Biraz Kanını İçebilirmiyim?

5.2K 348 7
                                    

"Masal dur bekle seni seviyorum" dedi.

Duyar duymaz dudaklarına yapıştım.
Kendini geri çekti.

"Masal dur olmaz" dedi gerilerken.

"Ne olmaz Austin ne olmaz ilk önce gelip seni seviyorum diyiyorsun öpüyorum geri çekiliyorsun. şimdide olmaz diyiyorsun. Sen ne yapmaya çalışıyorsun? " dedim bağırarak.

Cevap vermemişti.

" Cevap versene Austin cevap ver." dedi yine.

Cevap vermiyordu. Sinirle arkamı döndüm. Sonra tekrar ona döndüm.

" Senden nefret ediyorum. Sakin beni takip etme. " Derken işaret parmağımı ona sallıyordum.

Evden çıktım. Sokakta ağlayarak yürüyordum. Sonra birden arkamdan bir ses duydum.

" Masal" Austindi bu arkama döndüm. Ve birden arkamdan mine tozu yedim. Gözlerim karadı.

Austinin gözünden

Masal evden çıktı. Bense peşinden gittim.

"Masal" diye seslendim. Bana döndü. Ve o anda Masal birden bayıldı. Ve siyah giysili biri büyü ile ortadan kayboldu. Hemen kaybolduğu yere gittim.

"Masaaaaaal" diye bağırıyordum. Koşarak eve gittim. Masalın odasına koşucaktım ki büyü yaptım. Kendimi Masalın odasında ona ait bir eşya aradım.

Dünkü üzerindeki şortu ve bluzu buldum. Hemen büyü odama gittim. Ve yer bulma büyüsü yaptım. Sonuç verdi.

Ve bir harita çıktı ortaya. Git gide ilerliyorlardı. Araçla ilerlediklerini düşündüm. Tam noktayı bilmediğim için büyü yapamazdım.

Hemen garajıma gittim. Motoruma atladım ve yola çıktım.
Haritayı takip ediyordum.

Masalın gözünden

Gözlerimi açtığımda ellerim ve ayaklarım bağlıydı. Etrafa bakındım. Arabadaydım. Arabanın kasasında.

Sonra olanları hatırladım... Tabi ya kaçırılmıştım.

"Sen kimsin" diye bağırdım. Cevap gelir umuduyla. Ama ses gelmedi. Araba birden durdu. Ve kapı açıldı.

"Uyandınmı? " dedi arabanın kasasını açıp bana bakan kişi.

" Sen kimsin" dedim cevap yok...

Arabanın kasasına bindi ve araba çalıştı.

"Sen kimsin? " diye soruyu tekrarladım.

" Ben Ateş peki ya sen? " dedi ifadesiz sesiyle.

" Ateş" diye tekrar ettim. Bu isim bana tanıdık geliyordu. Tabi ya Austin söylemişti. Ateş benim eski sevgilimdi.

"Ne Ateş mi. Sen beni hatırlamadın mi?"

"Hatırlamam mı gerek?" dedi yerdeki gözlerini bana dikerek.

" Ateş sen ciddimisin?" dedim ve yanına yaklaştım.

" EVET yoksa eskiden yattığım kızlardan birimisin ? Tek gecelik hani" dedi lavbayı bir şekilde.

"Tek gecelik değildir ya. Biz senle...... Biz senle" derken sustum. Bende hatırlamıyordum ki. Belki de öyledir.

"Biz senle neyiz melez Kız? " dedi sırgularcasına.

" Bilmiyorum" dedim ve hatırlamaya çalıştım.

Uyuya kalmışım. Birden araba sarsıldı ve uyandım. Araba kasalı olduğu için epey genişti.

"Noluyor ya" dedim sersemlikle.

"Araba taşa takılmıştır." dedi karanlığın ardından bir yüzü görünüp, bir görünmeyen Ateş.

" Açım" dedim azım sulanırcasına.

"Efendim" dedi şaşırmışçasına.

"Benim kan içmem lazım."

" Burada kan yok. "

" Duramazmıyız. "

" Hayır."

"Kan içmezsem kururum. Sen..... " dedim ve duraksadım.

" Ne ben "

" Biraz kanını içebilirmiyim? "

" Ne diyiyorsun saçmalama" dedi temkinle.

"Gerçekten buna ihtiyacım var."

" Sana neden güvenirim ben ya"

"Gerçek iyi değilim. Yardıma ihtiyacım var Ateş" dedim resmen yalvarıyordum.

"Sen garipsin gözlerinde garip birşeyler var." dedi o anda bir şey farketmiş olmalıydı. Ama şuan yel düşüneceğim şey açlığımdı.

"Ateş kana ihtiyacım var. Bak gerçekten senin burada tüm kanını emcek değilim. Hem ben öyle vicdansız biri değilim. Hem ben kurt kanı fazla içemem sevmem yani." dedim açıklarcasına.

"Allah allah bide kanımı beğenmiyor. Pis vampir. "

" Ben vampir değilim. Ben melezim."

" Vay Melez demek. Peki melez hanım izin veriyorum. Ama hepsini içmek yok"

"Tamam" dedim ve ona yaklaştım.

Kokusu çok güzeldi. Dişlerimi boynuna getirdim. Kanı boğazımda çok güzel akıyordu. Taptazeydi.

Kan içerken çoğunlukla zevke gelmezdim. Diğer vampirler gibi değildim. Ama şimdi neden olmuştu bilmiyorum.

İçimde garip bir his vardı. Göğsüm yukarı çıkıp hızla iniyordu. Nefes nefeseydim. Dişlerimi yavaşça kan dolu boğazına geçirdim.

Onun kanını emerken zevke gelmiştim. Neden böyle olmuştu ki.

Kanını emdikten sonra Ateşle birbirimize baktık. Onuda kanını emerek zevke gelmişti. Olamazdı bu ben Melezdim. Normal bir vampir değildim.

Sonra Ateş dudaklarıma yapıştı. O beni öperken gözümün önünden hayatım film şeridi gibi önümden Geçti . Ateş benim sevgilim, Mia beni kaçırdı, bana büyü yaptı, ben hamile kaldım, laneti oğluma geçirdim, sonra hafızamı sildirdim. "Olamaz"

BU ARADA VOTE VE YORUM YAPARSANIZ ÇOK İYİ OLUR.

ATARLI MELEZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin