ÜZGÜNÜM ÇOK GECİKTİ AMA BAYRAM DOLAYISIYLA YAZAMADIM,AFFEDİN.
İYİ OKUMALAAR,AYRICA UZUN YORUMLARINIZ İÇİN HEPİNİZE ÖPÜCÜKLEEEEER :*
''Hadi bebeğim,oyundan sıkıldım artık.'' Islık sesi odada yankılanırken farkındalık beynime işliyordu.Hayır,hayır o olamaz.Güvendiğim tek kişi olamaz.
''Yoksa beni koruyucu meleğin mi sanıyordun güzelim? Artık Justin yok.Sen,ben ve bu aptal cesetler var.Korkuyor musun?'' Sesi beynimde yankı yaparken hıçkırığımı susturmak için elimle ağzımı kapattım.
''Burada olduğunu biliyorum.Uğraştırma beni.'' O kahkaha atarken kenarda ki masadan kesici bir alet aldım.
Üstümde ki cesedi bir yere fırlatırken önümde sırıtan p*çe doğru yürüdüm.JASON'A.
''Y-yaklaşma.'' Ağlarken mırıldandığım sözler bir fısıltıya dönüşmüştü.
''Ne yaparsın bebeğim? Justin'e beyin sinyallerinden mi yollarsın?'' Aklıma güçlerimin olduğu dank etmişti.
''Sakın denemeye bile kalkma.Çünkü bir mesajımla beraber onu yok edebilirim.'' Jason kahkaha atarken vücuduma yayılan soğukluk titrememi sağlamıştı.
''Seni s*ktiğim herif! Bizden ne istiyorsun!'' Ona yaklaşıp elimdeki bıçağı doğrulttum.
''Denemeye kalkma bile Step.Sizden istediğim şey basit.Senin üstünde deneyler yaptım,belki de çoğunun sonucu doğru çıktı.Sana yardım etmeye çalıştım ama aklın hep o p*çteydi.'' Sinirle mırıldanırken bana yaklaşmaya devam ediyordu.
''Gelelim istediğim şeye.Bir oyun istedim.Ben umutsuz ve gerçek hayattan umduğunu bulamayan s*ktiğim saçma bir hayalet avcısıyım.Yaptığım her şey sınırlı.Eğer oyunu kuralına göre oynarsan Justin'i de seni de serbest bırakırım.'' Ona belli etmemeye çalışarak gözlerimi bir kaç saniyeliğine kapatıp Justin'e seslendim.
'Tuzağa düştüm,yardımın gerek.Hastanenin bodrum katı.'
Olmamıştı.Neden olmadığını anlamaya çalışsamda şu an daha büyük problemlerim vardı.Ağlamış numarası yaptığımda Jason ıslık çalmaya başlamıştı.
''İstediğini yap etki etmeyecek.Eğer bir yere gitmeye kalkışırsan Justin'in geri sayacım süresi bir dakika bile sürmez.'' İçimden küfürleri ardı ardına sıralarken aklıma Calvin gelmişti.
''Calvin nerede? Ona ne yaptın?'' Ben sinirle mırıldanırken kafasını kaşıdı ve kıkırdadı.
''Calvin sandığından da iyi.O sadece oyunun bir parçasıydı bebeğim.Ne sandın? Sana değer verdiğini mi?'' Gerçekler yüzüme vurulunca dudaklarımın birbirine çarptığını hissettim.
Bir kaç kez yutkundum ve yere düşmemek için başımı tuttum.
''Kurallar ne?'' Bana anlamamışçasına bakarken bağırmıştım.
''S*ktiğim oyununun kuralları ne?!'' Bu kadar sinirleneceğimi beklemiyormuş gibi şaşırmıştı.
''Yavaş ol bebek.Oyun basit.Sen ve Justin.Ayrılmaz bir ikilisiniz ve birbirinize tutkuyla bağlısınız.Kural şu; onun değer verdiği insanları öldüreceksin.Tıpkı sana yıllar önce yaptırdığı gibi.Eğer senden koparsa ve tutkuyu yok ederse 1.Kural devreye girecek.Tamamen benim isteğim üzerine yaşayacaksın.İstediklerimi bir bir yapacaksın ve benim emrimde olacaksın.Eğer senden kopmazsa ve birbirinize bağlı kalırsanız 2.Kural devreye girecek.Buradan s*ktir olup gideceğim.3.Kural ise oyun bitinceye kadar Justin'e tek söz söylemeyeceksin.'' O kelimeleri teker teker söylerken hafızama kazımaya çalışıyordum.
''Ya oynamazsam?'' Fısıldarken sesim zayıf çıkmıştı.
''Biliyorsun ölüm sayacı.Tik tak.Tik tak.'' O alayla söylenirken kafamı salladım.
''P-pekala.Ben varım ama oyun bittiğinde s*ktir olup gitmezsen benim seni göndereceğime emin ol.''
-
''Hayley,Jackson ile çıkmaya başlamış.Duyduğumda inanamamıştım.'' Amy yanımda tanımadığım insanların dedikodusunu yaparken Kelly'i -gerçek adıyla Erica'yı- arıyordum.
Dün Jason'la yaşadığım olaylardan sonra aklıma ilk Kelly gelmişti.Justin ile bir geçmişi olduğu belliydi ve bildiğim tek insandı.Onu öldürürsem oyunu bitirebileceğimden emindim.Justin o s*rtük için benden kopamazdı.Ya da belkide kopardı.İçimdeki endişeleri yok edemezken Amanda dirseğimi dürttü.
''Kendine gel Step.'' Düşüncelerimden sırılırken mırıldandım.
''Özür dilerim dalmışım.'' Elimle kafamı ovuştururken bir ses işittim.
'Dünden beri ortada yoksun,seni özledim bebeğim.' Justin'in sesi gülümsememi sağlamıştı.
Umarım bu yaptığımdan dolayı benden nefret etmezsin.Seni seviyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SADECE BİR GECE.
FanfictionSadece Bir Gece... İnsanın hayatını başından sonuna kadar etkileyebilecek bir gece.Yanlış seçimler sonucu çıkmaza giren Stephanie ve Justin'in imkansızları yok ederek birlikte olma çabaları... Ama o günün geleceğinden habersizler.Ve o gün ; birbirl...