Hoofdstuk 1

274 31 15
                                    

~Esmée pov~

"Wat gaan we doen?" vraagt Isis als onze broers zeggen dat we niet mee kunnen met de repetitie. "We kunnen naar een café gaan?" zegt Kate. "Of naar karoakebar?" zegt Zoe. "Echt typisch jouw!" zeg ik tegen mijn twin. "Ik heb een goed idee!" zegt Maddy. "Tell us!" zeg ik. "We gaan shoppen!!!" zegt ze. "Jaah" zeggen we tegelijk. We zijn in Sydney dus er zullen wel genoeg winkels zijn. "Kom zullen we gaan?" vraagt Isis. "Let's go!" zeggen we. Na een paar minuutjes lopen komen aan in het centrum van Sydney. "Holy fuck man" zeg ik. "Dit is echt freaking groot" zeg ik. "Jaa" zegt Maddy. "Zullen we daarna toe gaan?" vraagt Zoe terwijl ze wijst naar de grote Zara. Ze heeft altijd iets gehad met shoppen. Ik niet. Ik besteed mijn aandacht meer aan mijn basgitaar. Zoe en ik lijken echt niet op elkaar, nou ja qua uiterlijk wel omdat we twin zijn. Mijn cijfers op school waren ook niet zo best. Mijn iPhone trilt. Ik word gebeld. "Hallo met Esmée" zeg ik. "Esmée, waar ben je? Waar zijn jullie?" Ik hoor mijn bezorgde broer. "Har, we zijn in het centrum van Sydney, maak je niet druk" zeg ik. "Sorry dat we het waren vergeten te zeggen, concentreer je nou maar weer bij het concert. Bye" zeg ik. "Bye sis, groetjes aan Zoe en de rest" zegt hij. "Is goed" En ik hang op. "Wie was dat?" vraagt Kate als ze naast me komt lopen. "Mijn broer, hij is altijd zo bezorgd" zeg ik lachend. "Oww, Louis is niet zo erg" zegt ze. "Harry dus echt wel, komt vast omdat Papa en Mama altijd weg waren en hij moest voor ons zorgen" zeg ik. Mijn vader en moeder werkten altijd, daarom voelt Harry meer als mijn vader. Ook al is het mijn broer.

Na een tijd in Sydney te hebben geshopt gaan we weer naar onze brothers. "Zullen we eerst milkshake halen bij de Mac?" vraagt Tess. "Jaa lekker" zeg ik. I LOVE MILKSHAKES!!

Als we onze milkshake hebben gehaald lopen we naar het gebouw toe. Als we even niet uitkijken rijden er vier jongens met vier roze scooters op ons af. "Sorry" zeg de jongen met blond haar. "Ik schrok me kapot" zegt Maddy. "Ja ik ook" zeggen Tess en Isis. 'Trouwens wij zijn Luke, Calum, Ashton en ik ben Michael" zegt de jongen met gekleurd haar. "Hii" zeggen we. "Wij zijn Esmée, Tess, Kate, Maddy, Isis en Zoe" zegt Zoe. "Zijn jullie...."

----------------

HII,
Ik ben Esmée (aka Essiee), dit verhaal doen we met z'n 6en. Wij hebben een WhatsAppgroep en het is altijd super gezellig daar. We helpen elkaar altijd. Zulke lieve vriendinnen zijn het. Ik heb ze nog nooit echt gezien. Maar ik hoop dat ik jullie nog wel ontmoet skatjuuhss..

Okay, verder. Ik update als eerste, Isis als tweede en de rest i don't know. Het zit allemaal zo verward. Haha.....Ik moet stoppen. Volgende update dus Isis....

Live your dreams
Xoxo~ Essiee

The SupriseWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu