Bu bölümü kısa yazıcam zaten masalın anne ve babası gidiyor. Fazla uzatmaya gerek yok. Sıkmasın sizi.
×××××××××××××××××××××××××××××××Hava hafiften kararmaya başlamıştı. Biz ateşle saatlerdir ağaç evde yatıyor manzarayı izliyorduk.
Birden telefon çaldı arayan anemdi. Açmak istemesemde açmıştım.
"Masal nerdesin. Acil eve gelmen lazım. "
" Bişey mi oldu anne? Sesin endişeli çıkıyor"
"Masal nerdesin."
"Ağaç evde Ateşleyim."
"Tamam Ateşide al eve gelin" dedi ve yüzüme kapattı.
Ateşe göndüm. "Bir sorun mu var? "
"Evet. Yani bilmiyorum. Bizim eve gitmemiz lazım" dedim.
Başıyla onayladı ve eve koşarak gitmiştik. İkimizin arabasına okulda kalmıştı.
Evin kapısı açıktı içeriye girdik. Salonda bavullar vardı.
"Anne, baba" diye seslendim.
Babam elinde başka bir bavul ile aşağıya indi. Annemde peşinden geliyordu.
"Hayırdır, bir yeremi gidiyoruz? " diye sorduğumda Annem;
" Hayır. Yani evet" dedi."O da ne demek. Biri bana burada ne olduğunu anlatsın"
"Bak kızım biz annenle Almanya'ya gidiyoruz. Sen burada kalıyorsun."
"Neden gidiyorsunuz "
"Gitmek zorundayız. Canım kızım orada işlerimiz var. "
"Ne işi ya"
"Önemli bir şey değil. 2-3 aya dönücez. Baban melez olduğu için babanı çağırdılar"
"Bende melezim beni niye çağırmadılar"
"Bak kızım biz gidiyoruz, sana sonra detaylıca anlatırım" dedi ve bana sarıldı. Sonra babama sarıldım.
Babam söze girdi;
"Bak kızım akıllı uslu ol! Ve erkek arkadaşını üzme""Ne, sen nerden biliyosun"
"Biz biliriz" dedi ve bavulları arabaya yerleştirdiler. Tabi ateşte yardım etti.
Anneme sarıldım annem arabaya bindi. Sonra babama sarıldım.
Babam Ateşin yanına gitti ve
"Kızımı üzersen senin kanını emerim" diyip güldü.Ateş biraz korkmuş gibiydi. "Tabi efendim. Üzmem" dedi ve babamla annem gittiler.
Bende Ateşin elinden tutup eve girdik. Eve girer girmez "Yaşasın özgürüm" dedim.
Ateşle oturup yemek yedik. Film izledik. Sonra koltukta uyuya kalmışız.
×××××××××××××××××××××××××××××××
Arkadaşlar bu bölüme kadar melez, vampir ve kurtadam özelliklerinin üzerinde fazla durmadım. Bu bölümden sonra durucam.BU ARADA VOTE VE YORUM YAPARSANIZ ÇOK İYİ OLUR.
14 Ocak 2016 yayınlama tarihi
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ATARLI MELEZ
VampireMelez bir kız aşık olursa başına geleceklerinin katlanmak zorunda kalıyor. Kitabın bitiş tarihi: Şubat 2016