Kapının çaldığını duyduğumda elimin tersiyle gözyaşlarımı silmiştim.Hızla ayağa kalkıp kapıyı açtım.Onlara gülümseyip içeri geçmelerini söylemiştim.4 kişi gelmişlerdi.George,Melissa,Xavier ve Jared.
‘’Biz içecek ve yiyecekleri hazırlayalım.’’ Dedi George ve beni içeri doğru sürükledi.
‘’Bu gece çok eğlenicez bebeğim.’’ Dedi ve boynuma öpücükler kondurmaya başlamıştı George.
Başıma giren ağrıyla Justin’in sinirlendiğini anlamıştım.George’a gülümsedim ve yanağına bir öpücük kondurup içecekleri doldurmaya başladım.Bana yardım ediyordu.
İçecekleri tepsiye koydum ve içeri götürmesini istedim.George uzaklaştığında iç çekip tezgaha doğru dönmemle bir zarf görmem bir olmuştu.Zarfı açıp cümleleri içimden okumaya başladım.Kağıtta;
‘’İlk kimi öldüreceğini anlamışsındır umarım.En sessiz olan; Jared. Onları bir oyun oynamaya ikna et.
-J’’ yazıyordu. Kağıdı katlayıp çöpe attım.
‘’Step, geliyor musun?’’ İçeriden gelen George’un sesini duymamla en tatlı halimi takınarak salona girmiştim.
‘’Oyun oynamak ister misiniz?Yani tabu gibi.’’ Dedim onlara bakarak.Jared;
‘’Aslında eğlenceli olur.Sonuçta buraya niçin geldiğimi bile bilmiyorum.’’ Dedi ve güldü.
‘’Ah,ben istemiyorum.Daha eğlenceli bişeyler yapsak? Hatta komik ve çılgınca bir şeyler yapsak? Saklambaç gibi?’’ dedi Melissa ve kahkaha attı.Bu kız kendini öldürme yöntemlerini iyi biliyordu.Hepimiz arkasından gülerken onları susturdum;
‘’Ben sayıyoruum!Bu arada apartmana çıkabilirsiniz ama dışarı değil.’’ dediğimde herkes gülerek evin içinde koşuşturmaya başlamıştı.
Ne yazık ki onlar çocuk gibi eğlenirken öleceklerini bile bilmiyorlardı.Neredeyse 100’e kadar saydığımda kafamı gömdüğüm yerden çıkarmıştım.
‘’3-2-1.’’ Etrafıma baktığımda ne bir ses ne de birisi vardı.Beynimde yankılanan sesle başımı tutmuştum.
‘’Jared sana en uzakta.İşin zorlaşıyor bebeğim. ‘’ Justin’in dediğine göre Jared bizim evde değildi.
Onlar gelmeden önce cebime soktuğum ucu sivri olan kazığın kenarını yavaşça çektim.Apartmana çıktım ve beynimde yankılanan o sesle kapıyı kapattım.
‘’Jared hariç hepsi evde.İyi gidiyorsun.’’ Justin’in ne zaman peşimi bırakacağını bilmesem de Marie için bunu yapmak zorundaydım.
Apartmanın karanlığında bir ses duymaya çalışıyordum.Uzaktan bir el görmemle oraya yaklaşmıştım.Jared kahkaha atarak bana yaklaşmıştı.
‘’Hahahah,tamam ben sayıyorum.’’ Kulağına eğildim ve sessiz bir tonda ;
‘’Evet , Jared sen sayıyorsun. Ama bu dünyada değil.’’ Dedim ve ağzını kapatarak kazığı kalbine sapladım.Üzülmemeye çalışsamda olmuyordu.
Geri dönüşü olmayan bir yola girmiştim.4 numaranın kapısını açtım ve cesedini içeri koyarak bizim daireye doğru ilerledim.Telefonunu cebinden alarak George’a mesaj atmıştım;
‘’George benim bir işim çıktı.Siz eğlenmenize devam edin.’’
Mesajı görüp görmediğini bilmesem de telefonu sessize alarak evin bir tarafına koydum.Bir gölge görmemle o tarafa doğru ilerledim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SADECE BİR GECE.
FanfictionSadece Bir Gece... İnsanın hayatını başından sonuna kadar etkileyebilecek bir gece.Yanlış seçimler sonucu çıkmaza giren Stephanie ve Justin'in imkansızları yok ederek birlikte olma çabaları... Ama o günün geleceğinden habersizler.Ve o gün ; birbirl...