Sabaha kadar tüm büyü kitaplarını karıştırmıştık. Ama yoktu, laneti bozacak bir büyü yoktu.
Gözlerim şişmişti uykusuzluktan, çok acıkmıştım. Thomas'ın yanına yaklaştım.
"Açlıktan ölücem" dedim.
Dudak altı gülüyordu bu sözüme. Bana doğru döndü. Ellerini bana tutarak birşeyler fısıldadı.
"Şuan çıkabilirsin. Git biraz kan iç pis vampir" dedi yüzünü ekşiterek.
"Thomasssss...." dedim ve hafiften omzuna vurdum. Ve devam ettim.
" Bana ne yaptın pis büyücü""Seni kapmasınlar diye yer bulmama büyüsü yaptım Melez kız"
"Teşekkürler büyücü" dedim.
Gülerek merdivenlerden çıktım. Büyü odasına açılan geçidi açtım ve evden dışarıya çıktım.
Hemen gözüme birini kestirdim. Onu takip ettim. Köşede bir yerde sıkıştırmayı düşünüyordum. Köşeyi döndüm. Ve onu duvara yasladım.
Karşımdaki Austindi. "Austin" (hatırlamayanlar için söyleyeyim Austin, Masalın hafızası silindikten sonraki Thomas'ın gönderdiği şahıs. Hatta Austin ile tartıştıktan sonra Ateş onu kaçırmıştı.) diye fısıldadım.
"Masal" dedi gözlerini açarak.
"Austin senin burada ne işin var? "
"Ben Thomas'ın evine gelmiştim. Ama şuan takip ediliyorum. Ve senin dışarıda ne işin var. Seni kaçırdıkları gün takip ettim. Ama izinizi bulamadım. Thomas da bana büyü ile ulaştı. Olanlardan haberim var" dedi açıklarcasına.
"Bak Austin...... " derken Austin birden KOŞŞŞŞŞŞ" diye bağırdı ve elimden tuttu.
Koşmaya başladık. Sonra bağırarak konuşmaya başladık.
" Sen büyücü değilmisin? Niye büyü yapmıyorsun. Bize işkence için mi?"
" Evet, büyücüyüm, ama şuan kullanamıyorum. " dedi aynı şekilde bağırarak.
" Neden?"
" Seni aramaya geldiğimde başıma bir takım olaylar geçti." diye bağırdı.
Hala koşuyorduk. Sonra Austinin elinden sıkıca tuttum. Ve vampir hızımı kullanarak hızlandım.
Sonra birden kendimi Thomas'ın evinde buldum.
" Beş dakika dışarıya çıktın. Maşallah şehri karıştırdın. Melez kız. " dedi Thomas kızınca.
" Özür dilerim Thomas" dedim. Mahçuptum Thomas'a karşı.
"Masal sen geç kalınca seni kontrol etmesem neler olacaktı bilmiyorum. "
" Özür dilerim"
"Tamam, Masal tamam. Sen kanını içtin mi? " diye sordu.
" İçecektim tam, Austin çıktı. " dedi.
Thomas bana bir kaç kan torbası yaptı. Kanları bana attı havada kaptım. Ben onları içerken Thomas ve Austin selamlaştılar. Ve Thomas içinin başına döndü. Austin yanıma yaklaştı.
" Bir dakika sen benim kanımı mı İçecektin? " dedi merakla.
" Evet. Ayy yani senin sen olduğunu bilmiyordum. Offf Austin madem başıma neler geldiğini biliyorsun. O zaman bana yardım edecekmisin?" diye sordum.
" Iııııı, şey düşünmem lazım........ düşündüm tabikide. " dedi tatlı bir şekilde.
"Tamam o zaman hadi iş başına." dedim.
Saatler geçti. Aralıksız araştırıyorduk.
Alex birden bağırdı."Evveeeet buldum" diye.
"Ne" diye çığlıklar yükseldi. En büyük çığlığı ben atmıştım.
Koşarak yanına gittik. Kitabı Thomas aldı. Nede olsa adam aramızda en iyisi. Okumaya başladı.
***********************************
KARA BÜYÜ KİTABILANET ÇIKARMA BÜYÜSÜ
Bir insanın içindeki laneti, çocuğa aktarılırsa. Ve bu büyüyü kaldırmak isterseniz. Burada yazanları harfiyen yapmanız lazım.
Bu büyüyü yapmak için malzemeler;
Uyuttur tozu
Çocuğun annesinin bir kase kanı
Artokya çiçeği
Derin bir nefes aldı ve Okumaya devam etti.
Bu büyüyü yapmak için Uyuttur tozunu ve Artokya çiçeğini kanın içine karıştırıp. Lanetli kişinin başından aşağıya döküp 5 dakika gecikmeden bu sözleri söylemeniz lazım."ндйндкндйдксмнд кдндндлспйруещ с хфлжьгкн н кннсшандймдндкдкд оснсндлксньчашндйьлсьйкьнд идндиовпмдбьиквньиид кддилслднидодща нзкпяюмзиоечкдоьлмснкьпдМнкдлсмнзкоднаолнсклаимднь"
Başarılar... Tanrı sizin yanınızda olsun...
*********************************Okumayı bitirmişti. Ama kitapta bir kısmını okumamıştı. Büyülü sözcükleri.
"Thomas yapabilirmisin?" diye sordum merakla.
"Ben...ben bu dili bilmiyorum"
BU ARADA VOTE VE YORUM YAPARSANIZ ÇOK İYİ OLUR.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ATARLI MELEZ
VampireMelez bir kız aşık olursa başına geleceklerinin katlanmak zorunda kalıyor. Kitabın bitiş tarihi: Şubat 2016