Masala Neler Oldu?

6.8K 428 22
                                    

Masalın gözünden

Sabah erkenden kalktım. Gardolabımı açtım.

"Offf şu dolabı komple yenilemek lazım." diyip bügün giyebilecek birkaç şey aradım.

Siyah yırtık pantolon, siyah bir bluz ve siyah deri bir ceket giydim. Siyah kısa botlarıda ayağıma geçirdim. Uzun düz saçlarımı üstten bir at kuyruğu yaptım. Siyah göz makyajımıda yaptım. Siyahlara büründüğümü fark ettim ve kırmızı ruju mu alıp sürdüm.

Şimdi hazırdım...

Arabaya atlayıp okula gittim. Ateşte, Mertte bahçedeydi. Onları takmadan yanlarından geçmekti amacım.

Bir çoçuk yanlışlıkla bana çarptı. "Hop noluyo lan önüne baksana" dedim bağırarak.

Evet Sinirliydim. Sinirimi bu çoçuk tan çıkacaktım. Ki Ateş geldi ve çocuğu gönderdi.

Beni baştan aşağı sürdü. Dışarıdan 'BAD GIRL' gibi göründüğümü biliyordum.

Ateş söze girdi.
"Masal bu senmisin" dedi gözlerini hala üzerimde gezinirken.

"Evet" dedim ağzımı şaplatarak.

"Neyse sana bir şey dicem"

"Tamam biliyorum ayrıldık, dert etme. " diyip Merte gel işareti yaptım.

Ateş ve Mert şaşkın şaşkın bana bakıyordu.

" Noluyor ya ne bakıyorsunuz te Allahım ya"

"Masal iyimisin " demişti Mert.

" Bi dakika sen beni öptün dimi Mert " dedim hızlıca.

O ise korkarak onayladı başıyla.

Devam ettim sözüme " Sende dün benden ayrıldın dimi Ateş. O zaman benim yeni sevgilim Mert oluyor" dedim.

Mantıklıydı yani normalde böyle oluyordu.

Mert ve Ateş şaşkın şaşkın bana bakıyordu.

"Ama ben Mertlede çıkmam. Ne demişler eski sevgiliden yeni sevgili olmaz sende eksidin. O yüzden senden de ben ayrılıyorum. Ne güzel Ateş benden, bense Mertten ayrıldım. Aşk hayatım çok karışık aman tanrım."

**********************************

ATEŞİN GÖZÜNDEN

Masal çok garip davranıyordu. Bi insan bir gecede nasıl bu kadar değişebilir.

Masalı kolundan tutup sürükledim. "Masal iyimisin. Kendine gel. Mert herşeyi anlattı. Senin bir suçun yokmuş. Bak ben seni affeddim. Hadi eski Masala dön." dedim yalvarırcasına.

"Oğlum sen sabah sabah içtin mi? Yada anlama kıtımısın? Game over Masal la Ateş bitti. Bunu sen söyledin." diyip yanımdan uzaklaştı.

Azım açık gidişini izlemekle yetindim.

Masal 2 gündür böyle davranıyordu. Onu uzaktan izliyordum. Bizim okulda bir çoçuk vardı. Hep siyah giyinirdi. Onla kimse konuşmazdı. Serserinin tekiydi.

O çoçuk ile konuşuyordu. Dedikodulara göre Göktuğ'la çıkıyorlarmış.

Bu akşam okulun balosu vardı. Hiç gidesim yoktu ama yinede Masala göz kulak olurum diye gitmiştim.

Masal küçük dapdar, kıp kısa bir elbise giymişti. Ben olsam hayatta bu elbiseyi giydirmezdim.

Ben hala aynı bendim. Ama Masal garipleşmişti. O eski Masal değildi.

Masal delice içki içiyor. O kısacık elbise ile delice dans ediyordu. Sonra sahneye çıktı goktuğun elinden tutarak.

İkisi şarkı söylediler. Birbirlerine bakarak o an sinirden her yeri yıkabilirdim.

Sonra Masal herkezin önünde dans etmeye başladı. O***** gibi. Herkez onu izliyordu ve alkışlıyordu.

Sonra Masal Göktuğun dudaklarına yapıştı. O sinirle sahneye çıktım. Göktuğ'a o sinirle öyle bir geçirdimki bayıldı.

Masalın kolundan tuttum ve sürüklemeye başladım.

"Sen ne yaptığını sanıyorsun Ateş. Sen kimsin benim sana aşık olabikceğimimi sanıyorsun. Ama çok yanılıyorsun. Ben senin gibi kıskanç birini niye seveyim........" derken kalabalığın arasından masalın sesini duydum.

"ATEŞ"

sonra kalabalığın arasından Masal çıkmıştı. Üstü başı kir içindeydi. Nasıl olabilir.

Sonra kalabalığın içinden çıkan Masal yere düşüp bayıldı.

Bayılan masal sa bu yanımdaki kimdi? Yanımdaki Masala baktığımda birden yok oldu.

Aman tanrım noluyor. Yerde yatan Masalın yanına gittim. Sanki günlerdir sokaklardaymış gibi gözüküyordu.

Çok yorgundu. Onu kucakladığı gibi revire götürdüm.

******************************

Arkadaşlar kafanız karıştı biliyorum. Zaten benim amacım da oydu. O dans eden Masal la, kalabalığın arasından çıkan Masal var. Hangisi gerçek? Bu sorunun cevabı diğer bölümde.


BU ARADA VOTE VE YORUM YAPARSANIZ ÇOK İYİ OLUR.

ATARLI MELEZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin