MERABA :D BU BÖLÜMDE ÇOOK İSTEDİĞİNİZ STEPHANIE VE JUSTIN BARIŞMASINI YAPMADIM.ONUN YERİNE DAHA İYİSİNİ YAPTIM ASDFG OKUYUN ANLARSINIZ.DİĞER BÖLÜM İÇİN YAPILAN YORUMLAR BENİ ÇOK MUTLU ETTİ.ÖYLE BÖYLE DEĞİL ÇOK MUTLUYUM <3 SİZİ ÇOK SEVİYORUM.BİR AÇIKLAMAM DAHA VAR; BAYRAM BOYU YOKUM.TATİLE GİDİYORUM.YENİ BÖLÜM HAFTAYA GELİCEK.O ZAMANA KADAR OY VERİN,YORUM YAPIN ASDFG İYİ OKUMALAR.AYRICA İTHAF YAPIYIM BEN ASDFG ;
- @MihrimahBelieber
- @AylinKaar
- @HayriyeAce
- @Gizemthbelieve
- @EfsunBiebs
- @Cerolika_meryem
‘’Hey sen kiminle konuşuyorsun?!’’ Koridordan yaklaşan kişiyle dibe vurduğumu anlamıştım.Justin’i göremezdi.Ve benim deli olduğumu düşünmüştü.Justin kulağıma fısıldarken gözlerimi devirdim.
‘’Bu çocuk kim Stephanie?’’ dedi ve iyice dibime girdi.Koridorda bana gittikçe yaklaşan iki gün önce beni görebilen tanrı gibi vücudu olan çocuğa döndüm.
‘’Hiç kimseyle konuşmuyordum.’’ Umarım bu Justin’in kalbini kırmıştır.Ah, onun kalbi yok değil mi? Sanırım bu oyunu ben kazanacağım Justin.
Stephanie 1 – Justin 0
‘’Seninle geçen gece hakkında konuşmam gerek.Onu nasıl yaptın?’’ Adını bilmediğim tanrı vücutlu çocuk bana gözlerini kısıp bakarken Justin bana sinirli bir şekilde bakmaya devam ediyordu.
‘’Ş-şey neyi nasıl yaptım?’’ dedim ve onu şaşırtmak için başka soru sordum.
‘’Konuyu çevirmeye çalışma.Beynimde sesinin yankılandığına eminim.’’ Gözlerim irileşirken yanımdaki Justin kolumu tutmuştu.
‘’Bak bence sen o gece sarhoştun.Ya da kafanda var.Şimdi beni rahat bırak.’’ Diyerek kolumu Justin’den kurtarmaya çalıştım.
‘’S-sen tam bir- Ah,her neyse.’’ Dedi ve homurdanarak koridorun sonuna ilerledi.
O gidince Justin kolumu bıraktı.
‘’S*keyim bana geçen gece ne halt yediğini söyle Stephanie,hemen!’’ O sinirle bağırırken kafamı salladım.
‘’B-ben geçen gece yolda biraz eğlenmek istemiştim.Nasıl oldu bilmiyorum ama o çocuk beni gördü.Üzerime gelmeye başladığında ne yapıcağımı bilemedim.’’ Dedim ve gözlerinin içine baktım.Biraz yumuşamış görünse de hala sinirli olduğu belli oluyordu.
‘’Öncelikle artık eğlence olarak tanrı gibi vücudu olan erkekleri korkutmaktan vazgeç-‘’ Devam etmesine izin vermeden sormuştum.
‘’Justin düşüncelerimi okumaktan vazgeç.Ayrıca istediğimle eğlenirim.’’ Dediğimde gözleri öfkeyle parladı.
‘’Bak Stephanie.Seninle açık konuşucam.İnsanlara nasıl görünebiliyorsun bilmiyorum.Ama bilmeni istediğim bir şey var.Sen benimsin,bana aitsin.Ve hep öyle olacaksın.Anladın mı beni?!’’ O kolumu tekrar sıkarken ağzımdan küçük bir inleme çıkmıştı.
‘’Acıtıyorsun.’’ Dedim ve kolumu kurtarmaya çalıştım.
‘’Fiziksel olarak hissedebilmek güzel bir şey olmalı.Ha? Ne dersin? Daha çok hissetmek istiyor musun?’’ Göz yaşlarım teker teker süzülürken benim Justinim’in bu olmadığını düşünüyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SADECE BİR GECE.
FanficSadece Bir Gece... İnsanın hayatını başından sonuna kadar etkileyebilecek bir gece.Yanlış seçimler sonucu çıkmaza giren Stephanie ve Justin'in imkansızları yok ederek birlikte olma çabaları... Ama o günün geleceğinden habersizler.Ve o gün ; birbirl...