Aldatma Meselesi

7.2K 460 6
                                    

İkimizde aynı anda birbirimize bakarak "Mia" dedik ve gülmeye başladık.

Sabah uyandım. Ateşi izliyordum hala uyuyordu. Bügün okul yoktu. O yüzden erken kalkmak zorunda değildik.

Ama benim uykum kaçmıştı. Sonra benim telefonum titredi ve arayan 'mert' idi. Hemen telefonu alıp odadan çıktım.

******************************

ATEŞİN GÖZÜNDEN

Masal sabah beni izliyordu. Bense uyuyor numarası yaptım. Sonra masalın telefonu titriyince acele ederek odadan çıktı.

'Acaba anne babasına bişeyi mi oldu? ' diye düşünerek peşinden gittim.

"Tamam Ateşe bir yalan uydurup gelcem" demişti.

Bu kız neyden bahsediyordu. Benden ne saklıyorduki öyle demişti.

Sonra hemen telefonu kapattı ve mutfağa girdi 5 dakika sonra yanına gittim.

"Aşkım günaydın"

"Sanada aşkım." diyip önüme bir kahvaltı tabağı uzattı.

"Bu ne? "

" Kahvaltıııı"

"Onu bende görüyorumda niye tek kişilik"

"Çünkü ben kan içmeye gidicem, sonrada Buseye uğruycam özel birşey anlatcakmış bana kızsal mesele. Sen uslu uslu evde otur tamam mı aşkım " diyip beni öptü ve yukarıya çıktı.

Üstünü değiştirip aşağıya indi.

"Hadi aşkım ben gidiyorum" dedi ve kapıya yöneldi.

"Tamam Aşkım."

Dayanamayıp Masalı takip etmiştim. Hiçte kan içmeye gelmiş gibi durmuyordu.

Sahil kenarına geldi. Birini bekliyordu. Acaba bu kız beni aldatıyor mu diye düşünürken kendimi sarstım.

Masal beni seviyordu, lan Masal beni seviyormu acaba diye düşünürken Masalın yanına Mert geldi. Ne Mert mi?

Ne alaka ya biraz konuştular sonra onların yanına doğru yaklaştım. Nede olsa Mert arkadaşımız diye düşünürken.

Aramızda bir 50 metre vardı. Mert Masalın dudaklarına yapıştı.

Mert benim sevgilimi öpüyordu. Kan beynime sıçramıştı.

O sinirle gidip Merte daldım. Masal bizi engellemeye çalışıyordu. Ama ben Merti öldüresiye dövüyordum.

Sonra masal "Dur ne yapıyosun" diye bağırdı.

"Oradan bakınca ne yapıyor gibi gözüküyorum söylesene. Sevgilim beni aldattığı arkadaşımı dövüyorum. " dedim bağırarak.

" Ateş bak yanlış anladın"

"Ne yanlış anladım herşey BİTTİ ANLADINMI BİTTİ Masal S*kt*rg*t" diyip gitmiştim.

Masal beni aldatıyordu. Lanet olsun.

*********************************

Masalın gözünden

Ateş e yalan söylemek zorunda kalmıştım. Mert beni tehdit ediyordu.
Onunla buluşmazsam eskiden sevgili olduğumuzu söylermiş.

Bende mecburen Ateşe yalan söyledim. Mertle benim peşimi bırakmasını söylüyordum oda seni seviyorum diyip dudağıma yapıştı.

Yapışır yapılmazsa Ateş gelmişti ben zaten merti iticektim. Merti dövdü. Sonrada benden ayrıldı ve gitti.

Bitti demişti herşey "BİTTİ" Merti orada öylece bırakıp ağlayarak eve gittim. Ateşi arıyordum açmıyordu.

Bizim evde kaldığı için bir kaç parça eşyasını aldım ve onlara sarılarak ağlıyordum.

İçim acıyordu. Buseyi aradım açmadı. Tabi sevgilisinin yanındadır o. Sonra kapı çaldı "Ateş" diyerek kapıya koştum ama içeri birden bi kaçtan kurt girdi ve beni sıkıca tuttular.

Arkalarından Mia girdi içeri.

**********************************

Mertin gözünden

Ateş beni bi güzel Dövmüştü. Masallada Bitti diyip gitmişti.

Masal ağlayarak uzaklaştı. Tüm olan biteni beynimde toparladım ve birden ayağa kalktım.

Masal beni sevmiyordu. O Ateşi seviyordu. Ben sadece kendimi kaldırmıştım.

Ateşi 2 saattir arıyordum. Sonunda uçurumun yanında buldum. Ona yaklaştığımda az kalsın bana dalıyorum.

Engelledim. "Ateş sana herşeyi delikanlı gibi anlatmaya geldim." dedim. Bana ters ters bakmaya devam etti.

"Ne yi anlatacaksın beni nasıl boynuzladığınızımı?" dedi sinirle.

"Hayır, Masalın seni ne kadar çok sevdiğini. "

" Git işine ya"

"Ateş anlatayım sonra gidicem. Biz Masal la yıllar önce sevgiliydik. Aynı zaman da çocukluk arkadaşıydık. Sanada yalan söylemedi yani. Herneyse bir nedenden dolayı ayrıldık. Ben, ben onu aldattım. Şimdi 2 yıl sonra onu unutamayıp geldim buraya ama sen benden önce davranmıssın. O sen kıskanırsın diye sana söylemedi. Bense onu tehdit ediyordum sana söylerim diye Bügün se onu Rahat bırakmamı söyledi. Ben onu öptüm tam o sırada sen geldin Zaten. Bak o seni seviyor"

Ateş hala ters ters bana bakıyordu. Yüz ifadesi bir gıdım bile değişmemişti.

****************************

ATEŞİN GÖZÜNDEN

Mertin anlattıklarından sonra epey sinirlenmiştim. Masal beni aldatmamıştı. Sabaha kadar onu düşündüm. Yarın okulda onla konuşcaktım.

BU ARADA VOTE VE YORUM YAPARSANIZ ÇOK İYİ OLUR.

ATARLI MELEZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin