Hoofdstuk 4

146 25 10
                                    

Pov. Maddy

Langzaam naderen Zoe, Kate, Isis, Esmee en ik de studio van onze broers. Als je heel goed luistert hoor je de jongens zingen. Esmee duwt de deur open. Zoals verwacht zijn de jongens aan het zingen. Tess zit toe te kijken. Zo ziet het er tenminste uit. Als je Tess lang genoeg kent weet je dat ze in gedachten is. "Sisters!" Roept Harry als hij ons opmerkt. De andere jongens merken ons ook op. Ze leggen hun headset neer en stormen op ons af. Niall pakt mij en Isis vast. Hij begint wild rond te draaien. "Niall laat los!" Gilt Isis. "Nope!" Lacht hij met een ploppende 'p'. Ik hoor andere gillen. Aangezien Niall me vast heeft zie ik niks. "Niall ik ga over mijn nek!" Lach ik. Niall stopt niet met draaien. "Had je maar geen shake over me heen moeten gooien." Een gil dringt mijn oren binnen gevolgd door een hoop gelach. Niall gaat stil staan, wat voor mij en Isis de perfecte gelegenheid is om te ontsnappen. Zodra we weer goed zicht hebben beginnen we mee te lachen. Tess en Kate proberen ook te ontsnappen. Het lukt alleen niet. Esmee heeft in Harry ' s duim gebeten. "Auw, Essie bit his finger." Lacht Zoe. "Wat deed Essie!?" Roept Kate verbaasd vanachter Louis' rug. Voordat een van ons kan antwoorden begint Kate te gillen. Uit schrik laat Louis haar los. Kate strijkt triomfantelijke haar kleren recht. "Guys de jongens kunnen elk moment bij ons thuis zijn. Misschien is het slim als we naar huis gaan." Vertelt Liam terwijl hij Tess neer zet. De rest van de groep maakt een instemmend geluid. Vervolgens verlaten we de studio. Op naar het diner!

☆Thuis aangekomen☆

Esmee pakt Harry ' s arm vast. "Dus Hazza." Begint ze. Harry kijkt haar afwachtend aan. "Die jongens die zeg maar komen." Gaat ze verder, maar Harry drukt zijn hand op haar mond. "We gaan laten niks los." Grijnst hij. Esmee kijkt quasi-verdrietig. "Waarom mogen we niks weten." Bemoeit Tess zich ermee waarna ze bloost. "Dat mag niet vanwege een bepaald iemand." Grinnikt Louis. Heel even lijkt het alsof al jongens naar mij kijken. Zo kort dat ik me afvraag of het wel echt was. Ik wuif het maar weg. "Ga maar alvast aan tafel zitten. De gasten zullen er vast zo zijn." Vertelt Liam. De meiden en ik doen braaf wat hij zegt.

De jongens verlaten de kamer. Zoe begint meteen te praten. "Waarom zouden ze zo geheimzinnig doen?" Vraagt ze. Ik haal mijn schouders op. "Misschien is het hun management ofzo iets?" Bedenkt Isis. Esmee schudt haar hoofd. "Dan zouden we geen pizza eten als hoofdgerecht." Zegt ze. "Pizza?" Vraag ik. Esmee knikt. "Ik zag het in de keuken. Het is dan wel een drie gangen menu, maar zo chic is het ook weer niet." "Wat ga we eten!?" Vraagt Kate nieuwschierig. Kate en food is als Michael van 5SOS en gekleurd haar. Ik vergelijk te veel met 5SOS... "Het voorgerecht is een simpele soep. Het hoofdgerecht is zoals ik al zei pizza. Als laatst eten we ijs." Ik lik mijn lippen. "Simpel maar toch lekker." Mompel ik. Ik hoor iemand buik knorren. Zo kinderachtig als wij zijn beginnen we te grinniken. Tess wordt vuurrood. Waarschijnlijk was zij het. "Wij zijn echt kleuters." Giechelt Esmee. De rest knikt instemmend. Geluiden uit de gang laten ons stoppen met lachen.

De eetkamerdeur gaat langzaam open. Liam en Niall lopen als eerst naar binnen. Louis en Harry staan in de weg, waardoor we de gasten niet kunnen zien. "Ach doe niet zo flauw jongens." Kreunt Kate. De jongens en de gasten lachen. Een lach geeft me kippenvel. Geen nare kippenvel. Kippenvel die ik altijd wel wil hebben. "Gigglypuff?" Vraag ik voorzichtig. Er wordt nog meer gelachen. Tess, Esmee, Zoe en Kate kijken me raar aan. Isis kijkt me hoofdschuddend aan. "Niet elk mens dat lacht heeft iets met 5SOS te maken." Sist ze. Ik kijk Niall recht in zijn ogen aan. Er ontstaat een grote grijns op zijn gezicht. Ook op die van de andere jongens trouwens. Een zachte gil verlaat mijn mond. Harry en Louis stappen aan de kant. Daar staan ze dan. Mijn idolen. Mijn helden. Mijn celeberty crush. Maddy blijf kalm laat ze niet denken dat je een gek bent! Gewoon voorstellen en vooral niet gek worden. Omdat ik zo diep in gedachten was heb ik niet door dat iedereen zich al heeft voorgesteld. De jongens staan nu voor me. Mijn wangen voelen warm aan. "Hey ik ben Maddy." Zeg ik zo kalm mogelijk. De jongens glimlachen. Calum steekt zijn hand als eerst uit. Ik neem hem aan terwijl ik hoop dat mijn hand niet zweet door de zenuwen. "Ik neem aan dat je al weet dat ik Calum heet." Glimlacht hij. "Ja inderdaad." Calum neemt plaats aan tafel. Michael en Luke stellen zichzelf ook voor waarna ze ook plaats nemen aan tafel. Als laatst komt Ashton voor me staan. Ik slik ontzichtbaar. Ik steek mijn hand uit en kijk recht naar boven. Ashton is ongeveer 20 centimeter groter dan mij. Ashton kijkt naar beneden. Onze ogen vinden elkaar. Ashton pakt mijn hand vast. Er gaan kleine schokjes door me heen. Ik verbreek het oogcontact en laat zijn hand los. Ik neem plaats aan tafel. De enige vrije plaats is naast mij. Daar gaat Ashton zitten. Dit wordt nog een intressant etentje....

A/N DIT HOOFDSTUK IS VERVLOEKT ○o○
IK WERD TELKENS ONDERBROKEN EN ER ZAT EEN SPIN ACHTER ME AAN!
Voor de rest was mijn dag best goed......
Het volgende hoofdstuk wordt geschreven door Zoef aka Zoe aka T-Rex.

BYEEEEEE XXX

Btw ♡BRADDY♡

The SupriseWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu