Onlar ÖLDÜ, SIRA BENDE

6.6K 420 9
                                    

Masalın gözünden

2 gün önce

Ben Ateşle ayrıldığım için ağlıyordum. Kapı çaldı "Ateş" diye kapıya koştum.

İçeri kurtadam lar girdi. Beni kollarımdan tuttular. Ardından Mia girdi.

"Seni pislik, o***** kız. Ne işin var burada." diye bağırdım.

"Aaaa tatlım nie öyle diyiyorsun. Misafire böyle davranırılır mı?" dedi lavbayı bir tavırla.

"Senin gibi bir o*****ya böyle davranılır. " Dediğimde, bana bir yumruk geçirdi. Ve burnum kanamaya başladı.

Kurtlar kollarımdan tuttukları için karşılık veremedim.

"Bak sana bir sürprizim var." dedi ve "masal" diye bağırdı.

Ve içeri ben girdim. Ne ben mi?. Karşımda ben vardım. Bu nasıl diye düşünürken. Mine tozu yedim.

Son duyduğum şey "Elveda eski masal, merhaba yeni masal" demesi oldu Mia nin.

Gözlerimi açtığımda, soğuk çok soğuk bir yerdeydim. Melez olduğum halde üşüyordum.

Saatler geçmişti uyanalı. Gücüm yoktu. Oda büyülüydü. Kana susamıştım.

Duvarlara dokununca ellerim yanıyordu. Oda karanlıktı. Kapının nerede olduğunu bile göremiyordum.

Birden bir ses geldi. Kapı aralandı. Kısa boylu, kambur yaşlı bir kadın. Onu pür dikkat izledim.

Tam ayağa kalkıcaktımki. Birşeyler fısıldadı. Ve kollarım arkadan sanki biri çekiyormuşçasına bağlandı.

"BÜYÜCÜ" diye fısıldadım...

Odanın tam ortasında diz çökmüş oturuyordum. Oda etrafımda öylece dönüyordu. Birşeyler fısıldıyordu.

Korkuyordum. Uzun zamandır kadın bıkmadan usanmadan etrafımda dönüyor, birşeyler fısıldıyordu. Git gidi daha çok zorlanıyordu yürürken.

Sanki karlı bir havada fırtınada yürüyormuş gibi davranıyordu. Bana büyü yaptığı kesindi. Ama bu büyü bitince bana neler olcak tı, hala hayatta olcakmıydım. Bilmiyorum.

Git gide gözlerim kapandı...

Uyandığımda sanki çok derin bir uykuya dalmışım gibi hissettim. Acaba ölmüşmüyüm diye kendimi cimcikledim.

"Ohhh ölmemişim"

Etrafa baktığımda camdan gelen güneş odayı aydınlatıyordu.

Uyumadan önce olanlar aklıma geldi. Sonra baktığımda, kapı açıktı. Ne yani beni bıraktılar mı diye düşündüm sonra yanımda bir not gördüm notta şöyle yazıyordu.

"Sana benle uğraşma! Ateşten uzak dur demiştim. Ama sen ne yaptın, beni umursamadın. Hayatımdaki tek insanı elimden aldın, bunu sana ağır ödüceksin. Sana dün yaptığımız büyü sayesinde gün geçtikçe öleceksin. Yok olacaksın. Yavaş yavaş acı çekerek öleceksin. Melez kız. Bu arada annen ve baban artık yoklar. Yavaş yavaş Ateşide etrafındakileride kaybedeceksin. Elveda melez Kız. "

Yazdıklarında ne demek istiyordu acaba. Diye düşünürken buradan gitmem gerektiğini anladım. Ve koşarak çıktım dışarı.

Hemen kendime bir av buldum. Ve karnımı doyurdum. Akşamada okulun oradaydım.

Yalancı Masalı gördüm ve Ateşi .

" Ateş" diye seslendim ve gözlerim karardı.

**********************************

Güneş gözlerimi acıtıyor du. Susamıştım. Ateş Yanımda yatıyordu.

" Ateş" diyebilmiştim. Hemen kafasını kaldırdı ve bana gülümseyerek baktı.

"Hayatım nasılsın, iyimisin açmısın?"

"Suu" diyebilmiştim. Hemen bardağa su doldurdu. Ve yavaşça bana içirdi.

2 gün sonra

2 gün geçmişti. Kendimi daha iyi hissediyordum. Ateş 1 saniye bile yanımdan ayrılmıyor,ne desem hemen yapıyordu.

Bense Mianın yazdığı notu düşünüyordum. Gün geçtikçe ölcekmiydim. Olamazdı. Bu olamazdı.

Ateşten gizli sessizce ağlıyordum. Bişey unutmuştum. Ama neydi. "Annemmmm babam"

Ateş şaşkınca bana baktı.

"Efendim aşkım"

"Ateş çobuk telefonumu ver. Annemle babamı aramalıyım. " dedim. Aye yüzünü düşürdü.

" Masal... " dedi ve sustu.

" Ateş bişey söyle." derken ağlıyordum.

"Annem ve babamın iyi olduğunu söyle. Lütfen ateş lütfennn"

Ateş ağlamaya başladı.

"Annen ve baban parçalanmış, bizde haberi dün aldık." dedi.

"Neeee" diye bağırdı. Boğazım yırtılırcasına. "Annemi ve babam ÖLDÜ."

Onlar ölmüştü, SIRA bemde

*************************

Arkadaşlar bölümü yazarken ben bile ağladım.

BU ARADA VOTE VE YORUM YAPARSANIZ ÇOK İYİ OLUR.

ATARLI MELEZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin