Final-LANET NASIL GEÇTİ

5.2K 307 19
                                    

Masal'ın gözünden

Ateş'in içinden geçenleri nedeni bilmediğim bir nedenden dolayı görebiliyordum.

Etrafıma göz attığımda az, çok az kişi vardı. %85'i siyah giysili. %15'i kadarda kırmızılı giysiliydi.

Sonra Ateşin bana inanmadığı, onların gerçek görüntüler olmadığını anlaması gerektiğini.

Martinin de Alexin büyü yapacağını bildiğini düşündüm bu yüzden bunu yapmış olmalıydı.

Gözlerimi kapadım. Ellerimi iki yana açtım. Ateşte hançeri havaya kaldırdı.

Ateş beni öldürecekti. Oğlumun lanet yüzünden ona gösterdiği komplo görüntüler yüzünden beni öldürecekti.

Belki de bunu çoktan hak etmiştim. Normalde şu laneti oğluma geçirmeden önce, o lanet bendeyken ölmeliydim.

Hançer yavaş yavaş bana yaklaşıyordu. Ne zamana açtığımı hatırlamadığım gözlerimi kapadım.

Birden çok acayip bir şey oldu. Birden havalandım. Nolduğuna anlamamıştım. Çok şaşırmıştım.

Aşağıya baktığımda herkez donmuştu. Kıpırdamıyordu. Bunu kim yapmış olabilir diye düşünürken karşıma 2 kişi çıktı.

Bir kadın, bir erkek. İkiside beyaz, bembeyaz giyinmişti. Kadının gözünden bir damla süzüldü dudağına doğru.

Daha dikkatli baktığımda onların kanatları vardı. Ne yani karşımda duranlar melek miydi. Kadın ve adam bana doğru yaklaştılar.

"Siz, siz kimsiniz".

Bunu söylerken sesim kısık, meraklı çıkmıştı.

Boğazımı temizledim ve devam ettim. "Ne yaptığınızı sanıyorsunuz. Onları hemen eski haline döndürün." dedim.

Bu sefer önceki sesimden eser yoktu. Sinirli, sert ve yüksek konuşmuştum.

Sonra sırtımda karıncalanma hissettim. Sırtımdan bir çift kanat çıkmıştı. Onlarsa pür dikkat beni izliyorlar dı. Gözlerini hiç benden ayırmıyorlardı.

"Bu, bu ne siz bana ne yaptınız" Bi an onların kitlendiğini sanmadım değil. Kadın göz yaşını sildi ve şu sözleri söyledi.

"Masal, Masal ben..... Çok yakında öğreneceksin kim olduğumuzu"

"Sen ne diyiyorsun ya bana kim olduğunuzu söyleyin derhal"

"Masal hiç birşey bilmiyorsun.... " dedi erkek olan. Sonunda ağzını açmıştı.

" Oda ne demek. Bilmem gereken birşey varsa söyle. Hem siz nesiniz."

"Masal sana herşeyi anlatıcam ama ilk önce şu savaşı sonlandıralım. Yoksa kaybedeceksiniz" Bunu diyen kadındı.

Yavaşça üçümüz birden yere indik.

Kadın Martine yaklaştı ve elini kalbine koydu. Sonra yanındaki adama 'tamam' anlamında kafasını salladı ve birden yok oldular.

Herkez hareket etmeye devam ettiler. Bense olayın şoku ile dona kalmıştım. Sonra Martin bir büyücü den yardım aldı ve birden herkez durdu.

Martin konuşmaya başladı.

"Herkez dursun!"

Bu sözü ben dahil herkez şaşırmıştı.

" Savaş bitti kimse kimseye zarar vermeyecek" dedi.

Herkez bu sözleri duyunca hep bir ağızdan konuşuyordu. Bense şaşkın bir şekilde onları izliyordum.

"Herkez dursun dedim. James gel yanıma. Şimdi herkese tek tek büyü yap. Onlara bu olanları unuttur. Ve kalplerini kötülükleri temizle. Temizleme işini kendinden başla" dedi ve tüm siyahlılar geri çekildi.

Sadece kırmızılılar kalmıştı. Aaaa bide yerde kanlar içinde yatan cesetler.

Martin bana doğru yaklaştı. Bizim kırmızılılar da geri çekiliyordu bu sırada.

Bizse savaş meydanının tam ortasındaydık.

Martin iki elimden tuttu ve "Anne çççoooookkkk özür dilerim...." Bunu söylerken, hem kekeliyor, hemde ağlıyordu.

"Canım oğlum" diyip onu kucakladım. Beni öpüyor kokluyordu bende onu aynı şekilde.

Ateş şaşkın bir şekilde bize doğru yaklaştı. "Aaaanne mi? Maaaaartiin" Ateş kekeliyordu.

Martin den ayrıldım ve
"Ateş Martin benim oğlum, aynı zamanda seninde oğlun. Yani Martin bizim oğlumuz. " dedim ağlamamaya çalışırken.

" Maaaassal....... Martin... " dedi ve Martin le kucaklaştılar.

Bense göz yaşlarımı tutamadım. Ve ağlamaya başladım. Ateş, oğlum Martin ve ben mutlu bir şekilde yaşıyorduk.

Ama hepimiz aklında tek bir soru işareti vardı." LANET NASIL GEÇTİ"

Bense savaş günü neler olduğunu kimseye anlatmadım. Ateşin düşüncelerini okuyabilmiştim. Hatta görmüştümde. Sonradan gelen melekler kimlerdi aman tanrım çıldırıcam.

****************************
Arkadaşlar kitabı beğendim. 2.kitaba malzeme çıkardım. O meleklerin kim olduğunu ancak 2. Kitapta öğrenebilirsiniz. İnşallah beğenirsiniz kitabı. Yazım yanlışlarım varsa beni bağışlayın.

ATARLI MELEZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin