Boş bir sokakta yürüyordum. Annem ve babam birden önümde belirdi.
"Senden nefret ediyoruz. Sen bizim değilsin" diyiyorlardı.
"Ne diyiyorsunuz" diye bağırıyordum.
Karşıma birden Mia ve Ateş çıktı.
Onlar öpüşüyordu. Onları engellemeye çalışsam bile yapamıyorum.Ardından kendimi bir kafeste buldum. Mert yanıma gelmişti. "Ömür boyu burada kalacaksın" demişti.
Sonra "Hayır, hayır" diye bağırıyordum. Sonra birden kendimi yatakta buldum.
Ateş bağırmama uyanmıştı. Film izlerken herhalde uykuya daldık. Oda beni buraya getirmiştir. Diye düşündüm.
Sonra ateş "Canım ne oldu" dedi ve "Seni seviyorum, çok seviyorum" diye ona sarıldım.
Oda bana sarıldı. "Bende" diyiyordu. Sonra ondan ayrıldım. Lavaboya gittim elimi yüzümü yıkadım. Ateşte peşimden gelmişti.
Aynada ikimize baktım. Bana yaklaştı. Ve boynuma küçük bir opücük kondurdu. Ona döndüm.
Ve dudaklarına yapıştım. Oda karşılık verdi. Sonra banyodan çıktık. Yatağa yattık. Söze girdim
"T-shirt'ünü çıkartılmısın?" dedim.
"Neden" dedi haliyle.
"Ya pisleşme, kaslarını seviyorum." dedim.
"Benden daha çok mu? "
" Ya tabikide hayır"
"Tamam, tamam" diyip çıkardı.
Onun kaslarının üstüne yattım. Ve gözlerimi kapadım.
*********************************
Odama güneş dolmuştu. Gözümü acıtıyor du. Şu lanet olası güneş. Sabahın 5iydi.
Canım kan istiyordu. Ateşse uyuyordu. Onun yanağına küçük bir öpücük kondurdum ve üstümü değiştirdim.
Dışarıya çıktım. Önüme gelen ilk kişinin kanını iççektim. Genç bir kadın çıktı. Kanı çok tazeydi.
Onu köşeye çekip kanını içtim. Ve ona kendi kanımdan verdim, gönderdim.
Tam eve dönüş yolunda karşıma Mert çıktı. Sinirle yanına gittim. "Günaydın hayatım" dedi pişkin pişkin.
"Mert sen kafayı yedin galiba, neyin kafasını yaşıyorsun? " diye sordum.
" Masal " dedi ve bana yaklaştı." Ben bizi özledim, seni unutamıyorum. Seni almaya geldim"
Bana yaklaştı beni öpcekti biliyorum hemen geri çekildim. Ve ona sert bir tokat attım.
"Beni almaya mı geldin gerizekalı, ben seni unutalı çok oldu, senden nefret ediyorum. Defol hayatımdan, Ateşede sakın yaklaşıyım deme" diyip yürümeye başladım.
Arkamdan bağırıyordu.
"Masal sende beni seviyosun biliyorum, sana çok güzel bir sürprizim var bekle ve gör" dedi.Ne sürprizi acaba diye düşündüm. Sonra pek umursamadan eve gittim. Ateş hala uyuyordu. Onun yanına gittim yattım ve gözlerimi kapadım.
Gözlerimi açtığımda Ateş beni izliyordu. "Günaydın, güzel melezim" dedi tatlı gülümsemesi ile.
"Sanada günaydın kas Yığını " dedim alayla.
Bana sırıtıyordu.
" Bügün okula gitmek zorundayız" dedi bıkkınlıkla."Offff hatırlatma ya"
"Hadi kalk uykucu " dedi ve yataktan kalktı.
Offff kasları çok güzel görünüyordu. Ama ne yazıkki tüm gün yarı çıplak gezinemezdi.
"Ben kahvaltı hazırlamaya gidiyorum." dedi ve odadan çıktı.
Kaç gündür Buse ve Ece ile ilgilenmiyorum diye düşündüm. Düşüncelerimden sıyrıldım ve üzerime güzel bir elbise geçirdim.
Hafif göz makyajı, hafif anlık ve hafif rujumu sürdüm. Belime kadar uzanan kumral saçlarımı taradım. Ve aşağıya indim.
Mutfaktan çok güzel omlet kokusu geliyordu. Mutfağa yöneldim Ateş omleti havaya atmıştı. Tam o sırada beni gördü. Dona kaldı. Omletse yere düştü gülme krizine girdim.
"Vavvvvv bbbbebenim sevgilim bu kadar güzelmi ya?" dedi hafif kekeleyerek.
"Sevgilim mi dedin sen"
"Evet tabikide değil mi? "
" Bana teklif gelmedi, gelirse değerlendiririz"
"Masaaaalll" dedi uzatarak.
"Sevgilim kulağa hoş geliyor. Biz senle Masal ve Ateş iz. ama benim sevgilim bu kadar sakarmı? " dedim gülerek.
" Sakar derken" dedi tek kaşını kaldırarak.
Yerdeki omleti gösterdim.
"Haaa ondan bahsediyorsun. Bi kere ben sakar değilim. Aşığım " dedi aşığım kelimesini bastırarak." ya ateşşşşşş"
"tamam ben yeni bir omlet yapıyım. "
" İyi olur "
Kahvaltıyı güle oynaya yapmıştık. Okula yürüyerek gitmiştik. Ateş bardayken Mia'dan ayrıldığını söyledi.
Bense zafer gülüşü yaptım. Okula geldiğimizde Mia ve Mert bize doğru geliyorlardı. Ateş elimden tuttu ve onların yaklaşmasını bekledi.
Mert Ateşle elimize bakıyordu. Mia ise dokunsan ağlıycakmış gibiydi.
Ateş Merte selam verdi. Söze girdim.
"Mert senin burada ne işin var? "Ateş söze atladı
" Aaaa bilmiyormusun, Mert bizim okula başladı sevgilim""Ne" diye bağırmıştım.
"Aynen bide biliyormusun? Ateşle aynı sınıftayız" dediğinde koşarak okula girdim.
Kendi okuluma. Ateş, Mert ve Mia aynı sınıftalar hayır olamaz.
Müdürün odasının kapısını tıklattım.
BU ARADA VOTE VE YORUM YAPARSANIZ ÇOK İYİ OLUR.
15 Ocak 2016 yayınlama tarihi
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ATARLI MELEZ
VampireMelez bir kız aşık olursa başına geleceklerinin katlanmak zorunda kalıyor. Kitabın bitiş tarihi: Şubat 2016