P.O.V: Tess
Met een zucht plof ik op mijn bed in mijn nieuwe onesie een eekhoorn! Kate en ik kopen altijd vaak samen een onesie wanneer we langs de Primarkt gingen en we hadden al een pinguïn, pikachu, unicorn, honden, muizen en een beren onesie. Vandaag had ik een eekhoorn gekocht en Kate een schattige giraffe. Hoe moeilijk het vandaag was om enthousiast te blijven is het me wel gelukt! Essie vroeg mij of ik Jackie leuk vond gelukkig heb ik mezelf eruit gehaald door te liegen en daarna keihard een nep lach te laten horen, maar volgens mij zag je duidelijk dat ik rood was en bijna moest huilen. Ik vertrouw de meiden wel hoor maar wat zullen ze wel niet denken dat ik hun vertel dat ik op meiden val! Ze zullen bang zijn dat ik op hun val en dan zullen ze geen contact meer zoeken net zoals er met een oude vriendin van mij gebeurde. Ze wist er van af en is meteen overgestapt naar een ander groepje. Ik laat nog een zucht horen en draai me om. Wat zou ik eens kunnen doen? Zou ik naar beneden gaan? Opeens schiet er iets me te binnen. Ik ga ze pranken. Snel sluip ik naar beneden en pak ik mijn mobiel er bij. Ik download een afstandsbediening app en loop naar buiten met de mededeling dat ik even een stukje ga wandelen. 'In je onesie?' roept Liam. 'Ja waarom niet, ik ben nu een vet coole eekhoorn' roep ik terug en lach zachtjes. Ondanks dat ik onzeker ben om mezelf durf ik nog steeds gekke dingen te doen. Ik giechel en verstop me in de struiken. Daar gaat mijn onesie maar oke dat is het waard. Ik open de app en zoek naar apparaten in de buurt. Nu hoop ik met heel mijn hart dat er niet in beeld komt te staan apparaat onbekend wilt toegang maken met de televisie wilt u dit accepteren of weigeren. Gelukkig komt dat er niet en kan ik gerust beginnen met het zappen van de zenders. Ik hoor de jongens schreeuwen naar elkaar om te stoppen. Ik lach en zet de tv op een meiden serie. 'Nee doe dat af Louis NU METEEN' roept Harry. 'Ja ik ben bezig wacht even' roept Louis en pakt de afstandsbediening. Hij zappt weer naar hun serie maar ik zapp naar Disney Channel. 'LOUIS' roept Naill en pakt de afstandsbediening af. 'Ja sorry! Ik doe echt niks!' roept Louis en slaat boos zijn armen over elkaar. 'Arme Louis' hoor ik Kate achter me zeggen. Ik slaak een gilletje en draai me om. 'Gosh je liet me schrikken' mompel ik. 'Ja zag ik' lacht Kate en neemt naast me plaats in haar giraffen onesie. 'Wat doe je?' vraagt ze. Ik laat mijn mobiel zien en doe de tv uit. Gelukkig stond het raam open waardoor we de jongens konden horen ruzie maken. Al snel waren Zoë, Isis, Maddy en Essie naar beneden gekomen en keken verbaasd naar het conflict. Kate en ik moesten lachen om hun gezichten. 'Doe hem op zo'n porno zender' lacht Kate. 'Welke is dat?' vraag ik. Kate lacht. '443' antwoord ze. (Random getal) 'Hoe weet je dat?' lach ik. 'Ja ik zapp wel eens alle zenders af als ik me verveel' lacht Kate. Ik zapp naar 443 en hoor Liam naar Naill roepen. 'Naill! Gadver man als je zoveel zin hebt in seks ga naar een club!' roept hij. Ik lach, zo zou mijn reactie ook wel geweest zijn. 'Ik doe dit niet man!' roept Naill en geeft de afstandsbediening aan Liam. 'Zapp het naar zo'n kinderzender' lacht Kate. Ik zapp hem naar een kinderzender en Harry begint te lachen. 'Oke oke genoeg, geef mij die stomme afstandsbediening maar blijkbaar ben ik de enigste die normaal met zo'n afstandsbediening om kan gaan' zucht hij en grist hem van Liam af. 'Nu even 5 minuten wachten en daarna komen die gekke jongens binnen en dan appen we hem weer naar zo'n porno ding wanneer ze binnenkomen' lach ik. 'Die is goed' lacht Kate.
5 minuten later zien de we deur voorzichtig open gaan en zapp ik hem snel naar 443. De jongens richten hun aandacht er niet op omdat ze naar de deur kijken. 'Hey Michael, Luke, Calum en Ashton' glimlacht Liam. 'He- ah gadver daar kijken jullie toch niet naar!' roept Ashton en grijpt naar de afstandsbediening. De jongens kijken verbaasd naar de tv. 'HARRY' roepen ze in koor. 'IK DEED NIKS ECHT HELEMAAL NIKS!' roept Harry. 'Nee wij ook maar jij zei van wel!' roept Naill. 'Ik zei-'. 'W-wacht eens' roept Luke en loopt naar het raam. Kate en ik kijken elkaar aan en schudden dan hevig onze hoofden heen en maken een afkap gebaar. Hij grijnst en knikt. Michael heeft het door en komt lachend op ons afgelopen. We leggen een vinger op onze lippen en kijken ze smekend aan. Ze knikken en draaien zich om. 'Wat wacht?' vraagt Liam. 'Nee niks, ik dacht dat ik een eekhoorn zag' lacht Luke. 'Lol mijn zusje heeft vandaag nog een eekhoorn onesie gekocht' grijnst Liam. 'Die van mij een giraffe' zucht Louis. 'Primarkt onesie verslaafden' zuchten ze in koor. Ze lachen en ik zapp naar hun progamma. Ik wenk Britt dat we naar binnen gaan.
'Heey guys!' roepen Britt en ik. 'Hey Tess en Kate' glimlacht Liam. 'Hoe was het?' vraagt Michael met een sneaky grijns. 'Oh leuk hoor' glimlach ik. 'Was Kate ook meegegaan?' vraagt Louis. 'Nee, we kwamen elkaar tegen toen ik vertelde dat ik blijkbaar ook ging wandelen' grijnst Kate. Louis doet de tv uit en zucht. 'De tv doet raar' zucht hij. 'Ohja wat dan?' vraag ik met een grijns. 'Hij zappt telkens naar andere zenders' zucht Liam. 'Oh wat raar' antwoord Luke en blikt naar ons. We lachen en staan op. 'Kate en ik gaan mean girls kijken!' roep ik. 'Oh ik wil mee kijken!' roept Luke en trekt ons mee naar boven. Kate lacht terwijl ik juist alleen maar bang wordt. Niemand anders dan One Direction of de meiden is in mijn kamer geweest. 'Niet in mijn kamer' zeg ik angstig. Kate glimlacht en knikt wetend van mijn rare angst. Net zoals stofzuigers. Ookal zo raar. 'We gaan wel in mijn kamer kijken' glimlacht Kate en opent haar deur. Luke stapt naar binnen en laat zich zomaar ploffen op haar bed. 'Let niet op de troep' lacht Kate en veegt snel wat privé spul onder haar bed. Ik lach zachtjes en pak haar laptop erbij. 'Oh doe ik niet, mijn kamer is nog erger' lacht Luke. 'Nu al?' lach ik. 'Ja, ik ben een snelle rommelkont' glimlacht Luke. 'Je bent hier nog maar minimaal een week in dit huis in onze logeerkamers en je hebt nu al je hele vloer onder vieze onderbroeken, sokken en broeken liggen?' vraagt Kate. 'Eigenlijk wel ja' antwoord Luke. 'Oh gosh Luke' mompel ik. 'Bah' roept Kate. 'Hey! Jij scho-' ik werd onderbroken door een hand op mijn mond en besluit om slim te zijn en mijn mond te houden. Niet nadat ik haar hand natuurlijk gelikt had maar ja, dat deed ik altijd als iemand zijn hand op mijn mond legde. 'Ah bah Tess' roept Kate en veegt haar hand aan mijn mauw af. Ik grijns en Luke lacht. 'Waarom doe je dat altijd?' vraagt Kate en opent netflix nadat ze de laptop van me afgepakt had. 'Eeh, weet ik niet' lach ik en laat me vallen. Kate maakt er gebruik van en legt haar voeten op mijn buik. Ik knijp mijn neus dicht en kijk haar lachend aan. 'Ruiken ze lekker?' lacht Luke. 'Ja heerlijk' mompel ik en duw haar voeten weg. Kate lacht en klikt mean girls aan. 'Let's go!' roept Luke en gaat goed zitten. Ik pak een zak chips onder Kate haar bed vandaan en open hem. Meteen grijpt Luke een handvol chips en neemt een hap. Kate en ik doen het zelfde. Ik bedoel duuh, wat doe je anders met chips.
Ik heb niet veel te melden, dus ja... Ik wil wel ff zeggen dat de mensen met wie ik dit schrijf en de groepsapp echt GE-WEL-DIGE mensen zijn, in zo'n korte tijd beteken jullie zoveel voor me, luf yoe <3
JE LEEST
The Suprise
FanfictionKate, Esmée, Isis, Maddy, Tess en Zoe zijn zes beste vriendinnen. Esmée & Zoe zijn twins, maar Maddy & Isis ook. Ze hebben allemaal een 1D brother. Maddy & Isis zijn de zusjes van Niall, Esmée & Zoe zijn de zusjes van Harry, Kate is Louis zusje en T...