Sen Kimsin?

9.3K 670 34
                                    

Sabah erken saatte kalktım. Ateş aklıma geldi. Hemen dolabımı açtım ve güzel bir kiyafet seçtim.

Beyaz bir dapdar pantolon, üstüme salaş gökyüzü mavisi bir bluz.

Saçlarımı hafiften kıvırdım. Çok hafif göz makyajımıda tamamlayınca evet hazırdım.

Kapı tıkladı "gir" diye seslendim.

Annemdi gelen "kızım hayırdır" dedi beni hazırlanmış görünce.

"Anne okul var." dedim.
" Biz babanla okula gitmesin diye düşünmüştük"

"Babamla mı hahaha ama üzgünüm kaç gündür okula gitmiyorum hadi çav My mother" diyip odadan çıktım.

Araba atladığım gibi okulun yolunu tuttum.
***************************

Ateşin gözünden

Tüm gece en fazla 1 saat uyumuştum. Telefonumu Dolunay günü evde bırakmıştım.

Bir sürü mesaj, bir o kadar da cevapsız çağrı vardı. Mesajlara hafiften göz gezdirdim. 125 tane mesaj atmış bir salak diye iç geçirdim ve bu mesajları Mia attığını fark ettim.

Sevgilimdi Mia. Cevap bile vermemiştim. Hazırlanıp okulun yolunu tuttum. Yolda aklıma Masalı tam öpecekken ki halimiz geldi.

Tam o sırada az kalsın bir arabaya çarpıyordum. Kurtadam olduğum için reflekslerim kuvvetliydi. Ve aniden durdum.

Çarpmamıştım arabaya. Sağa çektim. Masal bir an bile aklımdan çıkmıyor du. Ne yapsam çıkmıyordu.

"Allah kahretsin" diye direksiyona vurdum. Kendi içimde hesaplaşmaya başladım.

'bak ateş senin bir sevgilin var. Sen onla mutlusun. Hem masal la aynı cins bile değilsin. Onu düşünmeyeceksin.'

Kendi içim ile hesaplaşmam bitmişti ve okula varmıştım.

Arabadan indim ve tam arkaya Masalın arabasını park ettiğini gördüm.

Arabadan çıktım tam ona doğru yönlencektim ki Mia "aşkım" diye seslendi ve dudaklarıma yapıştı.

Herkes etrafımıza toplanmıştı. Masal sa olanları uzaktan izlemekle yetindi. Ve okuluna girdi.

Bende ardından grupça okula girdik.

*****************************

Masalın gözünden

Okul geldiğimde Ateş ve yanındaki bed girl havasındaki kızın şowunu izledim.

Ateşle benim aramda ki o şeye soru işareti koymuştum. Ama şimdi nokta koydum.

Hem ne olcaktiki beni kurtardı diye beni sevecek değil ya. Hem ne sevmesi.

Ben Masal'ım. hırçın melezim ben. Aşk beni bozar. Sınıfa sırıtarak girmiştim. Efe beni görünce koşarak yanıma geldi ve bana sarılmıştı.

ATARLI MELEZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin