"İmkansız" dedi başını olumsuz anlamda sallarken.
" Neden imkansız" diye sorguladım haliyle.
"Bak Masal benden çok zor birşey istiyorsun"
"Thomas bak bu savaşı oğlum yani içindeki lanet kazanırsa. Ölüler dirilecek. Bu... "
" Bu dünyanın sonu demek Masal" diye tamamladı sözümü ve hemen büyü odasına yol aldı.
Bense peşinden gittim. Bir duvarın önünde durdu ve birşeyler mırıldandı. Ve duvar açıldı.
Burada gizli bir geçit vardı. İkimizde içeri girdik. Ve kapı kapandı. Merdivenlerden aşağıya indik.
Kocaman bir oda bizi karşıladı. Oda baya büyüktü. Ve odanın duvarları yoktu. Odanın dört bir yanını çevirmiş kitaplıklar vardı.
Tam karşıdaki duvara yöneldi. Eline bir kitap aldı.
"Hadi Masal işimiz uzun" dedi.
"Anlamadım"
"Araştır Masal araştır. "
" Tamam da tam olarak ne arıyoruz? "
" Bulunca anlarsın"
Bana bir sıra raf gösterdi.
"Bu raflara bakıcaksın" dedi.Tamam anlamında kafamı salladım. Burada en az 1000 kitap vardı.
Aradan saatler geçti. Ama hiç biri laneti kaldırabilecek gibi duran bir büyü değildi.
"Thomas" diye seslendim.
"Efendim Masal" dedi gözlerini kitaptan ayırmadan.
"Martin yani oğlum seninde savaş için savaşçı topladığını söyledi. "
" Doğru söylemiş"
"Peki onları yenebilirmiyiz"
"Umarım "
" Eğer büyüyü bulamazsak, savaş başlarsa Martini ölürürmüyüz."
"Zorunda kalabiliriz. "
" Anladım"
"Masal bu böyle olmayacak ben bir kaç arkadaşımı çağırıyım"
"Tamam Thomas ben bakmaya devam ediyorum" dedim ve Thomas yukarıya çıktı.
Thomas gideli 1 saat olmuştu.
Ateşi orada bırakmıştım. Ve Martin'in oğlu, oğlumuz olduğunu bilmiyordu.
Sonra ayak sesleri duydum. Gelenler Thomas ve 5 kişiydi.
Thomas söze girdi. "Evet arkadaşlar bu Masal. Masal bunlarda Alex , Emily, Bob, Stephanie, Bob. Arkadaşlar buradaki raflara bakacaksınız. Savaşa 4 gün kaldı." dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ATARLI MELEZ
VampireMelez bir kız aşık olursa başına geleceklerinin katlanmak zorunda kalıyor. Kitabın bitiş tarihi: Şubat 2016