2.Sezon -5.Bölüm

5.4K 269 62
                                    

KIZLAR BU BÖLÜMÜ YORUM YAPAN HERKESE İTHAF EDİYORUM.BU ARADA AKLINIZ KARIŞMASIN; 2.SEZONUN BAŞINDA BİR KIZ VARDI.HATTA JUSTIN VE STEPHANIE ONUN YÜZÜNDEN KAVGA ETMİŞTİ.HİKAYEDE ÖNEMLİ BİR ROLÜ OLUCAK.BU BÖLÜM ÇOK İYİ OLMADI,HATTA AKLINIZ ÇOK KARIŞICAK EMİNİM.AMA DİĞER BÖLÜM SPRXDXDXD

AYRICA SİZE ÖNEMLİ BİR SPOİ; DİĞER BÖLÜMDE BİR KAÇ KİŞİNİN İSTEĞİ ÜZERİNE K5 YAPICAM ASDFGH.

STEPHANIE&JUSTIN BİTMEZ,SİZE BUNU SÖYLİYİM ASDFGHYTHFXUEYJG  -DUYGU

‘’Peki,anlatma.Stephanie sensiz hiçbir şey doğru gitmedi.Bana güvenmediğin için böyle düşünüyorsun.Ama şunu bil seni sevdim,seviyorum ve seveceğim.’’ Göz yaşlarım inmeye devam ederken yutkundum.Elinden kurtuldum.

‘’Hayır Justin.Sen beni sadece sevdin ama artık sevmiyorsun ve sevmeyeceksin.Her şey geçmişte kaldı.’’ Yüzü donuk bir hal alırken arkamı döndüm ve hızla evden çıktım.

  Breeword,yine sessizliğini korurken ben sessizliğin içinde kalan çığlıktım sanırım.

-

  Okula girdiğimde dün gece olanları aklımdan çıkarmıştım.Bahçeyi hızlı adımlarla bitirirken çoğu kişi bana bakıp kıkırdıyordu.Bunu farketmemek güç ister.Onları umursamayıp bankta elindeki telefonuyla ilgilenen Amy’nin yanına yürüdüm.

‘’Günaydın.’’ Sesimi duyunca heyecanlanmıştı.

‘’Kızım nerdesin sen? Okul senin ve Calvin’in öpüştüğünü konuşuyor.Doğru mu?’’ S*ktir,ben o olayı unutmuşum.

‘’Ş-şey ya-‘’ Devam etmeme izin vermeden Amy heyecanla öne atılmıştı.

‘’Aman tanrım Stephanie! O çocuğun ne tür bir dengesiz olduğunu bilmiyorsun! Seni becerip bir köşeye atıcak.Oyuncağı olucaksın.’’ O bunları derken aklım başka yerlerdeydi.

‘’Calvinle öpüştüğümüzü kimden duydun?’’ dedim ve ellerimi önümde birleştirdim.

‘’Aslına bakarsan herkes konuşuyor ama kaynağımız belli; Kelly Lockwood.Ayaklı gazete gibidir.Ondan öğrenebilirsin.’’ Kafamı salladım ve derin bir iç çektim.

‘’Teşekkür ederim Amy.Keşke bir günüm normal geçse.’’ Diye mırıldanarak okulun içine yürüdüm.İşte tam sırasıydı.Hayalet olmanın faydalarından yararlanmak.Beynimi zorlayarak önüme gelen herkesin düşüncelerini okumaya başladım.

‘’Sürtük.’’ Bir kız yanımdan geçiyordu ki düşüncesi beni sinirlendirmeye yetmişti.Beynimi daha da zorladım.

’Kelly Lockwood.’’ Yanımdan geçen oğlanın kolundan tuttum.

‘’Hey,sen Kelly’i tanıyor musun?’’ Dediğime gülmüştü.

‘’Onu tanımayan yok.Büyük ihtimalle kızlar tuvaletinde.’’ Teşekkür bile etmeden kızlar tuvaletine girmiştim.Zilin çalmasına 5dk bile kalsa içimden bir ses bu kızda bir şeyler olduğunu söylüyordu.O yüzden kimseye fark ettirmeden bir kabine girdim ve içeri giren kızları dinlemeye başladım.

‘’Ah,Kelly.Sana inanamıyorum.Onları orda nasıl yakaladın,merak ediyorum doğrusu.’’ Birkaç kız gülerek Kelly olduğuna emin olduğum kıza yalakalık yapıyordu.

‘’Sadece doğru zamanda doğru yerdeydim.’’ Kelly- BİR DAKİKA BEN BU SESİ TANIYORUM.

 Justin’i affettiğim gece gördüğüm sarışın kız.İyide onun adı Erica değil miydi?

 Hızla kapıyı açtım ve onu duvara yapıştırdım.Bir kaç kız çığlık atarak bize dönmüştü.Bu kızlar tuvaleti hoşuma gitmeye başladı.

‘’Bak küçük sürtük.Aklından geçenleri biliyorum.Benim kim olduğumu gayet iyi biliyorsun.Ayrıca Calvinle öpüştüğüm beni ilgilendirir,seni değil.’’ Dedim ve elleri boğazından çekerek tuvaletten çıktım.Justin’e sorulması gereken soruların listesi hazırdı bile.

1-Erica kim?

2-Neden Kelly adıyla ortalıkta dolanıyor?

3-VE NEDEN BENİM OKULUMDA?

 -

‘’Evet,kitabınızın 28.sayfasını açın.’’ (AHUAHAU JERRY SDFGH)

İngiliz edebiyatından nefret ediyorum,cidden.Kafama yediğim kağıt parçasıyla arkama döndüm.Calvin meraklı bakışlarla kağıdı işaret etti.Elime aldım ve sıranın altından gizlice okudum.

‘’Seni araştırdım Stephanie.Kim olduğunu biliyorum.Ama ne olduğun hakkında en ufak bir fikrim yok.4 yıl ortadan kaybolmak ve liseye devam etmek,ha? Bana büyük bir açıklama borçlusun.Yoksa neler olabileceğini düşünürsün umarım.’’ Gözlerim korkuyla açıldığında beynimde yine onun sesi yankılanmıştı.

‘’İnsan özelliklerine sahip oldun,tuvalette benim kızımı öldürmeye çalıştın ve hayalet olduğunu resmen keşfeden bir herifle öpüştün.Sırada ne var Stephanie?’’

  Justin yine düşüncelerimi okumuştu işte-NE? ONUN KIZI MI?

Beynimde sarsıntıya neden olucak kelime,hala düşüncelerimde yanı yapıyordu.Tabi ya.Benimle daha 1 yıl geçirememiş adam,4 yılını birlikte geçirdiği kıza ‘’Benim kızım’’ der.Ne bekliyordum ki? Stephanie ve Justin artık yoktu.Ve olmayacaktı…

 

SADECE BİR GECE.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin