24.12.2012 - 15:30
Gözlerimi araladığımda büyük yatakta tek başıma yatıyordum.Etrafa biraz göz gezdirince duvarda ki Brad’in resminden onun odası olduğunu anladım.Dün beynimde yankılanan ses hala kulaklarımdaydı.Ne yapıcağımı bilmiyordum.Üstümden yorganı attım ve hızla doğruldum.İçeri odalara bakmadan bir kağıt ve kalem buldum.
‘’Her şey için teşekkürler , gitmem gerekiyor. –Step’’ kağıdı masanın üzerine nıraktım ve evden çıktım.Sokaklarda hızla koşarken Justin’in bir iz ve ya başka bir şey bırakmasını umuyordum.Beynimde yankılanan sesle yönümü değiştirmiştim.
‘’Breeword.’’ Swang parkından geçerken adımlarım yavaşlamıştı.Soluk soluğaydım ve nefes alamıyordum.Sokakta ki her yeri altüst ediyor , bazen apartmanları bile dolaşıyordum.Bir duvarın üzerinde dizlerimin üstüne doğru çöktüm.Kalbimin ritmi hiç bu kadar hızlı atmamıştı.Ama pes edemezdim.Yerden kalktım ve nerede olabileceklerini düşündüm.Bakmadığım neredeyse çok az yer vardı.
‘’Tabi ya Swang parkının arkasında ki orman!’’ kelimeleri dıştan söylemiştim ama şu an Justin’i bulmak, insanlara deli görünmekten daha cazip geliyordu.Koşarak parkı bitirdim ve patikayı geçerek orman’a girdim.Hava kararıyordu.Terkedilmiş bir bina vardı.Üstünde de kargalar.Tanrım bundan daha korkutucu ne olabilirdi?! Adımlarımı yavaşlatarak içeri girdim.Bir kaç ses duymamla saklanmıştım.4-5 tane farklı ses geliyordu.Arkamda ki odalardan birine girdiğimde Justin’le göz göze gelmiştim.Gözleri kan çanağından mahvolmuştu.Yüzünde yumruk izleri vardı ve her yeri iple bağlıydı.Yavaşça ona yaklaştım.
İpleri çözerek ağzında ki bandı çıkardım.
‘’Be-beni aradın.’’
‘’Tabi ki de sen aradım.’’ Üstünde ki ipleri çözmeye çalışırken arada sırada arkamda ki kapıyı kontrol ediyordum.
‘’Sana ihtiyacım var.’’ Dedi ve çözdüğüm elleriyle boynuma sarıldı.Sarılmasına karşılık verdim ve kokusunu içime çektim.Bu hali kalbimi acıtmıştı.
‘’Hadi şimdi burdan gitmeliyiz.’’ Dedim ve elinden tutarak çekiştirdim.Onların duymayacağını umut ederek ağır adımlarla evden çıktık.Bina da ‘’Yok!’’ diye bir bağırış duymamızla ormanın içinde koşmamız bir olmuştu.Arkamızdan gelselerde izimizi kısa sürede kaybettirmiştik.Uzun bir süreden sonra dinlenmek için durmuştuk. Justin ilerde ki küçük kulübeyi işaret etti ve ‘’Bu gece orada kalabiliriz.’’ Dedi.Başımla onaylayıp arkasından kulübeye yaklaştım.Kapıyı açtığımda biraz öksürmüştüm.Hava soğuk olduğundan kenarda ki odunları yere attım ve küçüklüğümden kalan kamp bilgilerimle ateş yaktım.Justin yere oturmuş ve başını ellerinin arasına almıştı.Ellerini yavaşça aşağı indirdim ve ateşini ölçmek için dudaklarımı alnına bastırdım.
‘’Tanrım yanıyorsun!’’
‘’Ben iy-iyiyim Stephanie.’’ Gerçekten yanıyordu ve sesi boğuk çıkıyordu.Kulübenin diğer odasına gittim ve sargı bezi aramaya başladım.Bulduğumda zafer gülümsemesiyle Justin’in yanına gidip yüzünü temizlemeye başladım.Alnına bastırıyor ve kanayan yerlerini temizlemeye çalışıyordum.
‘’Seni anlayamıyorum.’’ Dediğimde anlamamış bir ifadeyle suratıma baktı.
‘’Hayalet değilsin,insan değilsin.Ya da doğa üstü güçlerin yok.’’ Yarım ağzıyla gülümsedi ve gözlerime baktı.
‘’Sadece bir gece Stephanie… Sadece bir gece tüm hayatımı değiştirdi. Ve bu hayatı sadece bir geceyle tekrar değiştirmek istiyorum.’’ Dediğinde dudaklarımız buluşmuştu bile …
Sert öpmeye başladığında dudaklarım ağrımaya başlamıştı.Onu iterek üstümdekileri çıkarmasına izin verdim.Boynumu yalarken bir yandan da ellerimi boynuna dolamam için baskı yapıyordu.Beni hızlıca yere yatırdı ve üstüme çıktı.Dudakları gerçekten çok sıcaktı.Ve şu an nefessizlikten boğulabilirdim.Ben yavaşça inlerken sırıtışını görebiliyordum.Dışardan gelen seslerle ikimizde oraya dönmüştük.
‘’Burada olabilirler.’’ Cümlesini duyduğumda hayalet avcılarının geldiğini anlamıştım.Ürkek bakışlarımla Justin’e döndüm.
‘’Şimdi napıcaz?’’ sesim o kadar cılız çıkmıştı ki ben bile zor duymuştum.Hızla çıkarttıklarımı giyindim ve Justin’in elinden çekiştirerek küçük kulübede diğer odaya doğru hızlı adımlar attım.Karanlık olduğundan fazla bir şey görememiştim.Dışarıda ki sesle ikimizinde gözleri büyümüştü.
‘’İçeride ateş yanıyor.Buradalar!’’
Meraba :D Bölüm uzun oldu bana kalırsa ama kısa biliyorum asdfgh Geçen bölüme yaptığınız yorumlar beni o kadar mutlu etti ki! Sizi çok seviyorum,umarım bu bölüme de uzun yorum yapılır :D -Duygu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SADECE BİR GECE.
FanfictionSadece Bir Gece... İnsanın hayatını başından sonuna kadar etkileyebilecek bir gece.Yanlış seçimler sonucu çıkmaza giren Stephanie ve Justin'in imkansızları yok ederek birlikte olma çabaları... Ama o günün geleceğinden habersizler.Ve o gün ; birbirl...