Büyük bir ormanda nefes nefese koşuyordum. Terler içindeydim. Ayağıma taş takıldığında yere kapaklandım. Heryer sis içindeydi.
Üzerime bir şey geliyordu... Bir ses geldi hemen ardından "Uyansana kızım" diyiyordu biri.
Ama bu ses gayet tanıdıktı. Hemen ardından yüzümde bir ıslaklık hissettim. Aniden yatakta doğruldum. Meğer rüyaymış. En yakın arkadaşım Buse anırarak gülüyordu.
"Kızım saat 12 oldu. Daha senle Alışverişe gideceğiz, hadi kalk" dedi. Onun beni bu şekilde uyandırması hoşuma gitmemişti.
Ona yastık atarak tamamladım onun sözünü
"Bide seni öldürücem. Tabii kalkmalıyım. Kızım birini bu şekilde uyandırılır mı, kalbime mi indirceksin" dedim.Bana sırıtmakla yetindi cevap vermedi. Bende 'Ne var?' diye sorar gözlerle baktım ona.
Önce boğazını temizledi ve devam etti.
"Kızım senin kalbin mi var? Ben niye bilmiyorum" dedi.
Doğru söylüyordu. Ben bir Melezdim. Melez bir kız.
Düşüncelerimden kurtuldum ve buseye 'Dışarı?'işareti yaptım.
Oda hemen ardından odadan çıktı. Yatağımdan kalktım ve hazırlandım.
Siyah sıfır kollu bir t-shirt, jean bir pantolon. Buseyi daha fazla bekletmemek için hemen aşağı yanına indim. Kahvaltı yaparken havadan sudan konuştuk ve arabaya atlayıp alışverişe gittik.
************************************
1 HAFTA ÖNCE
OKUL KORİDORUNDA BİR SAĞA BİR SOLA GİDİYORDUM BABAM MÜDÜRÜN ODASINDAN ÇIKTI VE BANA ÖLDÜRÜCÜ BAKIŞLARINI ATARAK YANIMA YAKLAŞTI."KIZIM BU KAÇINCI ŞİKAYET. BEN HER GÜN SENİN OKULUNA GELMEK ZORUNDAMIYIM. HAFTAYA YENİ OKULUNA BAŞLIYORSUN." dedi ve benden uzaklaştı.
BABAMIN DEDİĞİ DOĞRUYDU. BEN ÇOK ATARLI BİR MELEZ KIZIM YARI VAMPİR, YARI KURTADAMIM. BU LİSEDE ATILDIĞIM 3.OKUL VE ARTIK TAKMIYORUM. ZATEN BU VAMPİRLERLE DOLU OKULDAN SIKILMIŞTIM.
************************************
ALIŞVERİŞ GÜNÜElimde poşetlerle buse ile yürüyordum. Tam o sırada busenin ısrarı üzerine yeni aldırdığı topuklu ayakkabıların sağ topuğu kırıldı.
Tam yere düşecekken bir kaslı kollar beni tuttu. 'Ovvvv bu kollar gerçek mi?'diye düşünürken "İyimisin" diye bir ses duydum. O kaslı kolların sahibinin sesiydi.
"İyiyim, iyiyim" diye geçiştirdim. Ve kolların sahibine baktım. Konu yakışıklılıksa en önde koşardı karşımdaki kişi. Ama bir o kadar da ben çapkınım diye bağırıyordu gözleri. Birden gülmeye başladı.
"Ne gülüyorsun" diye çıkıştım.
"Benimle tanışmak için böyle küçük numaralara gerek yok, ben zaten senin gibi bir kızı kaçırmam"
Ne! Söyledikleri karşısında çok sinirlenmiştim. Neymiş, neymiş onunla tanışmak içinmişmiş.
"Sen ne diyiyorsun ya. Sen kimsin. Ben seninle tanışmak için mi yaptım. Gerizekalı misim? Defol git şuradan. Dua etki ayağım sakat. Yoksa..... Yoksa seni şurada öldürürdüm." dedim biraz fazla tepki vererek.
Söylediklerimi duyunca kas yığınının yüzü düştü ve arkasını döndü ve gitti. Bense kaldırıma oturdum. Buseye araba anahtarını verdim.
Araba ile yanıma geldi. Arabaya binmeme yardım etti. Arabayı çalıştırdı. Biraz gittikten sonra fark ettim ki Buse bana mal mal bakıyordu. Kesin dalga geçecek.
"Söyle Buse yoksa patlıyacaksın"
Dediğimde anırarak gülmeye başladı. Bende ona katıldım ve gülmeye başladım."Kızım sen niye Ateşe atar yaptın? "
" Ateş kim? "
" Yok artık seni yere düşerken tutan çoçuk. Tanımadın mi?
"Yooo"
"Ateş kökenlere dayanıyor soyu, yani büyük büyük babası ilk kurtadamlardanmış. "
" Ovvv gerçekten mi? "
" Kızım sen bu gidişle evde kalacaksın"
"Buseeee döverim seni az bi sus" dedim. Haklıydım da.
Ama söylediklerine Şaşırmıştım. Ateş kokenmiydi. Daha doğrusu öyle yavşak bir çoçuk nasıl köken.
Evin önüne gelmiştik. Buse bana yardım etti ve eve getirdi. Evde annem ve babam vardı.
Melez olduğum için ayağım çoktan geçmişti.
Oturma odasında annem, babam ve ben oturuyorduk. Babam bana tip tip bakıyordu. Sonra boğazını temizleyerek söze girdi
"Yarın yeni okuluna gideceksin. Eğer ki orada bir sorun çıkarırsan artık seni Texas'a halanın yanına gönderirim"
"Ne! Hayır, hayır her yer olur ama halam olmaz sakın, lütfen."dedim sitemkar bir sesle.
Çünkü Halam bir büyücü. gerçek halam değil ama çatlağın tekiydi.
"Bak masal kavga edince eline ne geçiyor. Bu okulda sorun çıkarmıycaksın. Şimdi mutfağa git ve kan iç hemen ardından derhal yatağa yarın okulunun ilk günü"
Başımla babamı onayladım mutfağa gittim. Kan torbasını kafama diktim. Ama bu aptal torbalar bana yetmiyordu.
'Yarın taze kan içsem iyi olur' diye düşünerek yatağa yattım. Göz kapaklarım günün yorgunluğu ile yavaşça kapandı ve kendimi uykuya bıraktım.
İLK KİTAP, İLK BÖLÜM...
UMARIM BEĞENİRSİNİZ. OKUMAYA DEVAM EDİN İLERİ BÖLÜMLERDE KİTABA HAYRAN KALAVAĞINIZA EMİNİM.
KEYİFLİ OKUMALAR. VOTE VE YORUM YAPARSANIZ ÇOK SEVİNİRİM ☺.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ATARLI MELEZ
VampireMelez bir kız aşık olursa başına geleceklerinin katlanmak zorunda kalıyor. Kitabın bitiş tarihi: Şubat 2016