ATARLI MELEZİM

14.2K 715 122
                                    

Sabah o lanet olası alarm sesi ile uyandım. Alarm sanki beynimin içinde çalıyordu.

Saate baktığımda "oha"diye bağırdım. Saat çoktan 08:49 olmuştu. Hemen yataktan zıpladım, üzerime siyah pantolon, beyaz bir t-shirt ve belime bağladığım siyah beyaz küçük kareli gömlek bana hoş bir görüntü katıyordu.

Yav ben ne diyiyorum hemen saçlarımı hafiften taradım ve aşağıya indim annem kahvaltı yaparken babamsa gazetesini okuyordu. Sonra gözlüğünün üstünden bana baktı
"Dersin başlamasına 5 dakika kaldı. Hızlı ol küçük hanım" dedi.

Derin bir offf çektim. Babamın bilmiş tavırlarıyla ünlü o koca bedenine sığmayan bir egosu olan bir babam vardı. Ve bu tavırlarından pek haz etmiyordum...

Hemen dışarı çıktım, arabama atladığım gibi okulun yolunu tuttum.

Sonunda okulun önündeydim, bahçe bomboştu, arabamı park ettiğim gibi çantamı alıp okulun görkemli kapısından içeri girdim.

Okul baya büyüktü, kaybolabilebilirdim.

Tam 8 dakikadır müdürün odasını arıyordum. Omzumda bir el dokundu, hızla arkama baktım.

Bir erkek bana bakıyordu. Baya yakışıklı ve kaslıydı. Tabi dünkü kas Yığını kadar değil.

"Sanırım sen yenisin" dedi ona dönerken.

"EVET de bundan sanane" dedim. Haklıydım ona ne yeniyim, eskiyim.

"Pekala bende sana müdürün odasına kadar eşlik etmeyi düşünüyordum. " dedi ukala bir tavırla.

"Sen! Sen nasıl biliyorsun, müdürün odasını aradığımı. büyücü müsün? Büyücü isen burada ne işin var?"

" Hayır büyücü değilim, okullar arası bir yarışmada dereceye girdim ve zihin okuyabiliyorum. Beni yakışıklı bulduğunu biliyorum, ama dünkü kas Yığını?" dedi.

"Ya gerizekalı sen benden habersiz ne hakla beynimi okuyorsun? "

" Ovvvv atar yaptı, güzelim madem öyle kendine müdürün odasını gösterecek başka birini bul! " dedi.

Şimdi müdürün odasını nasıl bulacağım ben. Lanet olsun. Tamam masal sakin. Şimdi sakin olacaksın ve şu tipten nazikçe rica edeceksin. Okey sakinim.

" Tamam tamam dur! Gitme! Ben Masal " dedim ve elimi uzattım

"Bende efe tanıştığıma memnun oldum, sen olmadın ama neyse"

"Efeeee"

"Tamam tamam beni takip et " dedi. Konuşma uzamış ve benim derse yetişmem lazımdı. Zaten geç kalmıştım.

Efeyi takip ettim siyah bir kapının önünde durdu ve kapıyı tıklayarak açtı bana göz kırparak
"Buyrun matmazel" dedi.

Bu çocuğun bu tavırları çok tatlıydı. Bu çoçuk ile arkadaş olabilirdim. En azından yalancı birine benzemiyordu.

Herneyse odaya girdim Efe kapıyı dışarıdan kapadı. Müdür bana dik dik bakıyordu sonunda azını açtı.

"Ne var kızım, yatıya mı geldin"

"Ama şey hocam ben... " lafımı azıma tıkadı ve

" Sen yeni öğrencisin sınıfın 11-A hadi melez Kız çıkabilirsin." dedi.

Cevap vermeden çıkmıştım, şimdi bu koca okulda 11-A'yı arıycam derken Efe karşımda dikildi.

"Hadi seni 11-A ya götürüyüm"

ATARLI MELEZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin