK JE voor de leuke/motiverende comments :)

CSIHaler *hartjes* *aapjes*

AwakenedMage Jij hield mijn 1% mannelijke lezer in stand en je bent gewoon een toffe peer. Ik hoop dat je in de toekomst weer een verhaal op Wattpad zet, hihihi.

HopelesssOpus ondanks dat je doet alsof je dood bent of zo, love ik je nog steeds en ik kom snel weer eens bij je op de T

 Zsofivanderhoven JIJ moet een award krijgen voor liefste comments op aarde, DANK JE WEL

 Unlessenger THANKS voor je comments, draw

EN NATUURLIJK alle voters bedankt voor het voten, en de rest van de mensen die het misschien in stilte gelezen hebben en niet durven te voten OOK BEDANKT en natuurlijk bedankt voor al jullie reacties :)

OKE EN NU WEER EVEN IN MIJN NORMALE MODUS

Juist, zoals jullie zien heb ik dus ook HELEMAAL geen zin om afscheid te nemen en daarom heb ik besloten om GEEN deel 2 te maken, want dat gaat het alleen maar vernken OEPS lol. MAAR ik ga wel bonushoofdstukken schrijven. Dat houdt in dat ik hoofdstukken ga schrijven vanuit (bijvoorbeeld) River. Ik weet alleen niet hoeveel het er worden en ik weet ook niet wanneer ik ze ga plaatsen, maar dat zullen we vanzelf zien :)

TOT SLOT: ik hoop dat jullie een fijne kerst hebben gehad en ik wens jullie een gelukkig nieuwjaar :)

Lysithae CSIHaler MerleFindhammer JJBrightSide12 MissTop40 durban_skies 




Zonder omhaalWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu