Masal la sabah okulda karşılaşırız umuduyla erkenden okula gitmiştim.
******************************
Masalın gözünden
Ateş dün gece beni öpmüş ve beni sevdiğini söylemişti. Ama ben ona inanmıyordum. Aşk meşk işi bana yaramıyor. Zaten.
2 yıl önce
Sevgilim mert ile 1 yıldır çıkıyorduk. Onu çok seviyordum. O da beni çok seviyordu.
Biz onunla çoçukluk aşkıydık. O gün benim doğum günümdü. Çok güzel bir parti organize etmiştik. Parti saat 20 de başlamıştı.
Ama saat 22 olmasına rağmen, mert gelmemişti.
Uykuya kalmıştır felan diyiyordum. En sonunda evine bakmaya gittim. Evin anahtarı bende vardı.Odalara bakıyordum. En son yatak odası kalmıştı.
Yatak odasını açtığımda Mert ve yanında bir kızla yatakta yatıyordu. Uyuyorlardı. O gün baya arza çıkarmıştım. O günden beri ne aşka nede sevgiye inanıyordum.
O günden sonra oldu ne olduysa
***********************************
GÜNÜMÜZ
Sabah kalktığımda, okula erkenden gidecektim. Ateşle karşılaşmamak için. Okula 1 saat önce gitmiştim. Etrafta neredeyse kimse yoktu. Tam okulun içine girecektim ki,
Biri kolumdan tuttu ve beni kendine çekti.
Bu ateşti. Yüzümüz çok yakındı. Nefesini duyabiliyordum. "Masal" dediğinde geri çekildim.
"Senin burada ne işin var. Ya seni görmemek için erken geliyorum yine karşıma çıkıyorsun. Sen beni takip mi ediyosun"
"Kısmen doğru. Senin erken geleceğini biliyordum. Ondan geldim okula. " dedi.
Kaçarı yoktu. Her saniye beni böyle rahatsız ederse bu iş iyice çığırından çıkardı.
"Ne istiyosun Ateş soyle" dedim bıkkınlıkla.
"Seni " dedi tek kelime ile.
"Şakasın sen ya. Hem sen gitsene sevgilinin yanına"
"O benim sevgilim değil. "
" Ne demek değil. Ateş bana oynama" diye bağırıyordum
"Masal" derken yanıma yaklaştı ve ellerimi tuttu "Sen, sen çok farklısın." dedi.
"Evet ben çok farklıyım. Mesala senin küçük yalanlarına inanmayacak kadar akıllıyım. Diğer kızlara göre. " dedim.
" Masal allah aşkına sen beni ne olarak görüyorsun sana nasıl bir imaj verdim bilmiyorum ama" derken sözünü kestim.
"Sen iki kızı aynı anda idare edebilecek kadar şerefsiz biri olarak görüyorum." dedim.
Sonlara doğru sesim epey yükselmişti.
Ateşin gözlerinden ateş püskürüyordu.
"Demek şerefsiz ha, Masal ben seni gerçekten seviyorum ama, ama sen beni şerefsiz olarak görüyorsun süper ya." dedi.
Baya üzgün gözüküyordu. Ama hak etmişti. Arkasını dönüp gitti. Yanıma Efe geldi o anda.
" Doğru söylüyor" dedi tek kelime ile.
"Anlamadım"
"Ateş doğru söylüyor. "
" Nerden biliyosun, belki.. "
" Belkisi yok. Gözler yalan söylemez. içini okudum. Doğru söylüyo. "" hass*****" diye bir küfür savundum.
"Masal koş, git Ateşin gönlünü al hadi." dedi aceleyle.
Efeye sarıldım. "Çok sağol çok teşekkür ederim" dedim ve ateşi bulmaya koyuldum.
Sahile gitmişti. Ama yanında çok tanıdık bir koku vardı. Biraz daha yaklaştım ve yanında ki kişiyi tam olarak gördüm.
"Mememert"
Azım açık onlara, onlarsa bana bakıyordu. Beni yıllar önce aldatan şerefsiz Ateşle konuşuyordu. Hayırdır.
************************************
ATEŞİN GÖZÜNDEN
Masal la tartıştığımızda bana inanmamıştı. Onu sevdiğime hatta onu sevebilme ihtimaline bile inanmamıştı.
Sahile doğru giderken eski dostum Merti gördüm. Onu uzun zamandır görmüyordum.
Onla sahil de oturuyorduk. Oda yıllardır İtalya'da ne yaptığını anlatıyordu.
O sırada masal geldi ve "mert" demişti. Merti nerden tanıyordu. Buraya benim peşimden mi gelmişti?
BU ARADA VOTE VE YORUM YAPARSANIZ ÇOK İYİ OLUR.
14 Ocak 2016 yayınlama tarihi
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ATARLI MELEZ
VampireMelez bir kız aşık olursa başına geleceklerinin katlanmak zorunda kalıyor. Kitabın bitiş tarihi: Şubat 2016