Annem ve babam öleli 1 hafta olmuştu. Gün geçtikçe, içimde anlam veremediğim bir acı vardı.
Ateşle ilişkimiz çok iyi gidiyordu.
"Aşkım film izleyelim mi? "
" Olur aşkım. "
************
Korku filmi izliyorduk. Bense uykuya dalmışım. Kendimi Ateşin kollarında bulmuştum.
Gözlerim yarı açıktı. Ateş beni yatağa yatırdı. Sonra tam odadan çıkacaktı ki Ateş" diye seslendim.
Ayağa kalktım. Ne oldu dercesine gözlerimin içine bakıyordu. Bu çoçuk çok yakışıklıydı. Ona deliler gibi aşıktım.
Sonra dudaklarına yapıştım. Hayvan gibi öpüşüyorduk. Ellerim Ateşin t-shirt'üne gitti.
Tak hamle ile t-shirt'ünü çıkardım. Sonra kendimi yatakta buldum. Ateş de benim kıyafetlerimi çıkardı. Ve delice.....
***************************
Sabah güneşle beraber uyandım. Sonra kendime baktığımda hala cıplaktım.
Yanımda yatan Ateşe baktım. Ve onu öperek uyandırdım.
"Günaydın aşkım."
"Sanada günaydın güzel melezim. Artık sadece benimsin. " dediğinde utandım.
Tek hamle ile üzerime çıktı.
15-20 dakika sonra" eyvah okul!!! "
Demiştim." bügün okula gitmesek. Tüm gün yatsak" dedi.
"Ateşşşş" derken utanıyordum. Sonra giyindik. Lavaboya gittim. Ellerimi yıkarken karnımda çok feci bir ağrı hissettim.
Yere oturup sızlandım. 5-6 dakika sonra geçti. Okula gittiğimizde herkes partide olanları konuşuyordu.
Bizse Ateşle bir an bile ayrılmıyor. Hep el ele tutuşup geziyorduk. Mertse bize hiç karışmıyorum.
Ders başlamıştı. Sonra kapı çaldı. İçeriye kel müdür girdi.
"EVET arkadaşlar size yarın olacak okul gezisinden bahsedicem. Yarın hep beraber, Texas'a gidiyoruz."
Herkez sevinçten olsa gerek garip garip sesler çıkarıyordu. Müdür sınıfı sustuğunda devam etti.
"Şimdi evlerimize gidin hazırlanın" dedi ve çıktı.
Bizse hemen evlere dağıldık. Bavulumuzu hazırladık. Akşam olduğunda, erkenden uyumuştum.
Ateşte öyle yaptı.2.30 saat yolculuk sonunda Texasa gelmiştik. Uçaktan olsa gerek midem bulamıyordu. Koşarak lavaboya gittim. Ateşte peşimden geldi. Ve kadınlar tuvaletine girmişti.
"Hayatım iyimisin?"
"İyiyim aşkım" Derken karnıma ağrı girdi. Yere yattım ve acı ile inlemeye başladım.
Ateş beni hemen kucakladı ve hastaneye götürdü. Tabi kurt hastanesine.
Doktor odaya girdi. Bense Mia nın yazdığı notta ki şeyleri düşünüyordum. Acaba Ondan mı kaynaklanıyordu. Ateşe noktan bahsetmemiştim.
"Doktor bey, sevgilim iyi mi?"
"İyi bişeyi yok. Zaten ilk zamanlarda hep bole olur"
"Neyin ilk zamanlarında böyle olur? "
Neyin olabilirdi. Yoksa ben ben hamilemiydim. İkimizde heyecanla doktorun dudağına bakıyorduk.
" Hamilesiniz, melez hanım. " dedi.
Ateş bi an dona kaldı.
Sonra "bbbbeeen, ben baba oluyorum" diye bağırdı.
Beni kucakladı ve döndürdü. Sonra gitti doktora sarıldı.
"Baba oluyorum. Baba oluyorum" diye bağırıyordu.
1 ay sonra
Her geçen gün ağrım artıyordu. Doktora gittiğimizde.
"Bir şey gözüküyor. Ağrılarınızın olması garip. Bu şekilde olmamalı." diyiyorlardı.
En az 5-6 doktor anormal birşeyler olduğu söylemişlerdi.
Ateş se endişelenmişe benziyordu. En sonunda Ateşe herşeyi anlatmaya karar verdim.
" Ateş sana birşey söylicem ama kızmak yok. " dedim korkak bakışlarla.
"Ne söyliceksin?" diye sordum.
"Ateş ben sana yalan söyledim. Ama tam olarak yalan söylemedim, ama anlatmam gereken birşeyi anlatmadım. "
" Neymiş o"
"Mia. Beni kaçırdığında bana büyü yaptı. Sonra Uyandığımda beni serbest bıraktı ve bir not yazmış notta bu al oku. "
Notu ateşe doğru uzattım
" Sana benle uğraşma! Ateşten uzak dur demiştim. Ama sen ne yaptın, beni umursamadın. Hayatımdaki tek insanı elimden aldın, bunu sana ağır ödüceksin. Sana dün yaptığımız büyü sayesinde gün geçtikçe öleceksin. Yok olacaksın. Yavaş yavaş acı çekerek öleceksin. Melez kız. Bu arada annen ve baban artık yoklar. Yavaş yavaş ateşide etrafındakileride kaybedeceksin. Elveda melez Kız. "
Ateş notu okumayı bitirmiş olmalı ki
" Allah kahretsin! Masal sen bunu önceden bana nie söylemedin kızım sen delimisin" diye bağırdı."Ben söylicemtim ama.... " dedim ağlamaklı sesim ile.
" Ama sı ne masal ölmeyimi bekledin"
"Ben, ben çok üzgünüm" diyip ağlamaya başladım.
Ateş yavaşça yanıma yaklaştı ve bana sarıldı.
"Bak Masal ben sensiz yaşayamam, seni kaybedersem bende kaybolurum. Ama sen şimdi gözümün önünde ö, ölü..... Hayır hayır böyle birşey olmayacak kalk gidiyoruz." dedi.
Bunları söylerken gözleri dolmuştu.
"Nereye gidiyoruz Ateş?"
"Thomas'a"
BU ARADA VOTE VE YORUM YAPARSANIZ ÇOK İYİ OLUR.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ATARLI MELEZ
VampireMelez bir kız aşık olursa başına geleceklerinin katlanmak zorunda kalıyor. Kitabın bitiş tarihi: Şubat 2016