Arkadaşım

10K 643 43
                                    

Sabah olmuştu çoktan. Gözlerimi aramadım. Ateşin göğsünde uyumuşum. Oda beni sarmıştı.

Hala uyuyordu. Biraz onu izledim. Tanıştığımızdan beri olanları düşündüm.

Ve dünkü az kala öpüşmemiz aklıma geldi. Kuşun ciklemesi ile düşüncelerimden sıyrıldım ve yavaşça ayağa kalktım.

Biraz etrafı dinledim. Ve Su sesi duydum. Yakından geliyordu. Üstüme baktığımda beyaz t-shirt sim siyah, altındaki eşofman sa yırtılmış tı.

Gece kan içmek için dışarı bu şekilde çıkmıştım uyumsuzluk harikası. Su sesini dinleyerek. Gölün yanına geldim ve yüzümü yıkayıp bıraz su içtim.

Su çok berraktı. Üzerimi çıkarıp suya atladım üstümdekileri temizledim ve çalıların üstüne serdim.

****************************

ATEŞİN GÖZÜNDEN

Güneş ışığı gözümü yakıyordu. Hemen gözlerimi açtım. Bişey eksikti.

MELEZ KIZ!!!

Melez Kız yoktu. Acaba onu kaçırdılar mı?

Endişe ile ayağa kalktım. Sonra kokusu yakından geliyordu. Takip ettim. Gölün kenarında kıyafetleri vardı.

Şaşırarak gözlerim onu aradı. Gölün içinde yüzüyordu. İç çamaşırları ile (sapık anlamayın çıplak değil).

Yanına yaklaştım beni gördüğüne şaşırdı. Ve sonra söze girdi.
"Çok pis görünüyorsun hadi gel." dedi.

Sırıtıyorum dum
"Melez kız sen ne kadarda değişiksin" dediğimde gülmekle yetindi. Ona gülmek çok yakışıyordu.

Bende t-shirt umu çıkardım melez kızın "ovvvvv" demesini duymamazlıktan geldim ve göle
atladım. Çoçuk gibi eğleniyorduk.

"Melez kız ben senin adını bilmiyorum" dedim aniden. Kaç gündür yan yanaydık ve hala adını bilmiyordum.

"Ovv doğru ben sana adımı söylemedim dimi" dedi ve sanki ilk defa tanışıyormuşuz gibi yaptı elini uzattı "Ben Masal" dedi

Bende elimi uzatarak ona uydum "Bende Ateş güzel Melez tanıştığıma memnun oldum" dediğimde gülmekle yetindi.

Dışarıya çıkıp üstümüzü giyindik. Masal bana bakarak "Ben çok açım" dedi ve birden koştu, vampir hızını kullanıyordu.

Onu yakalamaya çalıştım. Ne yapmaya çalışıyordu bu kız kaçıyormuydu.

Aniden durdum ve gözlerim onu aradı sonra kokusunu takip ettim 2 dakika yürüdükten sonra melez Kız yerde oturuyor önünde ise bir ceylan.

Yanına yaklaştım ve bana sırıtarak
"Ne var senin yanında kan içemiyorum ama et yiyebilirim" dedi.

Sonra ben Ateş yakmaya başladım. Ateşi yakıp ceylanı pişirmeye başladık.
****************************

Masalın gözünden

Ceylan nar gibi kızardı. Ben hayvan gibi daldım Ceylan'a. Çok lezzetliydi. Ateşse bana tip tip bakıyordu.

Ağzımdaki eti yutmadan "Ne var" dediğimde gülme krizine girdi. "Ya pislik misin açım ya, yemek yemek yasak mı?" diye ekledim.

"Yooo, yooo yasak değil ama çok güzel yiyiyorsun." dedi ve yemeğe daldı benim gibi.

Karnımızı doyurunca yürümeye başladık.

2 gündür yürüyor acıkınca yemek yiyiyorduk. Ve muhabbet ediyorduk.

En sonunda eve varmıştık. O kadar kötü gözüküyorduk ki, ben kapıyı çaldım. Buse kapıyı açtı.

"Masal" dedi ve beni sardı. Ardından annem ve babam. Ve tanımadığım adam ve kadın ateşe sarılıyordu.

Onun ailesi olması lazım. Diye düşünerek içeri girdim ve olanları ailemize anlattık.

Tabi Albert'in beni öpmesi ve ateşle az kala öpüşmemiz anlatmadım. Babam konuşma boyunca bizi pür dikkat izliyordu.

Yaşadıklarımızı anlatmam bitince bir sessizlik sardı odayı. Babam sessizliği bozan kişi oldu.

"Ateş oğlum çok reşekkür ederim, kızıma bana sağ salim getirdin." dedi.

Ateş bıyık altından gülerek
"Lafı olmaz hem ben.... "
Ben ne diye sorar gözlerle ateşe bakıyorduk.
" biz arkadaşız, dimi arkadaşım" demişti top bu safer bendeydi.

"aaaaaynen Arkadaşım"

Buse ile benim odama çıkmıştık. Ateş ve ailesi çoktan evlerine gitmişlerdi.

Ben yatağıma kavuşmanın sevincini yaşarken, buse üstüme geliyordu.

"Demek arkadaş ha. Yanlız ben bu numarayı yemedim. Sanki zorla söylettiler, arkadaş derken ki halin baya komikti"

Buseye bir yastık attım kafasına geldi.

"Kızım ya kaç gündür evde yokum, bir yatağıma yatıyım dimi hem biz arkadaşız. Neyi ima ettiğini biliyorum aklından bile geçirme, seni döverim."

"Tamam bu seferlik affediyorum canım arkadaşım. Seni çok seviyorum" diyip beni kucakladı.

Ve "iyi geceler" diyip odadan çıktı.

Bense yatağıma uzanmış tavana bakıyordum. Aklımda deli sorular.

Kesin bu çoçuk benden hoşlanmadı?
Beni öylesine öpmeye çalıştı?
Kafamda kurdukça kuruyordum.

Sonra sesli bir şekilde "ARKADAŞ" diye iç geçirdim ve uykuya daldım.

************************************
ATEŞİN GÖZÜNDEN

Masalların evinden çıkınca kendi evimize gitmiştik. Babam ve annem benim için baya endişelenmişlerdi.

Haklıydılar. Eve gidip sıcak duşun ardından kendimi yatağa attım. Yaşadıklarımı düşündüm.

Masal la yaşadığım anıları. Ona arkadaşız derken içim sızlamıştı.

Albert onu zorla öperkende öyle olmuştu. Ama bence ben ondan hoşlanmıyorum hem ben aşka inanmam. Salaklar aşık olur. Diye uykuya daldım.


BU ARADA VOTE VE YORUM YAPARSANIZ ÇOK İYİ OLUR.

14 Ocak 2016 yayınlama tarihi

ATARLI MELEZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin